• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το Grid του 2022
Τι είναι επιβεβαιωμένο, τι εικάζεται
Νέα 12/06/2021 - 22:03

Με την σεζόν του MotoGP να κοντεύει στο καλοκαιρινό διάλειμμα, πολλά μάτια (και σίγουρα των ομάδων) στρέφονται ήδη στο 2022. Τα πρώτα συμβόλαια έχουν ήδη υπογραφεί, ενώ πολλές θέσεις ήταν ήδη κλεισμένες πριν ακόμα ξεκινήσει το φετινό πρωτάθλημα. Με μια πληθώρα ταλέντων από τις μικρότερες κατηγορίες να ψάχνουν τον δρόμο τους για το μεγάλο άλμα και με ενδεχόμενες επιστροφές αναβατών και αποσύρσεις, σίγουρα τα σενάρια δίνουν και παίρνουν.

Τα πράγματα είναι αρκετά απλά για την Monster Energy Yamaha Team, καθώς και οι δύο αναβάτες της (Maverick Viñales και Fabio Quartararo) έχουν συμβόλαια μέχρι το τέλος του 2022. Στην Petronas Yamaha SRT, ο Franco Morbidelli έχει και αυτός συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2022. Η άλλη θέση της ομάδας όμως παραμένει μετέωρη. Ο Valentino Rossi, θα αποφασίσει στο καλακαιρινό διάλειμμα αν θα συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα στα MotoGP. Σε περίπτωση που συνεχίσει, η θέση είναι δική του. Αν σταματήσει, ποιός θα πάρει την θέση του; Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιος προφανής διάδοχος, καθώς οι αναβάτες της Petronas στην Moto2 (Xavi Vierge και Jake Dixon) δεν δείχνουν έτοιμοι να βρεθούν στα MotoGP, ενώ δεν έχει κυκλοφορήσει και καμία ακόμα φήμη στο paddock. 

Στο στρατόπεδο της Honda, όλες οι θέσεις για το 2022 ήταν κλεισμένες πριν καν αρχίσει το 2021. Όσον αφορά την Repsol Honda Team, o Marc Marquez έχει συμβόλαιο μέχρι το 2024, ενώ ο Pol Espargaro θα παραμείνει στην ομάδα σίγουρα και το 2022. Στην LCR Honda Castrol/Idemitsu, ο Takaaki Nakagami και ο Alex Marquez έχουν συμβόλαιο μέχρι το 2022.

Με την ανανέωση του Jack Miller έκλεισε και η Ducati Lenovo Team, καθώς πλέον τόσο ο Jack, όσο και ο Francesco Bagnaia, έχουν εξασφαλίσει τις θέσεις τους για του χρόνου. Το ίδιο πέτυχαν, προ εβδομάδας, και ο Johann Zarco και Jorge Martin, που θα αγωνίζονται και του χρόνου με τα χρώματα της Pramac Racing. Με την αποχώρηση της Esponsorama, η τρίτη ομάδα της Ducati, παύει να υφίσταται, αλλά αναμένεται να αντικατασταθεί (περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση) από την Aramco VR46. Εκεί, είναι βέβαιο ότι ο ένας αναβάτης θα είναι ο ετεροθαλής αδερφός του Rossi, Luca Marini. Επικρατέστερος υποψήφιος για την δεύτερη θέση, σε περίπτωση που σε αυτή δεν μπει ο ίδιο ο Rossi, είναι ο αναβάτης της VR46 της Moto2, Marco Bezzechi. Ο Bezzechi έχει δυνατά και σταθερά αποτελέσματα φέτος στην Moto2 και δείχνει να είναι μια καλή επιλογή για την στελέχωση της ομάδας.

Πολύ πιθανό είναι επίσης να δούμε και την Gresini Team με Ducati του χρόνου. Η ομάδα του πρόσφατα αποθανόντα Gresini, θα χωρίσει τους δρόμους της με την Aprilia του χρόνου, επιστρέφοντας σε καθεστώς πλήρους ανεξαρτησίας. Σε περίπτωση συνεργασίας με την Ducati, η τελευταία σίγουρα θα θέλει να κρατήσει τον περσινό πρωταθλητή της Moto2, Enea Bastianini και θα προσπαθήσει να του βρει μια θέση εκεί. Η άλλη θέση αναμένεται να πληρωθεί από τον οδηγό της Gresini στην Moto2, Fabio Di Giannantonio.

H Suzuki Ecstar Team και η Red Bull KTM Factory Racing, έκλεισαν και αυτές τις υποχρεώσεις τους, η πρώτη έχοντας από πέρυσι και τους δύο της αναβάτες (Joan Mir και Alex Rins) μέχρι το 2022, και η δεύτερη με το να ανανεώσει μέχρι το 2024 με τον Brad Binder, ενώ το συμβόλαιό της με τον Miguel Oliveira είναι ήδη μέχρι το 2022.

Πιο θολά είναι τα νερά στην περίπτωση της εροστασιακής Aprilia και της Tech3 KTM Factory Racing. H Aprilia έχει σίγουρα τον Aleix Espargaro στην διάθεσή της μέχρι του χρόνου, αλλά η δεύτερη θέση παραμένει ακόμα μετέωρη. Είναι βέβαιο ότι οι ιθύνοντές της θέλουν να δουν τον Andrea Dovizioso να επιστρέφει στην αγωνιστική δράση με την ομάδα τους και φαίνεται ότι αυτό θα συμβεί. Ο Dovizioso είναι δοκιμαστής τους φέτος και έχει ήδη δηλώσει την θέλησή του να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση το 2022. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά σε αυτή τη συμφωνία, υπάρχει ο τωρινός αναβάτης Lorenzo Savadori (το συμβόλαιο του οποίου λήγει στο τέλος της χρονιάς), καθώς και η δεξαμενή της Moto2 (στην οποία η Aprilia στράφηκε πέρυσι χωρίς επιτυχία).

Για την Tech3, ο ερχομός του Remy Gardner στην ομάδα (κάτι που ανακοινώθηκε πριν μια εβδομάδα) είναι σίγουρα ένα χαρμόσυνο γεγονός. Χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα θεωρούμε ότι ο Remy θα πάρει την θέση του Iker Lecuona, καθώς στην δεύτερη χρονιά του στα MotoGP, o Iσπανός δεν έχει καταφέρει να δείξει ακόμα αυτά που θα ήθελε η KTM. Όσο για τον Danilo Petrucci (που το συμβόλαιό του λήγει με το τέλος της σεζόν), η θέση του είναι επίφοβη, καθώς σε περίπτωση που ο Raul Fernandez θελήσει να μετακινηθεί από την Moto2 στα MotoGP, είναι απίθανο η KTM να μην του δώσει αυτή την ευκαιρία.

Μέχρι τώρα οι επίσημα κλεισμένες θέσεις στα MotoGP είναι 15, από τους 24 αναβάτες που θα παραταχθούν του χρόνου. Για τις υπόλοιπες εννέα θέσεις, όπως είδαμε υπάρχει από απλή φημολογία μέχρι έντονη βεβαιότητα. Φυσικά, αυτός είναι ο κόσμος των MotoGP, όπου οι εκπλήξεις συνηθίζονται και ένα μόλις Σαββατοκύριακό μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά, οπότε αναμένουμε τις εξελίξεις!

 

 

Επόμενο άρθρο »

Γλυκόπικρη γεύση για τον Περιστερά στο Μιζάνο

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK Misano: Superpole και πρώτος αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ