• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας 2021, Στυρία (Αυστρία)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ήρθε το νέο SYM Symphony ST 200 Top-Box
Τεστ-Μοντέλα 12/06/2021 - 23:35

Ήρθε νέο σημαντικά ανανεωμένο σχεδιαστικά και λειτουργικά Symphony ST 200 Top-Box της SYM.

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro5 ειναι τώρα πιο οικονομικός στην κατανάλωση καυσίμου με μόλις 2,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και αυτονομία πάνω από 250 χιλιόμετρα .

Επίσης η νέα έκδοση ειναι εφοδιασμένη με φωτισμό, προβολέα και φώτα ημέρας (DRL) LED, πίνακας οργάνων με οθόνη LCD, θύρα ταχυφόρτισης USB και τάπα ρεζερβουάρ καυσίμου το εσωτερικό της ποδιάς.

Περισσότερα στοιχεία για τα παραπάνω μαζί με πολλές άλλες πληροφορίες για το νέο Symphony ST 200 Top-Box διαβάστε στο παρακάτω αναλυτικό δελτίο της Γκοργκόλης ΑΕ


 

SYM

Νέο Symphony ST 200 Top-Box Euro5

 

Ήρθε και είναιBetter than expected

Είναι το Best Seller!

Η εμβληματική σειρά ψηλόροδων σκούτερ της SYM Symphony ST, με τη χαρακτηριστική κομψή εμφάνιση, ανώτερη οδηγική αίσθηση και υψηλή χρηστικότητα, επιστρέφει ανανεωμένη με το νέο Symphony ST 200. Με την εφαρμογή των προδιαγραφών Euro 5, η SYM εξελίσσει το Best Seller μοντέλο της σειράς Symphony ST. Το ολοκαίνουριο Symphony ST 200 συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5 και παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένο εμφανισιακά με χαρακτηριστικά προσανατολισμένα περισσότερο στις ανάγκες του σύγχρονου αναβάτη.

 

Σχεδιαστική Εξέλιξη

Το Best Seller μοντέλο της SYM, το Symphony ST 200, ακολουθεί καθαρές γραμμές σχεδιασμού, μοντέρνες πινελιές στο κουστούμι του και νέους, σύγχρονης σχεδίασης διακόπτες. Τα φωτιστικά σώματα αναβαθμίστηκαν και προσδίδουν ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο ύφος. Εκτός από τη σχεδιαστική αναβάθμιση, το νέο Symphony ST 200 φέρει:

 

  •    -   LED εμπρόσθιο και οπίσθιο φανό και LED φώτα ημέρας, αναβαθμίζοντας την αισθητική του, βελτιώνοντας παράλληλα την ασφάλεια του αναβάτη.
  •   -  Νέο, όμορφο και ευανάγνωστο ψηφιακό πίνακα οργάνων LCD, που συνδυάζει την πρακτικότητα με το design.
  •   -  Κομψά χρωμιωμένα διακοσμητικά στοιχεία.
  •   -  Αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη που προσφέρουν ευρεία βάση στήριξης, ενώ κλειστά ενσωματώνονται τέλεια στις σχεδιαστικές γραμμές του μοντέλου.
  •   -  Νέα σέλα, διαχωρισμένη σε δύο επίπεδα που μεγάλωσε και σε μήκος και σε συνολικό πλάτος προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Η σέλα, με μειωμένο ύψος στα 790mm, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.
  •   -  Ο ανεφοδιασμός καυσίμου γίνεται πλέον ευκολότερος καθώς η τάπα του ρεζερβουάρ μεταφέρθηκε στο εσωτερικό της ποδιάς χωρίς να απαιτείται μετακίνηση των αναβατών για τον ανεφοδιασμό καυσίμου.
  •   -  Το δοχείο καυσίμου μεταφέρεται χαμηλά κάτω από τα πόδια του αναβάτη, μετακινώντας το κέντρο βάρους χαμηλότερα, ενώ παραχωρεί επιπλέον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.
  •   -  Αναβαθμισμένης χωρητικότητας αποθηκευτικός χώρος 31 λίτρων κάτω από τη σέλα με αρκετό χώρο για δύο κράνη.
  •   -  Θύρα ταχυφόρτισης USB Quick Charge 3.0 με εύκολη πρόσβαση.
  •   -  Αναδιπλούμενος γάντζος ασφαλείας για την ανάρτηση χειραποσκευών στο εσωτερικό της ποδιάς.
  •   -  Διπλές ρυθμιζόμενες οπίσθιες αναρτήσεις 78mm.

 

Σύστημα A.L.E.H.

Anti-Lift Engine Hanger System. Το ειδικό σύστημα ανάρτησης του κινητήρα της SYM που αποσβένει το φαινόμενο της ανύψωσης του κινητήρα των scooters στις άμεσες επιταχύνσεις, προσφέρει σταθερότητα, καλύτερες επιδόσεις κατά την εκκίνηση, αυξάνει τη σταθερότητα και την ασφάλεια του αναβάτη σε υψηλές ταχύτητες και ελιγμούς.

 

Αναβαθμισμένος Κινητήρας

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας του Symphony ST 200 προσφέρει καλύτερες επιδόσεις με περισσότερη ισχύ, μεγαλύτερη ροπή και λιγότερη κατανάλωση. Ο αναβαθμισμένος τετράχρονος, αερόψυκτος, 2V, Euro 5 κινητήρας της SYM αποδίδει:

  •   -  Μέγιστη ιπποδύναμη 12,5 ps στις 7.500 σ.α.λ.
  •   -  Μέγιστη ροπή 12,5 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
  •   -  Μειωμένη κατανάλωση στα 2,7 L/100Km (WMTC3). Μπορεί να επιτευχθεί αυτονομία 250+ χλμ.


Νέα Σχεδίαση Πλαισίου

Το Symphony ST200 γίνεται πιο στιβαρό με το μεταξόνιο του να αυξάνεται στα 1.385mm προσφέροντας μεγαλύτερη αίσθηση σιγουριάς. Το χαμηλότερο βάρος, 128kg (πλήρες υγρών) και το χαμηλότερο κέντρο βάρους προσδίδουν μεγαλύτερη ευελιξία. Το εμπρόσθιο τηλεσκοπικό πιρούνι 100mm και τα διπλά αμορτισέρ 78mm πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση προσφέρουν σίγουρο κράτημα και ποιότητα κύλισης.


Αναβάθμιση Συστήματος Πέδησης

Με δύο δισκόφρενα, 260mm και 220mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα και δικάναλο σύστημα πέδησης ABS της CONTINENTAL, το Symphony ST εξασφαλίζει μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης και μεγαλύτερη ασφάλεια.

Οι μεγάλοι τροχοί 16” εμπρός και 14’’ πίσω με καλαίσθητες ζάντες ελαφρού κράματος και τα ελαστικά 110/70-16 εμπρός και 120/80-14 πίσω, παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση, άνεση και σιγουριά ξεπερνώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.


Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει… αλλά ανανεώνεται και κρατά τα στοιχεία εκείνα που τη φέρουν στην πρώτη θέση.

Το νέο Symphony ST 200 διατηρεί στη σχεδίασή του τα χαρακτηριστικά άνεσης που έκαναν τη σειρά, best seller.

  •   -  Μεγάλοι τροχοί
  •   -  Επίπεδο πάτωμα
  •   -  Ευελιξία μετακίνησης
  •   -  Εξαιρετική πρακτικότητα

 

Χρώματα

ΜΑΤ GREY | GREY | WHITE (Μαύρη ή Κόκκινη Σέλα) |TITANIUM | MAT GREY BLUE

 

Τιμή: 2.695€

Συμπεριλαμβάνεται TOP BOX 33 λίτρων με κοινό κλειδί οχήματος & βαλίτσας

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο Symphony ST 200 στο www.sym.gr

 

Symphony ST 200 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 2V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

61 mm x 57.8mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.3:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

12,5 ps / 7500 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

12,5 Nm / 6000 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI CONTINENTAL

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

2.7 l/100km (WMTC3)

ΚΙΒΩΤΙΟ

CVT

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΜΗΚΟΣ x ΠΛΑΤΟΣ x ΥΨΟΣ

2070mm x 735mm x 1190mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1385 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

790mm

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

27°

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

7 L

ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)

128 kg

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟΣ ΤΡΟΧΟΣ

110/70-16 52P

ΟΠΙΣΘΙOΣ ΤΡΟΧΟΣ

120/80-14 58P

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (100mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

ΔΙΠΛΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ (78mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 260 mm + ABS CONTINENTAL

ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 220 mm + ABS CONTINENTAL

 

Επόμενο άρθρο »

Kawasaki Z900 Video Test Ride

« Προηγούμενο άρθρο

Η Honda παρουσίασε τις νέες CRF450R & CRF450RX μοντέλα 2022

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ο QUARTARARO ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ;
  • ΝΑΙ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΙΣ DUCATI
  • ΟΧΙ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ YAMAHA