• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας 2021, Στυρία (Αυστρία)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο SYM - JOYMAX Z+ 250
Euro 5 και ανανεωμένη εμφάνιση
Τεστ-Μοντέλα 24/05/2021 - 15:15

JOYMAX Z+ 250 

Την τελευταία έκδοση, προδιαγραφών  Euro 5, του JOYMAX Z+ 250 παρουσίασε η Γκοργκόλης ΑΕ (επίσημος αντιπρόσωπος της SYM).

Οι αλλαγές, πέρα από τον κινητήρα Euro5, είναι κυρίως αισθητικές και περιλαμβάνουν: τη νέα πιο επιθετική και sport σχεδίαση με νέο LED προβολέα με ενσωματωμένα LED φώτα ημέρας (DRL), το πίσω φως με 25 στοιχεία LED,  το νέο πίνακα οργάνων με αναλογικό στροφόμετρο - ταχύμετρο και ψηφιακό πολυόργανο στο κέντρο και με το σε στυλ carbon εσωτερικό φινίρισμα της ποδιάς.

Μάθετε περισσότερα για το νέο JOYMAX Z+ 250 στο www.sym.gr , στο δίκτυο συνεργατών της SYM ή διαβάστε το παρακάτω Δελτίο Τύπου  της Γκοργκόλης Α.Ε. 

 


Δελτίο Τύπου

SYM  JOYMAX Z+ 250 

plus+… απόλαυση σε compact διαστάσεις

JOYMAX Z+ 250 με νέα εμφάνιση, εξαιρετικά νέα χαρακτηριστικά και κινητήρα Euro 5 με τη γνωστή υψηλή ποιότητα και την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα που φοράει και το μοντέλο Cruisym.

Νέα εμφάνιση

Εμφανισιακά το JOYMAX Z+ 250 παρουσιάζεται πλήρως ανανεωμένο με επιθετική sport σχεδίαση που τονίζεται από το νέο LED εμπρόσθιο φανάρι και LED φώτα ημέρας, όπως και τον οπίσθιο φανό που αποτελείται από 28 LED. Στο εσωτερικό της ποδιάς, το sport design του scooter συνεχίζει με carbon υφής επιφάνειες και ολοκληρώνεται με το τριπλό κοντέρ με αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο και ψηφιακό πολυόργανο στο κέντρο.

Κινητήρας Euro 5

Το Joymax Z+ χρησιμοποιεί τον 4βάλβιδο, υγρόψυκτο, 250άρι με κύλινδρο κεραμικής επίστρωσης κινητήρα της SYM που αποδίδει 21,5 άλογα και μέγιστη ροπή 22,5 Nm. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, με κατανάλωση 3,1L/100km (WMTC 3).

Πρακτικότητα και άνεση με compact διαστάσεις

Το JOYMAX Z+ 250 διατηρεί τους μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και την άριστη οδηγική συμπεριφορά που έκαναν τα οχήματα της SYM να ξεχωρίσουν σε αυτήν την κατηγορία. Οι μελετημένες διαστάσεις του JOYMAX Z προδίδουν ευελιξία στη κίνηση, χωρίς να στερούν από το μοντέλο λειτουργικούς χώρους και την άνεση των αναβατών. Το JOYMAX Z+ 250 συνεχίζει να προσφέρει μία εργονομική και αναπαυτική θέση οδήγησης με τη προσθήκη μαξιλαριού στήριξης της μέσης του αναβάτη η οποία φέρει ραμμένο το logo “JOYMAX Z” πάνω του. Η σέλα απέχει μόλις 770mm από το έδαφος με το δάπεδο δύο επιπέδων να προσφέρει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης.

Το JOYMAX Z+ 250 συνεχίζει στα βήματα του προκατόχου του και φέρνει στο επίκεντρο τον αναβάτη. Ο μεγάλος φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος 48 λίτρων, μπορεί να φιλοξενήσει 2 Full Face κράνη και μικροαντικείμενα. Στο εσωτερικό της ποδιάς, υπάρχει κλειστός αποθηκευτικός χώρος, με αναβαθμισμένη θύρα USB QC3.0 για γρήγορη φόρτιση συσκευής. Η εγκατάσταση σχάρας βαλίτσας ή πλάτης συνεπιβάτη, είναι εύκολη, χάρη στις ειδικά σχεδιασμένες χειρολαβές συνεπιβάτη. Διαθέτει κεντρικό και πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας, καθώς και μαγνητικό πολυδιακόπτη ασφαλείας κλειδαριάς, αυξάνοντας την ασφάλεια σε απόπειρα κλοπής.

Αναβαθμισμένη ασφάλεια

Το JOYMAX Z+ 250, παρέχει μέγιστη οδηγική ασφάλεια, με πίσω και εμπρός δισκόφρενα με σωληνάκια υψηλής πίεσης και σύστημα πέδησης ABS με τετραπίστονη αντικριστή δαγκάνα. Το πιρούνι είναι 37mm ενώ το πίσω σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο διπλό και άκαμπτο, δημιουργώντας ένα στιβαρό σύνολο. Οι τροχοί, 14” εμπρός και 13” πίσω με ελαστικά Maxxis MA-PRO.

KEY POINTS

Εμφάνιση
– Ανανεωμένη υψηλού επιπέδου σχεδίαση
– Compact διαστάσεις για ευέλικτη οδήγηση
– Νέος LED εμπρόσθιος φανός και φώτα ημέρας
– Οπίσθιος φανός που αποτελείται από 28 LED

Άνεση
– Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας 2 θέσεων
– Εργονομική θέση οδήγησης με απόσταση 770mm από το έδαφος
– Δάπεδο δύο επιπέδων για διαφορετικό στιλ οδήγησης
– Ειδικά σχεδιασμένο τιμόνι, προσφέρει ξεκούραστη οδήγηση

Πρακτικότητα
– Μεγάλος φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος 48 λίτρων για 2 Full Face κράνη
– Εμπρός κλειστός αποθηκευτικός χώρος, με θύρα φόρτισης USB QC3.0
– Μαγνητικός πολυδιακόπτης ασφαλείας κλειδαριάς
– Εύκολη εγκατάσταση σχάρας βαλίτσας ή πλάτης συνεπιβάτη
– Κεντρικό/πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας

Νέους αναδιπλούμενους καθρέπτες
Ασφάλεια
– Πίσω – εμπρός δισκόφρενο με σύστημα πέδησης ABS Βosch
– Τετραπίστονη αντικριστή δαγκάνα με σωληνάκια υψηλής πίεσης
– Πιρούνι 37mm και πίσω διπλά αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου
– Ενισχυμένο διπλό άκαμπτο πλαίσιο
– Τροχοί 14” εμπρός και 13” πίσω με ελαστικά
Maxxis MA-PRO

Κινητήρας
– Τετραβάλβιδος – Υγρόψυκτος 249cc
– Κύλινδρος κεραμικής επίστρωσης
– Οικονομική κατανάλωση 3.1 L / 100 km (EURO5)
– Ηλεκτρονικός ψεκασμός EFI KEIHIN

 

Joymax Z+ 250 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

71.0 x 63.0mm

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

249

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

21,5 ps / 7500 rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

22.5 Nm / 5500 rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I

ΚΙΒΩΤΙΟ

CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΜΗΚΟΣ x ΠΛΑΤΟΣ x ΥΨΟΣ

2190mm x 760mm x 1422mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1550 mm

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

28°

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3,1 l/100km (WMTC3)

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

12 L

ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)

184 kg

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΤΡΟΧΟΣ

120/70-14 55P

ΟΠΙΣΘΙOΣ ΤΡΟΧΟΣ

140/60-13 63P

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (100mm – 37mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

ΔΙΠΛΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ (100mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 260 +ABS 4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ

ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 240 +ABS 2ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ

ΦΩΤΑ ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ (ΠΟΡΕΙΑΣ/ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ)

LED

ΦΩΤΑ ΘΕΣΗΣ

LED

ΦΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ

LED

Επόμενο άρθρο »

Η Honda παρουσίασε τις νέες CRF450R & CRF450RX μοντέλα 2022

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα R7: η Yamaha παρουσίασε τη Supersport νέας γενιάς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ο QUARTARARO ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ;
  • ΝΑΙ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΙΣ DUCATI
  • ΟΧΙ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ YAMAHA