• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
10ος Αγώνας 2021, Στυρία (Αυστρία)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SYM CRUISYM α 300 σημαντικά αναβαθμισμένο
Euro5 & Traction Control
Τεστ-Μοντέλα 08/04/2021 - 00:47

SYM CRUISYM α 300… η αναβάθμιση  -  Euro5 / Full LED / Tractrion Control System

 

 

αποδεδειγμένη αξιοπιστία αξεπέραστο

 

Το Cruisym α ανανεώνεται και φέρει σχεδιαστικές αναβαθμίσεις και βελτιώσεις στην ασφάλεια του αναβάτη με την προσθήκη traction control system.

Η SYM προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο με σπορ δυναμική εμφάνιση, δυνατό κινητήρα, με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και ανώτερη οδηγική συμπεριφορά σε εξαιρετική τιμή.

Σχεδιαστική Εξέλιξη

Το Cruisym α 300, με σύγχρονη εμφάνιση, διατηρεί τις αιχμηρές γωνίες με την προσθήκη carbon look επιφανειών τονίζοντας τον sport-urban χαρακτήρα του.

Το σύστημα φώτων είναι πλέον Full LED τεχνολογίας, με το εμπρόσθιο φωτιστικό σώμα να ανανεώνεται με τη χρήση γυμνών λαμπτήρων LED που τονίζουν τη χαρακτηριστική μάσκα του μοντέλου, βελτιώνοντας παράλληλα και την ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση.

Ο μοντέρνος σχεδιασμός του scooter ολοκληρώνεται με τη χρήση νέου ευανάγνωστου πολυλειτουργικού, πλήρως ψηφιακού, LCD πίνακα οργάνων που συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης.

 

Αναβαθμισμένη ασφάλεια

Στο Cruisym α 300 προστέθηκε σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), που εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση του οπίσθιου τροχού κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες.

Παράλληλα, το σύστημα πέδησης ABS της BOSCH, σε συνδυασμό με τα μεγάλα δισκόφρενα 260mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα και 240mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα και σωληνάκια υψηλής πίεσης, δημιουργούν ένα στιβαρό σύνολο που προσφέρει αίσθηση σιγουριάς κατά την οδήγηση και μέγιστη οδηγική ασφάλεια.

Στο σύστημα αναρτήσεων διατηρεί το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm, διαδρομής 100mm και τις διπλές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις διαδρομής 100mm όπου σε συνδυασμό με τους τροχούς 14’’ μπροστά και 13΄’ πίσω, προσφέρουν βέλτιστη απορρόφηση κραδασμών και ατελειών του οδοστρώματος.

 

Κινητήρας F4 με προδιαγραφές Euro 5

Το Cruisym α κινείται από τον 278cc, υγρόψυκτο, 4βάλβιδο, κινητήρα F4 της SYM. Με τις Euro5 προδιαγραφές η απόδοση αγγίζει τους 26,5 ίππους, διατηρώντας την εξευγενισμένη αίσθηση και απόκριση που τον έκαναν ξεχωρίσει στην κατηγορία.

Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin, ενώ η κατανάλωση να περιορίζεται στα 3,2L/100km (WMTC 3).

 

Πρακτικότητα και άνεση

Το Cruisym α διατηρεί το ενισχυμένο διπλό σωληνωτό άκαμπτο πλαίσιο με την άριστη οδηγική συμπεριφορά που το έκαναν να ξεχωρίσει στην κατηγορία του για τη στιβαρότητα και τη μεγάλη ευκολία στον χειρισμό, ενώ το βάρος του μειώθηκε κατά 2 κιλά.

Στον τομέα της άνεσης, το Cruisym α προσφέρει μία εργονομική και αναπαυτική θέση οδήγησης, με καλή προστασία από τα φαινόμενα χάρη στο ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα δύο θέσεων.

Ενώ με τη σέλα με ύψος μόλις 770mm, προσφέρει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος.

To Cruisym α έχει χώρους που θα έκαναν πολλά μεγαλύτερα scooters να ζηλέψουν, με μεγάλο φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, που άνετα μπορεί να φιλοξενήσει 2 Full Face κράνη και μικροαντικείμενα.

Στο εσωτερικό της ποδιάς, υπάρχει κλειστός αποθηκευτικός χώρος, με αναβαθμισμένη θύρα USB QC3.0 για γρήγορη φόρτιση συσκευής εν κινήσει.

Ενώ το παρκάρισμα γίνεται εύκολο, χάρη στο κεντρικό και πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας και τους αναδιπλούμενους καθρέπτες.

 

Μάθετε περισσότερα για το νέο Cruisym α στο www.sym.gr και μέσω του δικτύου συνεργατών της SYM.

 

 

Cruisym α

 

ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

ΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ

ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ

75.0mm Χ 63.0mm

ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ

10.5:1

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ

26.4ps /7500rpm

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ

26.2Nm / 6750rpm

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

E.F.I. KEIHIN (TCS)

ΚΙΒΩΤΙΟ

CVT

ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ

ΙΜΑΝΤΑΣ

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ΜΙΖΑ

ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

12.0 lt

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.2 lit/100km (WMTC3)

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1550 mm

ΠΛΑΤΟΣ x ΜΗΚΟΣ x ΥΨΟΣ

756 mm x 2189 mm x 1432 mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

770 mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

194 kg

ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ

28º

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

120 / 70 - 14

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

140 / 60 - 13

ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ – ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (100 mm – 37mm)

ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)

ΔΙΠΛΟ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ (100 mm)

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 260 mm (4ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ

ΔΙΣΚΟΣ 240 mm (2ΠΙΣΤΟΝΗ ΔΑΓΚΑΝΑ)

ABS

ΔΙΚΑΝΑΛΟ BOSCH

 

 

Mat Black
Mat Black
Mat Grey Blue
Mat Grey Blue
White
White
Gray
Gray

Επόμενο άρθρο »

Η νέα MV SUPERVELOCE του 2021

« Προηγούμενο άρθρο

Voge 500DS EURO 5 μοντέλο 2021

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ο QUARTARARO ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ;
  • ΝΑΙ, ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΕΥΝΟΕΙ ΤΙΣ DUCATI
  • ΟΧΙ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΣΤΕΣ ΟΧΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ YAMAHA