• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
RENAULT CAPTUR: Το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021
Σύμφωνα με τους Έλληνες δημοσιογράφους του θεσμού
4auto 11/01/2021 - 18:21

Φωτογραφία: Studio B42, Βασίλης Κωστάκος

 

Το νέο Renault CAPTUR, που καθιέρωσε την πιο ανερχόμενη κατηγορία της αγοράς, αυτή των compact crossovers, συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους μεταξύ των 10 φιναλίστ του Θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ανάμεσα στα 22 συνολικά καινούρια μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά τους τελευταίους 12 μήνες, χάρις στην πλήρη γκάμα εκδόσεων και συστημάτων κίνησης, καθώς και στα κορυφαία, hi-tech συστήματα άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας που το εξοπλίζουν.

Εμείς οδηγήσαμε την έκδοση 1.3 Tce, που αποδίδει 130 ίππους από τον κινητήρα βενζίνης με turbo. 

Για τη Renault και για την κατηγορία των B-SUV το Captur αποδείχτηκε μια πολύ ευχάριστη παρουσία. Ήταν μπροστά στην κατηγορία του το 2013 που ήταν ένα από τα πρώτα SUV στην B. Η δεύτερη εκδοχή του το 2016 διατήρησε τη δυναμική της, με νέα στοιχεία. Στο κομμάτι της αγοράς, κατάφερε να ηγείται των ευρωπαϊκών πωλήσεων, παρά τον έντονο ανταγωνισμό των πολλών μοντέλων που ακολούθησαν. Όμως έφτασε η ώρα για τη 2η γενιά, που εντυπωσιάζει από το επίπεδο εξέλιξης, όντας πολύ καλύτερο σε κάθε τομέα από τον προκάτοχό του. Η έκδοση Dynamic των 1.3 λίτρων που οδηγήσαμε, μας επιβεβαίωσε την σωστή κρίση των Ελλήνων δημοσιογράφων του “ΑτΧ”.

Οι εξωτερικές του διαστάσεις, με 11 εκ. μεγαλύτερο μήκος από τον προκάτοχο, κάνουν το σύνολο επιβλητικό, ενώ συγχρόνως οι μοντέρνες γραμμές εντυπωσιάζουν. Είναι μάλιστα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας. 

Εσωτερικά η ψηφιακή τεχνολογία συνεχίζει τη μοντέρνα άποψη της ζωής οδηγού και επιβατών, ενώ η εργονομία χαρακτηρίζεται πολύ καλή. Ο πίνακας οργάνων είναι βέβαια ψηφιακός και η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη του συστήματος πολυμέσων έχει κάθετη τοποθέτηση. Για τους οδηγούς που έχουν εξοικείωση με τα κινητά τηλέφωνα, ο χειρισμός των μενού του συστήματος είναι πολύ εύκολος. 

Οι επαρκείς χώροι είναι πρακτικοί, με το συρόμενο πίσω κάθισμα η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι από 422 - 536 λίτρα, σε πολύ καλό επίπεδο για την κατηγορία. Έτσι το Captur 2ης γενιάς είναι ευρύχωρο και μαζί άνετο και σχετικά αθόρυβο. 

Στο τελευταίο παίζει σημαντικό ρόλο ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 1,333 κ.εκ. με ιπποδύναμη 130 ίππους και ροπή 240 Nm, που εμφανίζεται από τις μόλις 1,600 στροφές! Τα 1,234 κιλά δεν αποτελούν πρόβλημα για αυτές τις τιμές απόδοσης. Το κιβώτιο των 6 σχέσεων και ο ελαφρύς συμπλέκτης βοηθούν στην καθημερινή άνεση. 

Οι επιδόσεις χαρακτηρίζονται ικανοποιητικές με τα πρώτα 100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 10.6'' και τη μέγιστη ταχύτητα που είδαμε στο κοντέ να είναι στα 200 χλμ/ώρα. 

Στον τομέα της κατανάλωσης είχαμε τιμές ανάμεσα στα 6-7 λίτρα/100χλμ., χωρίς να οδηγούμε οικονομικά, ενώ ο φωτογράφος μας κατάφερε να κινείται και με 5 λ/100χλμ!!! Εξαιρετικά! 

Στον τομέα της οδήγησης το νέο Captur μπορούμε να πούμε ότι είναι περισσότερο άνετο και εύκολο, παρά σπορ, που θα περίμενε κανείς με τη συγγένεια με το Clio. Παρά το ότι τα όρια είναι υψηλά, δεν είχαμε την πιο άμεση αίσθηση από το τιμόνι, που θα θέλαμε σε σπορ οδήγηση. Από την άλλη μεριά είναι ένα SUV που τα καταφέρνει θαυμάσια και όταν πιέζεται, με πολύ καλή πρόσφυση και συγχρόνως με άνεση. 

Συνολικά το νέο Renault Captur μας άφησε μια ευχάριστη αίσθηση συμβατή με τον χαρακτήρα του, με ωραία αισθητική που σε ικανοποιεί κάθε πρωί όταν το αντικρύζεις στο πάρκινγκ σου. 

Δίκαια λοιπόν πήρε τον Τίτλο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” στη χώρα μας, καθώς και η τιμή του είναι πολύ καλή για όλα όσα προσφέρει.

Επόμενο άρθρο »

Rotax ΜΑΧ Challenge Grand Finals 2020

« Προηγούμενο άρθρο

Είναι το van σας ασφαλές;

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ