• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Είναι καλή η 18η θέση στο CIV;
Πίσω από τα φλας 02/08/2020 - 14:24

Κάποιοι διαβάζουν μόνο τα αποτελέσματα, κάποιοι κρίνουν μόνο από κάποια φωτογραφία, κάποιοι βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα, χωρίς καν να μπουν στη διαδικασία να ψάξουν τα στοιχεία.

Πρόσφατα ο 15χρονος Γιάννης Περιστεράς πήρε την 18η θέση στον 4ο Αγώνα του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV, στην κατηγορία Supersport 300 και είδα στα μάτια και τις αντιδράσεις αρκετών – ακόμη και Ελλήνων αγωνιζόμενων – μια απαξίωση, άκουσα μάλιστα κάποια σχόλια του τύπου: “δεν μπορεί να φτάσει την ταχύτητά του, μετά την περσινή τούμπα” και διάφορα άλλα, χωρίς κανείς από όσους σπεύδουν να σχολιάσουν να έχουν εξετάσει καν τα επίσημα στοιχεία των αποτελεσμάτων του Ιταλών ή να ρωτήσουν τους ανθρώπους της ομάδας.

Πρώτα από όλα να πούμε ότι ο στόχος της συμμετοχής του Έλληνα οδηγού στο Ιταλικό Πρωτάθλημα είναι η προετοιμασία του για τη συμμετοχή του στο Πανευρωπαϊκό Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021, στο οποίο θα συμμετείχε φέτος, αλλά λόγω του κοροναϊού αυτό αναβλήθηκε για το 2021. Στο Πανευρωπαϊκό το όριο ηλικίας είναι τα 17 χρόνια και έτσι ο Γιάννης του χρόνου θα έχει να αντιμετωπίσει το μέγιστο παιδιά ενός χρόνου μεγαλύτερα. Εδώ να σημειώσουμε ότι στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, όπως και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 300 το όριο ηλικίας είναι τα 28 χρόνια και όπως φαίνεται από φωτογραφίες που είδαμε, ο Γιάννης έχει να αντιμετωπίσει οδηγούς 13 χρόνια μεγαλύτερους και εμπειρότερους στο CIV!

Ο Alex De Angelis – συνιδιοκτήτης της Team Roc “N” DeA με την οποία συμμετέχει ο Έλληνας οδηγός - χαρακτήρισε αυτήν την κατηγορία ως την πιο ανταγωνιστική του CIV, με 32 συμμετοχές στο Μιζάνο, ανάμεσα στις οποίες αρκετών οδηγών που τρέχουν και πρωταγωνιστούν στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP300 που γίνεται μαζί με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK. 

Αυτό βέβαια δεν είναι το χαρακτηριστικό της συμμετοχής σε μια πίστα στην οποία η μόνη προηγούμενη εμπειρία που είχε ο Γιάννης Περιστεράς, ήταν δοκιμές πέρυσι σε βροχή – στις οποίες είχε εντυπωσιάσει τον Michele Pirro. Το χαρακτηριστικό της φετινής συμμετοχής είναι τα συνεχή προβλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα με τη μοτοσυκλέτα, τα οποία οφείλονται – όπως αποδείχτηκε – στη λειτουργία των ηλεκτρονικών της Solo Engineering, τα οποία είναι τα ενιαία ηλεκτρονικά που βάσει κανονισμού χρησιμοποιούν όλοι στην κατηγορία. Η πλεξούδα των ηλεκτρονικών δεν λειτουργούσε κανονικά, ειδικά το μεσημέρι με τις ανεβασμένες θερμοκρασίες και έτσι η μοτοσυκλέτα λειτουργούσε κανονικά το πρωί και δεν λειτουργούσε το απόγευμα την ώρα του Αγώνα! 

Η Ιταλική εταιρία έστειλε στην ομάδα του De Angelis και στον ίδιο προσωπικά, μέιλ στο οποίο παραδέχεται την αστοχία και του στέλνει ανταλλακτικά για να διορθωθεί το πρόβλημα εν όψη των επόμενων επίσημων δοκιμών που θα γίνουν στην Ίμολα. 

Για να καταλάβει κανείς ένα από τα σημαντικά προβλήματα δυσλειτουργίας της μοτοσυκλέτας, είναι ότι το πρωί στο Ζέσταμα ο Περιστεράς έχει την 11η τελική ταχύτητα με 180.9 χλμ/ώρα, ενώ στον Αγώνα την 30η με 172.8 χλμ/ώρα! Η διαφορά είναι τεράστια για την κατηγορία και μόνο από αυτό μπορεί να καταλάβει κανείς ότι ο Γιάννης τα έδωσε όλα στις στροφές για να καλύπτει – όσο γίνεται – την μικρότερη ταχύτητα που είχε σε όλη την πίστα.

De Angelis και Νίκος Περιστεράς ετοιμάζουν την R3
De Angelis και Νίκος Περιστεράς ετοιμάζουν την R3

Να πούμε εδώ ότι ο αδελφός του De Angelis που ήταν ο υπεύθυνος της ομάδας στο Μιζάνο, εντυπωσιάστηκε από τον Έλληνα οδηγό, καθώς ήταν συνεχώς ταχύτερος από τον άλλο οδηγό της ομάδας τον Diego Palladino, που την προηγούμενη εβδομάδα είχε κερδίσει στην ίδια πίστα τον Αγώνα του Ιταλικού Yamaha R3 bLU cRU FIM Cup!

Ο Palladino τελικά χωρίς πρόβλημα στη δική του μοτοσυκλέτα τερμάτισε 14ος, ενώ ο Περιστεράς 18ος.

Με όλα αυτά τα στοιχεία φαντάζομαι ότι μπορεί κανείς να καταλάβει ότι πρώτον η 18η θέση που γράφουν τα αποτελέσματα δεν αντικατοπτρίζει τις πραγματικές δυνατότητες του Έλληνα οδηγού και ότι η προσπάθειά του πρέπει να συνεχιστεί με το ίδιο πάθος που χαρακτηρίζει την ομάδα του, τον Πρωταθλητή Άκη Τσώκο που φροντίζει τα μηχανολογικά της Yamaha R3 και τον πατέρα του Νίκο Περιστερά που φροντίζει για όλα τα θέματα. 

Ελπίζουμε λοιπόν η ομάδα Team Roc “N” DeA να βρει την άκρη με τα ηλεκτρονικά και να δούμε τον Γιάννη Περιστερά στην Ίμολα να παίρνει τους πρώτους του βαθμούς στο CIV. 

Στις φωτογραφίες απολαύστε τον #johnperisteras41 σε δράση στο Μιζάνο. 

 

 

 

 

Γιάννης και Νίκος Περιστεράς επί των πιέσεων των ελαστικών
Γιάννης και Νίκος Περιστεράς επί των πιέσεων των ελαστικών

Επόμενο άρθρο »

Τρόμος στα 300 χλμ/ώρα

« Προηγούμενο άρθρο

Ποια είναι η καλύτερη πίστα του MotoGP;

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ