• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δοκιμές Qatar-3η μέρα: Τέλος δοκιμών, επίδειξη δύναμης από Stoner
Εντυπωσιακός ο Αυστραλός ολοκλήρωσε με τον καλύτερο τρόπο τις δοκιμές στο Κατάρ...
Νέα 03/03/2009 - 22:03
Tοποθεσία: Losail (30 km από την Doha)
Διεύθυνση: www.circuitlosail.com
Πρώτο GP: 2 Oκτωβρίου 2004
Μήκος: 5,380 m
Πλάτος: 12 m
Κατασκευή: 2004
Δεξιές στροφές: 10
Αριστερές στροφές: 6
Μεγαλύτερη ευθεία: 1,068

Losail circuit - Stats:
Pole Position 2008: Jorge LORENZO (Fiat Yamaha) - 1'53.927 170.003 Km/h
Fastest Lap 2008: Casey STONER (Ducati Marlboro) - 1'55.153 168.193 Km/h (στον 14ο γύρο)
Circuit Record Lap: Casey STONER (Ducati Marlboro) - 1'55.153 168.193 Km/h
Circuit Best Lap: Jorge LORENZO (Fiat Yamaha) - 1'53.927 170.003 Km/h (2008)

Οι χρόνοι της 3ης μέρας:
1. Casey Stoner, Ducati Marlboro Team - 1'55.744 (31)
2. Jorge Lorenzo, Fiat Yamaha Team - 1'56.733 (82)
3. Valentino Rossi, Fiat Yamaha Team - 1'56.972 (75)
4.Εντυπωσιακό το ψαλίδι από ανθρακόνηματα που δοκιμάζει η Ducati
Εντυπωσιακό το ψαλίδι από ανθρακόνηματα που δοκιμάζει η Ducati
Chris Vermeulen, Suzuki MotoGP - 1'57.224 (70)
5. Nicky Hayden, Ducati Marlboro Team - 1'57.225 (53)
6. Loris Capirossi, Suzuki MotoGP - 1'57.253 (42)
7. Randy De Puniet, LCR Honda MotoGP - 1'57.401 (77)
8. Andrea Dovizioso, Repsol Honda - 1'57.449 (74)
9. Colin Edwards, Monster Yamaha Tech3 - 1'57.515 (46)
10. Alex De Angelis, San Carlo Honda Gresini - 1'57.591 (61)
11. Toni Elias, San Carlo Honda Gresini - 1'57.804 (66)
12. Mika Kallio, Pramac Racing - 1'57.938 (54)
13. Niccolo Canepa, Pramac Racing - 1'57.946 (50)
14. Yuki Takahashi, Scot Racing Team - 1'58.412 (61)
15. James Toseland, Monster Yamaha Tech3 - 1'58.786 (51)
16. Marco Melandri, Hayate Racing Team - 1'58.851 (73)

Σχόλια
  • Το διήμεροO poleman του περσινού αγώνα στο Κατάρ, Jorge Lorenzo δείχνει να βρίσκει το ρυθμό του πάνω στη νέα M1
    O poleman του περσινού αγώνα στο Κατάρ, Jorge Lorenzo δείχνει να βρίσκει το ρυθμό του πάνω στη νέα M1
    28-29 Μαρτίου θα διεξαχθούν στην πίστα της Jerez τα IRTA Tests, οι τελευταίες δοκιμές πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος. Ομάδες και αναβάτες θα επιστρέψουν στο Κατάρ όπου στις 12 Απριλίου θα διεξαχθεί υπό το φως των προβολέων ο πρώτος αγώνας της χρονιάς.
  • Ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές στο Κατάρ με τον Casey Stoner να δείχνει πολύ δυνατός. Μένει να δούμε αν ο καρπός του θα αντέξει σε συνθήκες αγώνες, κάτι το οποίο τόνισε και ο ίδιος. «Ο καρπός πάει αρκετά καλά. Πονάω λιγότερο σε σχέση με την Sepang αν και η κινητικότητά του δεν έχει βελτιωθεί αρκετά. Θα πρέπει να δούμε πως θα αντιδράσει σε πίστες όπου υπάρχουν σημεία που απαιτούν δυνατό φρενάρισμα και είναι αριστερόστροφες», είπε χαρακτηριστικά. Ο χρόνος του Αυστραλού ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο καλύτερος από αυτόν του Jorge Lorenzo που βρίσκει τον καλό του εαυτό και συνηθίζει τα λάστιχα της Bridgestone. Τρίτος ήταν ο Valentino Rossi, με την διαφορά του από τον Stoner να είναι στα 1,2 δευτερόλεπτα. Στην τελευταία του προσπάθεια ο Chris Vermeulen έφερε την Suzuki GSV-R στην τέταρτη θέση, ενώ σημαντική πρόοδο σημείωσε ο Nicky Hayden που μετά από πολύ δουλειά έφερε την GP9 στην πέμπτη θέση. Την πρώτη οχτάδα συμπληρώνουν ο Loris Capirossi, o Randy de Puniet ο οποίος ήταν και ο ταχύτερος αναβάτης της Honda και ο Andrea Dovizioso. Στην τελευταία θέση έμεινε ο Marco Melandri με την Kawasaki ZX-RR της Hayate Racing όντας 3,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Stoner. Πλέον ο Ιταλός καλείται να αποφασίσει αν θα εμπιστευθεί το project της νεοσύστατης ομάδας ή θα κάτσει σπίτι του. Απογοητευτική η εμφάνιση του James Toseland...
  • «Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και έχουμε καταφέρει να εκμεταλλευτούμε τις δυνατότητες των Bridgestone. Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά αυτή τη στιγμή ο Stoner είναι αχτύπητος, θα πρέπει όμως να τον δούμε και στην προσομοίωση αγώνα», σχολίασε ο Lorenzo μετά την προσομοίωση αγώνα που έκανε.
  • Η πτώση που είχε λίγο νωρίτερα δεν επηρέασε στο παραμικρό τον Casey Stoner που επέστρεψε δριμύτερος στην πίστα βελτιώνοντας κατά έξι δέκατα τον προηγούμενο χρόνο του και πλησιάζοντας στο ρεκόρ πίστας -1'55.153- που έχει ο ίδιος από τον περσινό αγώνα (τον οποίο είχε νικήσει). Ο Αυστραλός σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1’55.744, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στους έξι συνεχόμενους γύρους που επιχείρησε είχε πολύ καλό γυρολόγιο (2:17.003, 1:58.151, 1:55.744, 1:56.238, 1:55.968, 1:56.225, 1:56.190). Εντυπωσιακή βελτίωση παρουσιάζει ο Jorge Lorenzo που έκανε προσομοίωση αγώνα. Στους 22 γύρους που έμεινε στην πίστα το γυρολόγιό του ήταν πολύ δυνατό. Στους 14 από αυτούς κινήθηκε μέσα στο 1'57 ενώ στους πέντε τελευταίους ήταν μέσα στο 1'56. Μάλιστα σημείωσε τον καλύτερό του χρόνο -1'56.733- που τον έφερε στη δεύτερη θέση της κατάταξης στον τελευταίο του γύρο γεγονός που δείχνει ότι τα νέα λάστιχα της Bridgestone έχουν πολύ καλή διάρκεια στην απόδοση. Ο Rossi βρίσκεται στην τρίτη θέση, με τους Hayden, Capirossi και De Puniet (ο ταχύτερος αναβάτης της Honda) να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα.
  • Λίγο μετά τις 21:00 τοπική ώρα ο Casey Stoner έχασε τον έλεγχο της GP9 και έπεσε στη στροφή 2 χωρίς ωστόσο να τραυματιστεί. Ο Αυστραλός επέστρεψε στο box της Ducati και αναμένεται να συνεχίσει τις δοκιμές του. Οι άνθρωποι της ομάδας του επαναλαμβάνουν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τον καρπό και πως όλα είναι καλά. Στο μεταξύ προσομοίωση αγώνα έκανε ο Colin Edwards με τους χρόνους να κυμαίνονται στην αρχή στο 1'58 και προς το τέλος στο 1'57. Αρνητική έκπληξη ο James Toseland που πάει από το κακό στο χειρότερο. Φαίνεται ότι το ατύχημα που είχε στην Sepang -το οποίο χαρακτήρισε ως το χειρότερο της καριέρας του- τον επηρέασε...
  • Η υγρασία έκανε την εμφάνισή της στην πίστα του Losail, με την θερμοκρασία περιβάλλοντος στις 21:00 τοπική ώρα να έχει πέσει στους 17 βαθμούς Κελσίου. Ο Stoner εξακολουθεί να προηγείται στην κατάταξη με τον χρόνο που σημείωσε κατά τη διάρκεια της πρώτης ώρας των δοκιμών και έχοντας κάνει μόλις τέσσερις γύρους. Ο Αυστραλός έχει κάνει μέχρι αυτήν την ώρα 20 γύρους. Δεύτερος πέρασε ο Valentino Rossi που πλησίασε στα τέσσερα δέκατα τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2007. Η δουλειά που κάνει ο Nicky Hayden αρχίζει να αποδίδει καρπούς και το Kentucky Kid φιγουράρει πλέον στην τρίτη θέση της λίστας με τους καλύτερους χρόνους. Σε αυτό το διάστημα είχαμε δύο πτώσεις χωρίς ευτυχώς δυσάρεστες συνέπειες, μία για τον Loris Capirossi και μία τον Niccolo Canepa. Πρώτο Honda αυτό του Andrea Dovizioso στην όγδοη θέση με τον Ιταλό να δυσκολεύεται να βρει καλό ρυθμό. Στην τελευταία θέση εξακολουθεί να βρίσκεται ο Marco Melandri που ναι μεν έπεσε κάτω από τα δύο λεπτά ωστόσο ακόμα βρίσκεται πολύ μακριά από τον Stoner (1’59.575 o χρόνος του Ιταλού).
  • Συμπληρώθηκαν οι δύο πρώτες ώρες των δοκιμών και ο Stoner συνεχίζει να οδηγεί την κούρσα με τον χρόνο που σημείωσε την πρώτη ώρα. Ο Αυστραλός έχει πραγματοποιήσει ως τώρα μόνο 9 γύρους και έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα καταφέρει να κάνει προσομοίωση αγώνα χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα με τον αριστερό του καρπό. Πίσω του έχουμε αλλαγές με τον Loris Capirossi να είναι πλέον δεύτερος σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός, ενώ τρίτος πέρασε ο Colin Edwards με την YZR-M1 της «δορυφορικής» Tech 3 η οποία ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Monster. Ο Rossi είναι τέταρτος πλέον με τους Vermeulen και Lorenzo να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα. Εντυπωσιακή η παρουσία των GP9 της Pramac Racing με τους rookies Mika Kallio και Niccolo Canepa να έχουν πλασαριστεί στην πρώτη οχτάδα. Δύσκολα τα πράγματα για τον Μarco Melandri που μετά από 22 γύρους δεν έχει καταφέρει ακόμα να κατέβει από τα 2 λεπτά. Προς το παρόν βρίσκεται στην τελευταία θέση της κατάταξης όντας σχεδόν τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Stoner (1’56.301 ο χρόνος του Αυστραλού, 2’00.210 η επίδοση του Ιταλού).
  • Μετά από μια ώρα δοκιμών (19:00 τοπική ώρα), ο Casey Stoner είναι αυτός που δίνει τον ρυθμό. Η κατάσταση του οδοστρώματος είναι σαφώς καλύτερη απ' ότι τις προηγούμενες μέρες και οι χρόνοι άρχισαν να βελτιώνονται. Ο Αυστραλός μετά από μόλις τέσσερις γύρους σημείωσε 1’56.301, αφήνοντας τον Valentino Rossi 1,2 δευτερόλεπτα πίσω, στη δεύτερη θέση. Ακολουθούν οι Chris Vermeulen - Loris Capirossi με τις GSV-R. Oι αναβάτες της Suzuki αναμένεται να ανεβάσουν ρυθμούς απόψε, αφού όπως έλεγε χαρακτηριστικά ο Capirex το προηγούμενο διήμερο πήγαιναν συντηρητικά λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν.
  • Πολλά τα νέα ...καλούδια που δοκιμάζουν οι ομάδες στο Κατάρ, ωστόσο στο επίκεντρο βρίσκεται το νέο ψαλίδι από ανθρακονήματα που δοκιμάζει στις εργοστασιακές της μοτοσικλέτες η Ducati. Μετά το ανθρακονημάτινο πλαίσιο οι Ιταλοί συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν αυτή τη φορά παρουσιάζοντας ένα ψαλίδι που είναι κατασκευασμένο από το συγκεκριμένο υλικό. «O Casey πραγματοποίησε αρκετούς γύρους με το νέο ψαλίδι και είναι ευχαριστημένος από αυτό. Είναι η πρώτη φορά που το δοκιμάζουμε και σίγουρα δεν είναι τέλειο. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω στο set-up της μοτοσικλέτας ώστε να το προσαρμόσουμε στο νέο ψαλίδι, αλλά η πρώτη αίσθηση είναι καλή, θετική», σχολίασε ο επικεφαλής του project της Ducati στα MotoGP, Livio Suppo. O Nicky Hayden δοκιμάζει το νέο ψαλίδι από την Κυριακή, ενώ ο Stoner είχε την ευκαιρία να πάρει μια πρώτη γεύση από αυτό το βράδυ της Δευτέρας.
  • Ξεκίνησε στην πίστα Losail του Κατάρ η τελευταία νύχτα των δοκιμών εξέλιξης των MotoGP. Οι συνθήκες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες είναι σαφώς καλύτερες και οι αναβάτες ετοιμάζονται να ανεβάσουν ρυθμούς. Προς το τέλος της βραδιάς οι περισσότεροι -αν όχι όλοι- οδηγοί αναμένεται να κάνουν προσομοίωση αγώνα για να διαπιστώσουν που ακριβώς βρίσκονται αφού σε κάτι παραπάνω από ένα μήνα ξεκινάει από την συγκεκριμένη πίστα ο φετινός μαραθώνιος του Πρωταθλήματος. Από τις δοκιμές απουσιάζει Dani Pedrosa που βρίσκεται στην Ισπανία μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε τη Δευτέρα.

    Επόμενο άρθρο »

    Τέρμα πια τα intermediate ελαστικά!

    « Προηγούμενο άρθρο

    Η “Monster Energy” κύριος χορηγός της Tech 3 Yamaha

    Χορηγοί
    Σχετικά άρθρα