• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: “για να φτάσεις στην κορυφή δεν χρειάζονται μαγικά”
“Χρειάζεται προσέγγιση βήμα με βήμα και συνεχή βελτίωση”
Νέα 15/10/2011 - 15:00

Ο Rossi δυσκολεύεται με κάθε έκδοση της Ducati GP 11, ακόμη και σε πίστες όπως το Philip Island, όπου η Ιταλική εταιρία έχει κερδίσει τα τελευταία 4 χρόνια και όπου ο ίδιος έχει κερδίσει 5 φορές στην σειρά στο παρελθόν. 

“Φέτος είναι πολύ απλό να καταλάβεις τι είναι το καλύτερο, το δύσκολο είναι καταλάβεις τι είναι χειρότερο όταν έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε πολλά”, είπε ο Valentino με μια δόση ειρωνείας, μετά τις σημερινές δοκιμές.

 

Αν σκεφτεί κανείς ότι σήμερα ο Ιταλός σημείωσε καλύτερο χρόνο στο 1:31.980 και ότι ο Checa γύρισε στο 1:30.882 με την 1198 τον περασμένο Φεβρουάριο, μπορεί να καταλάβει κανείς το αδιέξοδο της Ducati! Σίγουρα η θερμοκρασία ήταν καλύτερη τότε και ίσως η ίστα να είχε λιγότερα σαμαράκια, αλλά είναι μια καλή ένδειξη της κρίσης των Ιταλών.

Το αλουμίνιο αντί του carbon, όπως έλεγαν όλοι – πλην του Preziosi που επέμενε ότι δεν είναι θέμα υλικού αλλά ακαμψίας – δεν έφερε καμία λύση! Απεναντίας οι δορυφορικοί της Pramac, ο Capirossi και ο De Puniet είναι μπροστά από τον Rossi, για να μην μιλήσουμε για τον Hayden που οδηγεί και αυτός πλαίσιο με το εξωτικό υλικό.

“Θέλω να δώσω τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια στον Hayden, γιατί έκανε ένα σπουδαίο γύρο και παραλίγο να περάσει τον Lorenzo και έιναι ταχύτερος από μας”, είπε ο Rossi. "Δεν έχω την αίσθηση που χρειάζεται για να οδηγήσω και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Ψάξαμε διάφορες λύσεις αυτές τις μέρες, αλλά χωρίς επιτυχία. Τα προβλήματα παραμένουν τα ίδια”, είπε και αμέσως μετά δήλωσε:

“Για να φτάσεις στην κορυφή δεν χρειάζεται μαγεία. Χρειάζεται προσέγγιση βήμα με βήμα και συνεχή βελτίωση. Αυτό που με ανησυχεί είναι ότι φέτος δουλέψαμε πολύ, έδωσα πολλά στοιχεία, αλλά πέρασε έτσι ο χρόνος και έχουμε τα ίδια προβλήματα. Ίσως δεν έχουμε καταλάβει ακόμη πιο είναι το πρόβλημα”.

 

Το μπροστινό δεν λειτουργεί, ούτε το πίσω, αλλάξανε πλαίσιο αλλά τα αποτελέσματα είναι τα ίδια, τώρα είναι η σειρά της θέσης οδήγησης:

“Η θέση μου πάνω στη σέλα δεν είναι καλή. Δεν μπορώ να φορτίσω το μπροστινό και αυτό το πρόβλημα παραμένει ακόμη και μετά από πολλές αλλαγές, ίσως δουλεύουμε με λάθος πράγματα. Δεν μπορούμε να φτάσουμε εκεί που θέλουμε και περιμένουμε τα καινούργια πράγματα, ώστε να δοκιμάσουμε τις μετατροπές στη θέση οδήγησης. Τα νέα μέρη όμως δεν είναι ακόμη έτοιμα”.

Ένα ακόμη θέμα είναι η γωνία των 90° μοιρών του κινητήρα “L-2” της Ducati, η οποία γωνία περιορίζει την θέση του μοτέρ στο πλαίσιο:

”Είναι πιθανόν και αυτό να είναι ένα πρόβλημα και μια αλλαγή προς αυτήν την κατεύθυνση χρειάζεταο πολύ χρόνο, αλλά ο Filippo Preziosi δουλεύει και σε αυτό”, είπε ο Vale. Με το βλέμμα στο 2012 και το τεστ της Valencia, υπάρχουν ιδέες και πειράματα που κάνει η ομάδα, όμως ο Rossi σχολίασε:

“Δεν υπάρχει ερώτημα για το να πρέπει να γίνουν μεγάλες ή μικρές αλλαγές, χρειαζόμαστε μόνο τις σωστές”.

Όσο νωρίτερα γίνεται να προσθέσουμε εμείς!

 

Επόμενο άρθρο »

Ευτυχισμένος ο Bautista

« Προηγούμενο άρθρο

P.I. Φωτογραφικό: Η πτώση του Simoncelli

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ