• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πλεονέκτημα για την Honda
Tα πήγαν καλά στο τεστ του Brno
Νέα 16/08/2011 - 15:49

Η αποτίμηση στη Honda από τις δοκιμές της RC213V στην Τσεχία είναι καταρχήν θετική και αυτό αποτυπώνεται τόσο από το γεγονός ότι ο Casey Stoner ήταν ο ταχύτερος αναβάτης στην πίστα, με χρόνο 1:56.168, όσο και από τις δηλώσεις το ίδιο και του Dani Pedrosa ο οποίος οδήγησε για πρώτη φορά την «χιλιάρα» μοτοσυκλέτα, καθώς στις δοκιμές της Χερέθ ήταν απών, όντας τραυματίας.

Ο Αυστραλός οδηγός συμπλήρωσε 57 γύρους στην πίστα ενώ ο Ισπανός –ο οποίος ήταν περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ομόσταυλό του (1:57.264)– συμπλήρωσε 37 γύρους. Έπειτα από το τεστ δήλωσαν σχετικά:

 

Casey Stoner:

«Οι δοκιμές που κάναμε ήταν καλές αλλά έχουμε δουλειά ακόμα. Βρήκαμε κάποια θετικά στοιχεία στην μοτοσυκλέτα και επιβεβαιώσαμε κάποιες κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε. Είχαμε κάποια προβλήματα αλλά θα τα λύσουμε εύκολα με το φρένο κινητήρα και το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης αυτού (κινητήρας). Σε αυτούς τους τομείς, όπως και στο πλαίσιο, μπορούμε να βελτιωθούμε σίγουρα.  

Ο κινητήρας είναι εκπληκτικός. Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας των 1,000cc είναι διασκεδαστική καθώς έχει μεγαλύτερη δύναμη και εκπληκτική επιτάχυνση, τις περισσότερες φορές πιο πολύ απ’ όσο χρειάζεται! Δοκιμάσαμε μερικά από τα νέα ελαστικά και αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα. Η πρόσφυση δεν ήταν τόσο καλή και υπήρχαν ταλαντώσεις, φαινόμενα που εξαφανίστηκαν όταν τοποθετήσαμε τα κανονικά λάστιχα. Με τα δεδομένα που έχουμε τόσο από το πρώτο τεστ στη Χερέθ όσο και από αυτό, μπορούμε να βελτιωθούμε περισσότερο.»  

 

Dani Pedrosa:

«Είμαι χαρούμενος που οδήγησα την μοτοσυκλέτα των 1,000cc. Η πρώτη μου εντύπωση από τις πρωινές δοκιμές ήταν ότι αισθάνθηκα σχεδόν το ίδιο όπως τότε που πρωτοήρθα στο MotoGP, αισθάνεσαι την διαφορά στην ισχύ και την ροπή. Αν και την οδηγούσα όπως αυτή των 800cc, η νέα μοτοσυκλέτα φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά. Θα κάνουμε πολλές μετατροπές οπότε θα είναι πολύ διαφορετική στην τελική μορφή της, όμως η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική.

Σε σύγκριση με την μοτοσυκλέτα των 990cc που οδήγησα το 2006, αυτή των 1,000cc έχει παρόμοια δύναμη αλλά είναι πιο ελαφριά και ευκολοδήγητη. Τα ηλεκτρονικά, ο κινητήρας και το πλαίσιο δεν είναι σε καλό επίπεδο όμως έτσι συμβαίνει με τις καινούργιες μοτοσυκλέτες, όμως είναι ήδη πολύ καλή. Θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με το πλαίσιό της επειδή ίσως τα ελαστικά για την επόμενη χρονιά να είναι κατασκευασμένα διαφορετικά και αυτό θα επηρεάζει το πλαίσιό της.»

Επόμενο άρθρο »

Oι δοκιμές της Υamaha Tech 3

« Προηγούμενο άρθρο

De Puniet: «Δεν πάω σε ομάδα CRT ή στην Moto2»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ