• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brno test: O Stoner 1ος, ο Lorenzo εντυπωσιακός!
Με την πρώτη η Yamaha Μ1 1000cc πολύ δυνατή!
Νέα 15/08/2011 - 20:54

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Casey Stoner με την Honda RCV των 1000cc (φωτ. 2) σημείωσε τελικά με 1:56.168 τον ταχύτερο γύρο του τεστ, κάνοντας συνολικά 57 γύρους, αλλά με παράπονα από το πλαίσιο της νέας αυτής 2ης εκδοχής της μοτοσυκλέτας με την οποία θα αγωνίζεται το 2012.

«Σε κάποια σημεία είναι καλύτερη από αυτήν που είχα οδηγήσει στην Jerez, σε κάποια χειρότερη. Ο κινητήρας είναι πέρα από κριτική καλός και δυνατός και πρέπει να πάρουμε τα καλά των δύο τεστ για το επόμενο βήμα, που θα γίνει μετά τον αγώνα στο Misano. Είναι λίγο βαρύτερη από την τωρινή και αυτό φαίνεται στις αλλαγές κατεύθυνσης στα εσάκια», είπε ο Αυστραλός.

 

Αυτός όμως που εντυπωσίασε σήμερα ήταν ο Jorge Lorenzo που με το καλημέρα, ανεβαίνοντας πάνω στη νέα χιλιάρα Μ1 της Yamaha (φωτ. 1) σημείωσε εκπληκτικό χρόνο και μάλιστα ήταν πρώτος μέχρι πριν λίγο από το τέλος των δοκιμών, όταν ο Stoner έκανε μια τελευταία προσπάθεια και τον πέρασε για 0.085 του δευτερολέπτου. Ο Ισπανός όμως έκανε μόλις 28 γύρους με τη νέα μοτοσυκλέτα και αυτή με τη σειρά της είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται και αυτό είναι σημαντικό!

«Δεν περίμενα οι Yamaha να πάνε τόσο καλά με την πρώτη φορά και οι δύο, και ο Jorge και ο Ben. Αυτό δείχνει ότι μπορεί να είναι στο ίδιο ή και καλύτερο επίπεδο από τις Honda», σχολίασε ο Valentino Rossi!

O Jorge Lorenzo από την πλευρά του είπε:

«Μου άρεσε πολύ η νέα μοτοσυκλέτα, έχει περισσότερη δύναμη, κάνει περισσότερα γλιστρήματα στην έξοδο και αυτό θα δώσει περισσότερο θέαμα στους τηλεθεατές και σε αυτούς που έρχονται στις πίστες. Το πρωί δοκιμάσαμε μια βελτιωμένη έκδοση του κινητήρα των 800cc για την φετινή μοτοσυκλέτα και θα τον χρησιμοποιήσουμε από την Ινδιανάπολη και μετά».

Ο Πρωταθλητής του 2010 ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος με την επίδοσή του και με τη νέα μοτοσυκλέτα και μάλιστα σημείωσε τον πρώτο χρόνο από τις μοτοσυκλέτες των 800cc (φωτ. 3), σχεδόν μισό δευτερόλεπτο κάτω από τον ταχύτερο γύρο που πέτυχε χθες στον αγώνα ο Stoner!

Αντίστοιχα ήταν τα σχόλια του Ben Spies που πήρε την 3η θέση του τεστ με την χιλιάρα και την 5η με αυτήν των 800cc.

 

O Dani Pedrosa από την πλευρά του έκανε τους λιγότερους γύρους από όλους, 37 για την ακρίβεια, μόνο με τη νέα μοτοσυκλέτα των 1000cc, η οποία του άρεσε σε γενικές γραμμές:

«Μου θύμισε τη δύναμη που είχαν οι μοτοσυκλέτες των 990cc που οδηγούσα το 2006. Μάλιστα είναι πιο ελαφριά από εκείνες. Χρειάστηκα αρκετό χρόνο να την συνηθίσω και δεν έκανα ιδιαίτερες παρατηρήσεις στην Honda για το τι θα ήθελα στο μέλλον. Περιμένω το επόμενο τεστ για να μπορώ να την καταλάβω καλύτερα», σχολίασε ο μικρόσωμος Ισπανός.

 

Στο στρατόπεδο της Ducati είχαμε έναν Valentino Rossi (φωτ. 4) πιο εργατικό από ποτέ, με 74 γύρους να συμπληρώνει από νωρίς το πρωί, κάτι περίεργο για τον ίδιο σε τεστ!

«Δοκιμάσαμε διάφορα πράγματα, με οριακές ρυθμίσεις, ώστε να αποκλείσουμε στο μέλλον ό,τι δεν μπορεί να δουλέψει. Βρήκαμε κάποια πράγματα, αλλά δεν είχαμε χρόνο να τα βάλουμε όλα μαζί για να δουλέψουν. Ήταν ένα τεστ που θα μας βοηθήσει για το μέλλον», σχολίασε.

Από τη μεριά του ο Nicky Hayden σημείωσε αρκετή βελτίωση με την GP11.1 (φωτ. 5) που δοκίμασε εκτενώς για πρώτη φορά:

«Είναι καλύτερη από την GP11 και μάλλον από την Ινδιανάπολη θα χρησιμοποιώ αυτήν. Δεν κάνει τρομερή διαφορά, αλλά είναι καλύτερη. Δοκίμασα για λίγο σε ένα διάλειμμα του Valentino το δικό του πακέτο, με το πιο εύκαμπτο πλαίσιο και είναι σίγουρα καλύτερο, αλλά μάλλον θα αργήσω να το πάρω», είπε ο Αμερικανός.

 

Από τους υπόλοιπους καλά πήγε ο Toni Elias με την δορυφορική του LCR Honda, παρά το ότι είχε μια πτώση, στην οποία αρχικά αισθανόταν ότι έχει κτυπήσει αρκετά τα πόδια του.

Επίσης αξιόλογη είναι η πρόοδος του Mika Kallio με την Suter – BMW 1000cc (φωτ. 6), αφού τελικά είναι στα 3.9’’ από την κορυφή και μόλις 2.5’’ από τις δορυφορικές Μ1.

«Είναι ένα καλό αποτέλεσμα για τις ομάδες CRT που θα συμμετέχουν του χρόνου. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά και αυτό θα είναι καλό για το Πρωτάθλημα», σχολίασε ο Rossi, όταν ρωτήθηκε για το θέμα και μάλιστα όλοι σκέφτηκαν ότι ο ίδιος ή ο Stoner θα μπορούσαν να είναι τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα ταχύτεροι από τον Kallio με μια ίδια μοτοσυκλέτα, πράγμα που θα έβαζε μια CRT μοτοσυκλέτα της Moto1 στο παιχνίδι!

 

Τελικά αποτελέσματα τεστ: (Οι οδηγοί που αναφέρονται δύο φορές, είναι γιατί οδήγησαν μοτοσυκλέτες και των 800cc και των 1000cc)

 

1. Casey Stoner Repsol Honda Team 1000cc 1:56.168

2. Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1000cc 1:56.253

3. Ben Spies Yamaha Factory Racing 1000cc 1:56.306

4. Jorge Lorenzo Yamaha Factory Racing 1:56.727

5. Ben Spies Yamaha Factory Racing 1:57.184

6. Dani Pedrosa Repsol Honda Team 1000cc 1:57.264

7. Nicky Hayden Ducati Marlboro Team 1:57.533

8. Cal Crutchlow Monster Yamaha Tech 3 1:57.591

9. Toni Elias LCR Honda MotoGP 1:57.903

10. Valentino Rossi Ducati Marlboro Team 1:58.266

11. Loris Capirossi Pramac Racing Team 1:58.387

12. Colin Edwards Monster Yamaha Tech 3 1:58.598

13. Mika Kallio Marc Vds Racing Team 2:00.144

 

Επόμενο άρθρο »

Αισιοδοξία στην Suzuki

« Προηγούμενο άρθρο

Brno test: Ο Preziosi αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA