• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brno test: Ο Preziosi αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα!
«Είμαστε ανοιχτόμυαλοι! Είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε αυτό που πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο»
Νέα 15/08/2011 - 18:11

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Αρχισχεδιαστής της Ducati, o γνωστός μηχανολόγος μηχανικός Filippo Preziosi βρέθηκε σήμερα στο Brno για να παρακολουθήσει από κοντά κάθε βήμα δοκιμών και να ακούει από πρώτο χέρι όλες τις παρατηρήσεις των οδηγών και κυρίως του Valentino Rossi. Ο ίδιος μίλησε πριν το τέλος της ημέρας στους δημοσιογράφους:

«Το σημερινό τεστ έγινε για να καταλάβουμε ποιά πρέπει να είναι η κύρια κατεύθυνση για το μέλλον. Για το άμεσο και το απώτερο μέλλον. Έτσι δοκιμάζουμε πολύ διαφορετικά πράγματα, ως προς την κατανομή βάρους για τον Vale, για το άμεσο μέλλον, ώστε ο σχεδιασμός να συνεχίζεται και να υπάρχουν κάποιοι στόχοι. Του δώσαμε κάποια πρωτότυπα μέρη και μερικά από αυτά ακραία ώστε να αποκλείσουμε ή όχι κάποιες πιθανές λύσεις».

 

Στο θέμα του ότι ο Rossi θα ήθελε η Ducati να δουλεύει και σε ένα παράλληλο διαφορετικό σχέδιο, είπε:

«Εξετάζουμε διαφορετικές λύσεις, ως προς την ακαμψία, την κατανομή της ακαμψίας, και είναι πράγματα που θέλουμε να ανακαλύψουμε ώστε να κτίσουμε γνώση. Αυτό κάναμε και στο παρελθόν και στο τεστ της Βαρκελώνης το 2008 όταν ο Stoner πρωτο-οδήγησε το μονοκόκ πλαίσιο, τον ρωτήσαμε και το συγκρίναμε με το προηγούμενο και προχωρήσαμε. Προς το παρόν δεν έχουμε φτάσει ούτε καν κοντά στο όριο των δυνατοτήτων που δίνει ο κινητήρας και το σχήμα του, ως μέρος του πλαισίου. Έτσι προς το παρόν μπορούμε ακόμη να αλλάξουμε σημαντικά την κατανομή βάρους, χωρίς το σχήμα του κινητήρα να δημιουργεί πρόβλημα. Έτσι είμαστε στο μέσον των ρυθμίσεων».

 

Σε ερώτηση του απεσταλμένου μας, αν το ότι δουλεύουν παράλληλα σε άλλες λύσεις, σημαίνει ότι πρέπει να περιμένουμε κάτι πιο επαναστατικό ή κάτι πιο συμβατικό που μπορεί να είναι ένα πλαίσιο όπως των ιαπωνικών μοτοσυκλετών, ο Preziosi απάντησε:

«Είμαστε ανοιχτόμυαλοι! Είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε αυτό που πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο. Όταν προσεγγίσαμε το MotoGP αποφασίσαμε να τρέξουμε με 4κύλινδρο κινητήρα, παρά το ότι οι 2κύλινροι επιτρεπόταν από τον κανονισμό και ο λόγος ήταν ότι λόγω του κανονισμού ο 4κύλινδρος απέδιδε καλύτερα. Προσωπικά πιστεύω ότι ο 2κύλινδρος είναι ο καλύτερος κινητήρας, αν δεν περιοριζόταν από κανονισμούς. Όμως οι άνθρωποι που γράφουν τους κανονισμούς έγραψαν διαφορετικά νούμερα και αυτό πίεσε τους τεχνικούς προς τη μια κατεύθυνση ή την άλλη. Για μένα το ίδιο περίπου συμβαίνει και με τα λάστιχα. Ο τρόπος που αποδίδουν τα λάστιχα τώρα, πιέζουν τους τεχνικούς προς ένα τρόπο σχεδιασμού ή κάποιον άλλο. Υπάρχουν και άλλοι κανονισμοί, όπως για παράδειγμα το όριο βάρους, όπου αν στους αγώνες έχεις μια

ελαφρύτερη δεν κερδίζεις. Έτσι οι λύσεις που δίνεις στα προβλήματά σου εξαρτώνται από τους κανονισμούς. Έτσι τελικά ξαναλέω ότι είμαστε ανοιχτοί να χρησιμοποιήσουμε το καλύτερο». Σημαντική δήλωση που δείχνει ότι η Ducati, μάλλον «ακούγοντας» τον Valentino προσανατολίζεται ακόμη και σε μια λύση πλαισίου από δύο δοκούς ίσως αλουμινίου, ίσως άλλου υλικού, αφού ο «πατέρας» της Desmosedici είπε ότι το υλικό δεν έχει τόση σημασία, όσο η ακαμψία που μπορεί να πετύχεις.

 

Επόμενο άρθρο »

Brno test: O Stoner 1ος, ο Lorenzo εντυπωσιακός!

« Προηγούμενο άρθρο

Brno test: Κατάταξη στις 13:00 ώρα Τσεχίας:

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ