• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang 3: Ικανοποίηση από Rossi, Hayden
Θετικά σχόλια, παρά τα όποια προβλήματα
Νέα 03/02/2011 - 18:03

Η ομάδα της Ducati Marlboro ολοκλήρωσε τις δοκιμές στην Μαλαισία και η αποτίμηση ήταν θετική. Ο Valentino Rossi μείωσε τον χρόνο του συγκριτικά με τις προηγούμενες ημέρες, αλλά παρέμεινε μακριά από τους πρώτους. Όπως δήλωσε:

«Είμαι ευχαριστημένος γιατί πριν έρθω εδώ υπολόγιζα να κάνω 20-40 γύρους κάθε μέρα. Χτες και προχτές έκανα περίπου 40 αλλά σήμερα έκανα 52. Βεβαίως το σώμα μου δεν με βοήθησε να καταφέρω κάτι καλύτερο. Το αριστερό μου χέρι έχει κουραστεί περισσότερο, όμως είμαι χαρούμενος που ο ώμος μου βελτιώνεται μέρα με τη μέρα. Η κινητικότητά μου έχει βελτιωθεί και πλέον δεν περιορίζομαι και δεν χάνω πολύ χρόνο εξαιτίας αυτού. Σήμερα δουλέψαμε για να εξαλείψουμε τους κραδασμούς από την ανάρτηση.

Απομένουν πολλά να κάνουμε ακόμα, όμως καταφέραμε να εξελίξουμε σημαντικά την μοτοσυκλέτα. Δεν πρέπει να αλλάξουμε τον χαρακτήρα της Desmosedici, πρέπει να εκμεταλλευτούμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, δηλαδή τη σταθερότητά της και τον κινητήρα της. Όμως πρέπει να βελτιώσουμε τη συμπεριφορά της στην είσοδο της στροφή. 

Επιγραμματικά, το συμπέρασμα από τις δοκιμές είναι θετικό. Σήμερα ήμασταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο αργοί από τους πρώτους ενώ όταν κάναμε προσομοίωση αγώνα ήμασταν κατά 7-8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργοί από αυτούς. Πρέπει να κάνω πολλά χιλιόμετρα ακόμα με την GP11 και ίσως ν’ αλλάξω το στυλ που κάθομαι σε αυτή.»

 

Ο Nicky Hayden ήταν 8ος σήμερα και επεσήμανε:

«Και οι τρεις ημέρες ήταν σημαντικές για εμάς καθώς δοκιμάσαμε πολλές αλλαγές, όμως δεν μας αρέσει που απέχουμε τόσο από τους πρώτους. Πάντως μειώναμε τη διαφορά μας από αυτούς καθημερινά. Το πρωί κάναμε πολλούς γύρους και καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα. Αφιερώσαμε τον περισσότερο χρόνο στο να μειώσουμε τον κραδασμό και να δούμε τι τον προκαλεί. Και πέρσι είχαμε το ίδιο πρόβλημα εδώ και δεν ξέρω εάν οφείλεται στην μοτοσυκλέτα ή στην πίστα. Κάναμε δοκιμές με ελαστικά της Bridgestone και μεταφέραμε τις πληροφορίες μας στους ανθρώπους της εταιρείας. Πάντως έχουμε πολλή δουλειά μέχρι να φτάσουμε τους πρώτους.»

Επόμενο άρθρο »

Sepang 3: Παραγωγικό τριήμερο για την LRC Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang 3: Αισιοδοξία στην Yamaha Factory Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ