• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι αεροδυναμικές αλλαγές στην Ducati
H πράξη δεν ακολουθεί πάντα την θεωρία
Νέα 03/02/2011 - 13:29

Όσοι παρατηρήσουν τις φωτογραφίες της GP11 από τις δοκιμές στην πίστα της Sepang και τις συγκρίνουν με αυτές που δημοσιεύτηκαν κατά την επίσημη παρουσίαση της στην Madonna di Campiglio, θα διαπιστώσουν κάποιες διαφοροποιήσεις στην μοτοσυκλέτα.

 

Οι αλλαγές που έχουν γίνει αφορούν στην προσπάθεια για την βελτίωση της αεροδυναμικής και εντοπίζονται στο φέρινγκ, στο κάτω μέρος της, στον θόλο του εμπρός τροχού και στο μεγαλύτερο άνοιγμα των πλαϊνών αεραγωγών. Επίσης, το προφίλ της μοτοσυκλέτας των Rossi και Hayden είναι περισσότερο κωνικό, συγκριτικά.

 

Ωστόσο, οι αεροδυναμικές αλλαγές που έγιναν,  μάλλον δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, αν κρίνουμε από τις χθεσινές δηλώσεις του Rossi, ο οποίος είπε ότι δεν μπορεί να την χειριστεί όπως ήθελε ενώ τον κουράζει και κάνει τον ώμο του να πονά περισσότερο. Σήμερα μετά τη βελτίωση των χρόνων των δύο αναβατών, θα δούμε που θα καταλήξει η τεχνική ηγεσία της ομάδας.

Επόμενο άρθρο »

Sepang 3: Ανάμεικτα συναισθήματα για τον Bautista

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang: O Simoncelli 1ος του τριημέρου!!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ