• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δηλώσεις των Pedrosa, Stoner, Dovizioso
Η ικανοποίηση είναι έκδηλη στην Repsol Honda
Νέα 02/02/2011 - 15:28

Οι άνθρωποι της Repsol Honda είχαν κάθε λόγο να είναι χαμογελαστοί στο τέλος της δεύτερης ημέρας των δοκιμών στην Sepang. Οι τρεις αναβάτες της βρέθηκαν στην πρώτη, τη δεύτερη και την τέταρτη θέσης της κατάταξης και όλα δείχνουν ότι η διαδικασία θα έχει θετικό αποτέλεσμα για την ομάδα.

 

Ο Dani Pedrosa, ο οποίος ήταν στην κορυφή της κατάταξης, δήλωσε:

«Νομίζω ότι για πρώτη φορά ήμουν τόσο γρήγορος από την αρχή της ημέρας. Δεν είχα τον νου μου στο χρονόμετρο, όμως όταν διαπίστωσα ότι οι συνθήκες στην πίστα ήταν καλές, πίεσα περισσότερο. Όσο πλησίαζα στο όριο, τόσο περισσότερο ήταν εμφανείς οι αλλαγές που κάναμε στην μοτοσυκλέτα. Σήμερα δοκίμασα τον νέο κινητήρα, ο οποίος έχει βελτιωθεί από την Βαλένθια, και κάναμε κάποιες νέες ρυθμίσεις στο πλαίσιο και την πίσω ανάρτηση. Αύριο θα δοκιμάσουμε και τις δύο μοτοσυκλέτες, την περσινή και την φετινή, για να δούμε τις διαφορές και να καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα αναφορικά με το πλαίσιο και τον κινητήρα.»

 

Ο Casey Stoner, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος χτες, σήμερα βρέθηκε στην δεύτερη θέση και εξήγησε τον λόγο:

«Χτες σημείωσα τον ταχύτερο χρόνο και περίμενα να συμβεί το ίδιο και σήμερα καθώς κάναμε δοκιμές με μαλακής γόμας ελαστικό. Όμως οι ρυθμίσεις στο πλαίσιο δεν ήταν αυτές που θα μας επέτρεπαν να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την απόδοση του μαλακού ελαστικού. Αύριο θα συγκρίνουμε πάλι τις ρυθμίσεις μεταξύ των δύο πλαισίων για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να δούμε ακόμα, όμως αυτά μπορούν περιμένουν ως τις επόμενες δοκιμές. Πλέον, έχω αρχίσει να καταλαβαίνω τι χρειάζεται η μοτοσυκλέτα για να κινηθεί γρήγορα και αισθάνομαι άνετα πάνω της.»

 

Ο Andrea Dovizioso οδήγησε και σήμερα την μοτοσυκλέτα του 2011 και δοκίμασε τις νέες ρυθμίσεις στο πιρούνι της Ohlins με σκοπό να βρεθεί η αιτία για την οποία παρουσιάζονται κραδασμοί στις στροφές. Επίσης, δοκίμασε και διάφορες ρυθμίσεις στην χαρτογράφηση του κινητήρα. Όπως δήλωσε:

«Έχουμε μια “βάση” η οποία αποδίδει καλά στις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στις πίστες. Σήμερα ξεκινήσαμε και πάλι να συγκρίνουμε τις περσινές ρυθμίσεις του πιρουνιού με αυτές που θέλουμε για φέτος και καταλήξαμε στις δεύτερες. Με αυτές μπορώ να φρενάρω πιο έντονα μέσα στη στροφή, έστω και εάν υπάρχουν οι κραδασμοί. Είμαι χαρούμενος με το ρυθμό που είχα σήμερα αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος από την αδυναμία μου να κινηθώ πιο γρήγορα με τα μαλακά ελαστικά.»

Επόμενο άρθρο »

Οι δηλώσεις του Α. Bautista

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang: Κυριαρχία Honda την 2η μέρα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ