• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι τεχνικές εξελίξεις των Superike στο Portimao
Tι βελτίωσαν οι κατασκευαστές εν όψει του νέου Πρωταθλήματος
Νέα 30/01/2011 - 14:49

 

Αν και τα περισσότερα νέα πράγματα αφορούν την βελτίωση στον τομέα των ηλεκτρονικών, υπάρχουν και άλλες αλλαγές, κυρίως σε ομάδες και κατασκευαστές που στο τέλος του 2010 υστερούσαν σε σχέση με την Aprilia. Όλα αυτά φάνηκαν στο Portimao, ενώ η BMW δούλεψε και στην Αυστραλία με την εργοστασιακή της ομάδα, τη στιγμή που η Ιταλική της ομάδα δούλευε στην Πορτογαλική πίστα.

Δείτε τις μοτοσυκλέτες των 7 κατασκευαστών στις σχετικές φωτογραφίες.

 

APRILIA – Όπως είπε ο επικεφαλής του αγωνιστικού της Ιταλίδας Παγκόσμια Πρωταθλήτριας, ο Gigi Dall'Igna, πέρα από τις αναβαθμίσεις στην χαρτογράφηση του κινητήρα, συνεχίστηκε η δουλειά στην εξέλιξη του πλαισίου, που πρωτοδοκιμάστηκε στο Phillip Island. Όμως ο καιρός δεν βοήθησε την ομάδα να επιβεβαιώσει τις λύσεις που βρέθηκαν εκεί, πράγμα που ήθελε πολύ ο Dall'Igna, αφού η πίστα της Αυστραλίας είναι εντελώς διαφορετική από την Πορτογαλική, γεγονός που θα έδειχνε αν ο δρόμος της εξέλιξης είναι σωστός ή όχι.

 

BMW ITALIA – Για την «Ιταλική» BMW ήταν σημαντικό να γίνουν όσα περισσότερα χιλιόμετρα, στην προσπάθεια να δοκιμαστεί το πλαίσιο που είναι λίγο διαφορετικό από αυτό της εργοστασιακής ομάδας. «Έπρεπε να περάσουμε στην 2η φάση που θα ξεκινούσαμε τις μικρορυθμίσεις,» είπε ο team manager Serafino Foti. «Αλλά ο καιρός ήταν ένα πρόβλημα. Τώρα θα κάνουμε το καλύτερό μας στην Αυστραλία, αλλά πρέπει να περιμένουμε τα τεστ πριν το Donington για να κάνουμε το μεγάλο βήμα μπροστά.»

 

DUCATI – Ο επικεφαλής του προγράμματος Superbike, ο Ernesto Marinelli, είπε ότι οι αναβαθμίσεις της 1198R, αφορούν τα ηλεκτρονικά, την εξάτμιση και την χαρτογράφηση του κινητήρα. Ο βροχερός καιρός τους ανάγκασε να κάνουν την αξιολόγηση κάτω από διαφορετικές συνθήκες, πράγμα που δυσκολεύει την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων.

 

HONDA – Η ομάδα της Ten Kate έφερε ένα νέο ψαλίδι (το οποίο τελικά δεν δοκιμάστηκε), ένα νέο πακέτο ηλεκτρονικών (το οποίο δοκιμάστηκε στην βροχή) και ένα εναβαθμισμένο πιρούνι, το οποίο δοκιμάστηκε σε όλες τις συνθήκες του τεστ. Οι Rea και Xaus αξιολόγησαν μερικές από τις αναβαθμίσεις, αλλά η τελική απόφαση θα παρθεί στο Phillip Island.

 

KAWASAKI – Η σχεδόν ολοκληρωτικά νέα ΖΧ στην οποία δοκιμάστηκαν διάφορα πράγματα σε ιδιωτικές δοκιμές το χειμώνα, πήγε στο Portimao με ένα νέο μεγαλύτερο φέρινγκ, με αυξημένη επιφάνεια, χωρίς να πει η ομάδα κατά πόσο αυτό βοήθησε ή όχι.

 

SUZUKI – Η κύριες αναβαθμίσεις για την μοτοσυκλέτα της Alstare, έγιναν στον κινητήρα. Μικρότερη εξέλιξη έγινε στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά, αλλά οι έτοιμες λύσεις δεν αξιολογήθηκαν μέχρι τέλους, λόγω του καιρού.

 

YAMAHA – Η Πρωταθλητές του 2009 στο WSBK, επικεντρώθηκαν στην δοκιμή ενός νέου ρεζερβουάρ, ώστε να καταλάβουν πως αυτό επηρεάζει το κράτημα, όταν αδειάζει από καύσιμα μετά τη μέση του αγώνα.

Επόμενο άρθρο »

H παρουσίαση της «Ducati Pramac MotoGP»

« Προηγούμενο άρθρο

O Jorge Lorenzo θα τρέξει με το No 1, τελικά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα