• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dakar 2011: ΕΔ2 Άλμα 22 θέσεων για τον Β. Ορφανό
Σε ένα σκονισμένο τοπίο στην 91η θέση
Νέα 04/01/2011 - 23:53

 

Μετά από μια νύχτα υπό βροχή στο bivouac της Cordoba, η αγωνιστική ημέρα (ΕΔ2 – Δευτέρα 3 Ιανουαρίου) κατέληξε για τον Βασίλη Ορφανό με ένα άλμα θέσεων.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των διοργανωτών o Έλληνας οδηγός βρίσκεται στην 91η θέση (06:42:42 στην ειδική), κερδίζοντας έδαφος, από την 113η που βρισκόταν την προηγούμενη μέρα.

«Και η σημερινή ειδική ήταν δύσκολη με πολλή σκόνη και γι’ αυτό δεν υπήρχε κανένας λόγος να ρισκάρω σε αυτό το σημείο. Η σκόνη άλλωστε ήταν και ο λόγος για το 1 λεπτό ποινής που μου επεβλήθη για παραβίαση του ορίου ταχύτητας καθώς προσπέρασα την ειδική πινακίδα», δηλώνει ο ίδιος.

Οι εγκαταλείψεις

170 μηχανές βρέθηκαν στο σημείο εκκίνησης την Δευτέρα 3 Ιανουαρίου για την ΕΔ2. Τελικά 16 οδηγοί πήραν ήδη το δρόμο της επιστροφής για τις πατρίδες τους σε ένα σημείο που το Rally Dakar έχει πολύ δρόμο μπροστά του.

«Τα δύσκολα έρχονται», λέει ο Βασίλης Ορφανός ο οποίος την Τρίτη 4 Ιανουαρίου θα ξεκινήσει μαζί με τους υπόλοιπους οδηγούς για ένα ετάπ που θυμίζει την Οδύσσεια: 521 χιλιόμετρα χρονομετρημένης διαδρομής όλο και πιο κοντά στην έρημο Ατακάμα, ακόμα πιο κοντά στα σύνορα με τη Χιλή.

 

ΕΔ3

Η επόμενη αγωνιστική ημέρα ξεκινά την Τρίτη 4 Ιανουαρίου από το bivouac που έχει στηθεί στο San Miguel de Tucuman, την πέμπτη μεγαλύτερη πόλη της Αργεντινής, στο βόρειο τμήμα της χώρας, 1,311χλμ. από το Buenos Aires όπου δόθηκε η εκκίνηση του αγώνα.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΡΙΤΗ 4 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ

ΕΔ3

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: SAN MIGUEL DE TUCUMAN – SAN SALVADOR DE JUJUY

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΛΗΣ / ΜΗ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 231 (ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ, QUAD , ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) - 408 (ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ)

ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΔΙΚΗΣ / ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 521 ( ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ & QUADS) – 500 ( ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ) – 226 (ΓΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ)

 

«Σπασμένο» στα δυο θα είναι το ετάπ της Τρίτης 4 Ιανουαρίου, η οποία θα οδηγήσει τους αγωνιζόμενους στο bivouac στο San Salvador de Jujuy. Κόκκινο και πράσινο, υπόσχονται οι διοργανωτές. Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος, οι οδηγοί των μηχανών για μια ακόμα φορά θα ακολουθήσουν ξεχωριστή διαδρομή. Οι διοργανωτές σκοπεύουν να τους «βυθίσουν» στα φαράγγια της ερήμου εκεί όπου το κόκκινο της άμμου και των βράχων είναι το κυρίαρχο χρώμα. Από την άλλη, στο δεύτερο σκέλος θα υπάρχει μια εντυπωσιακή αντίθεση: ο αγώνας «πηγαίνει» σε χωμάτινες πίστες και τα αυτοκίνητα θα εξαφανιστούν μέσα σε πυκνό πράσινο δάσος. Θα υπάρχει όμως μια τρίτη διαδρομή ειδικά για τα φορτηγά, καθώς η πρόκληση του δάσουςθεωρήθηκε αρκετά επικίνδυνη για τα παρμπρίζ που θα βρίσκονταν στο ίδιο ύψος με τα κλαδιά των δέντρων.

Επόμενο άρθρο »

Κυκλοφόρησε το νέο περιοδικό Cycle Ride

« Προηγούμενο άρθρο

Η Ducati δεν θα κλωνοποιήσει την Yamaha για τον Rossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ