• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Lorenzo αφήνει την Dainese?
Ο Ισπανός δυσαρεστημένος από το μάρκετινγκ των Ιταλών
Νέα 31/12/2010 - 15:53

 

Ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Lorenzo, φαίνεται να είναι δυσαρεστημένος από την Dainese που είναι ο προμηθευτής του σε φόρμες, γάντια και μπότες και βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με την Alpinestars.

 

Ο Ισπανός είδε ότι η Ιταλική εταιρία δεν χρησιμοποιεί την επιτυχία του για να προβάλει τα προϊόντα της στο χώρο του MotoGP και καταλαβαίνει ότι αυτό ίσως να προέρχεται από το γεγονός ότι η Dainese έχει ισχυρότατους δεσμούς με τον Valentino Rossi. Ο Ιταλός σούπερ-σταρ, που βέβαια είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Lorenzo (και το αντίστροφο) δεν είναι μόνο ο επίτιμος πρόεδρος των κρανών AGV Helmets, αλλά όπως όλα δείχνουν είναι μέτοχος και στην Dainese!

 

Η τελευταία το 2007 αγόρασε την AGV από την Βελγική Imag, στην οποία την είχε πουλήσει ο ιδιοκτήτης της Gino Amisano (απεβίωσε το 2009 σε ηλικία 89 χρόνων). H AGV (Amisano Gino Valenza) είχε τον Rossi από το ξεκίνημά του το 1996 και αργότερα ο Ιταλός έγινε και μέτοχος της εταιρίας. Μετά λοιπόν από την εξαγορά της από την Dainese, φαίνεται ότι ο Lino Dainese, που έγινε φίλος με τον «γιατρό», τον έκανε και μέτοχο της μεγάλης Ιταλικής εταιρίας.

 

Ο Ισπανός αντίπαλος του Rossi είναι οδηγός της Dainese από τότε που έτρεχε στα 250cc και μάλιστα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του συστήματος D-Air, στις φόρμες της εταιρίας. Ο Lorenzo όμως θέλει και να προβάλλεται από τους χορηγούς του και ίσως θέλει να μείνει μακριά και να διαφοροποιηθεί και στις χορηγίες του από τον σύγχρονο μύθο του MotoGP, που είναι ο στόχος όλων των μεγάλων χορηγιών του κόσμου της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο.

 

Ίσως να είναι καλή η κίνηση του Ισπανού που βλέπει ότι οι εταιρίες που θα τον χορηγούν, είτε με χρήματα, είτε ως τεχνικοί χορηγοί, πρέπει να επενδύουν πάνω του και στο μάρκετινγκ των προϊόντων τους, δίνοντάς του ένα μέρος προβολής που σίγουρα βοηθάει και τον ίδιο στο χτίσιμο της εικόνας του. Aπό την άλλη θα πρέπει να καταλάβει ότι ακόμη η εικόνα του δεν είναι τόσο δυνατή ώστε να «πείσει» εταιρίες όπως οι Petronas, Telefonica, και AirAsia να μπούνε γερά στο παιχνίδι ως χορηγοί της ομάδας του, η οποία ακόμη δεν έχει βασικό υποστηρικτή για το 2011!

Επόμενο άρθρο »

Αρχίζει αύριο το ΡΑΛΙ DAKAR, Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

« Προηγούμενο άρθρο

Ποιος και μέχρι πότε!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα