• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - GP ΗΠΑ (Circuit Of The Americas)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli – Τα ελαστικά στο Grand Prix της Αμερικής 
Για τις κατηγορίες Moto2 and Moto3 
Νέα 28/03/2025 - 10:32

Για το GP της Αμερικής, η Pirelli επιβεβαιώνει την ίδια κατανομή ελαστικών με τον αγώνα στην Αργεντινή

Για το Austin, το οποίο έχει εν μέρει νέα άσφαλτο, οι αναβάτες Moto2 και Moto3 θα έχουν τις ίδιες στάνταρ ενώσεις και τις ίδιες ποσότητες ελαστικών που είχαν στη διάθεσή τους  στον αγώνα της Αργεντινής

Η πίστα Circuit of the Americas στο Austin του Texas φιλοξενεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP για δωδέκατη φορά. 

Στην πραγματικότητα, η COTA φιλοξενεί τον κορυφαίο διαγωνισμό μοτοσυκλετών από το 2013 με μία μόνο διακοπή το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19. 

Για αυτόν τον γύρο, η Pirelli επιβεβαιώνει την ίδια κατανομή που επιλέχθηκε για το GP της Αργεντινής, δηλαδή στάνταρ ελαστικά, που πωλούνται κανονικά στην αγορά, σε μαλακές και μεσαίες συνθέσεις και για τα δύο «άκρα» στις κατηγορίες Moto2 και Moto3.

Ο αριθμός των ελαστικών για καθεμία από τις συνθέσεις παραμένει επίσης αμετάβλητος: κάθε αναβάτης θα έχει 8 ελαστικά για κάθε μία από τις τέσσερις slick συνθέσεις (δύο εμπρός και δύο πίσω) καθώς και 5 εμπρός και 6 πίσω για χρήση σε συνθήκες βροχής. 

To 2024, στη Moto2 σχεδόν όλοι οι αναβάτες χρησιμοποίησαν την μαλακή πίσω λύση SC0, στις περισσότερες περιπτώσεις σε συνδυασμό με το μεσαίο μπροστινό SC2. 

Στη Moto3, τόσο το μαλακό SC1 όσο και το μεσαίο SC2 χρησιμοποιήθηκαν στο πίσω μέρος, με το τελευταίο να αποτελεί την πιο διαδεδομένη επιλογή για εμπρός. 

Η πίστα στο Austin έχει ξαναστρωθεί με νέα άσφαλτο αρκετές φορές λόγω του αργιλώδους εδάφους που είναι χαρακτηριστικό της περιοχής στην οποία κατασκευάστηκε και το οποίο τείνει να διαστέλλεται και να συστέλλεται με τις εναλλασσόμενες περιόδους υγρασίας και ξηρασίας, δημιουργώντας βαθουλώματα και εξογκώματα (σαμαράκια) στην επιφάνεια της πίστας. 

Για το λόγο αυτό, ολόκληρο το τμήμα μεταξύ των στροφών 19 και 2, που περιλαμβάνει την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, και αυτό που σηματοδοτεί τη μεγαλύτερη ευθεία, 1.200 μέτρων, μεταξύ των στροφών 11 και 12, έχει πρόσφατα στρωθεί με νέα άσφαλτο. 

"Στην COTA έχουμε ήδη αγωνιστεί με τους αναβάτες Moto2 και Moto3 το 2024, αν και σε αυτήν την περίπτωση ο αγώνας διεξήχθη στα μέσα Απριλίου, οπότε φέτος θα μπορούσαμε να βρούμε θερμοκρασίες λίγο χαμηλότερες.  Εάν κάνει αρκετό κρύο, θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τη φθορά, παραμένοντας όμως διαχειρίσιμη.  Την περασμένη σεζόν είδαμε ότι οι στάνταρ επιλογές, δηλαδή ελαστικά που πωλούνται κανονικά στην αγορά και τα αγοράζουν όλοι οι μοτοσυκλετιστές, έδειξαν εξαιρετική απόδοση, επιτρέποντάς μας να βελτιώσουμε τα ρεκόρ γύρου όλων των εποχών, τους καλύτερους γύρους και τον συνολικό χρόνο αγώνα και στις δύο κατηγορίες, οπότε πιστεύουμε ότι αυτή είναι η σωστή κατανομή για να αντιμετωπίσουμε αυτό το σιρκουί.  Ορισμένα τμήματα της πίστας, κυρίως αυτά που περιλαμβάνουν τις ευθείες, έχουν επαναστρωθεί για να εξομαλυνθούν τις ανωμαλίες της ασφάλτου, αλλά αυτή είναι πλέον μια κατάσταση ρουτίνας για αυτήν την πίστα, επομένως δεν πρέπει να μας επιφυλάσσει εκπλήξεις.  Στα δύο πρώτα GP της χρονιάς οι αναβάτες ήταν εξαιρετικά γρήγοροι και έχουν βελτιώσει τα ρεκόρ πίστας, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν μπορούν να επιβεβαιώσουν αυτές τις εξαιρετικές επιδόσεις και στο Όστιν".

Επόμενο άρθρο »

Τα MICHELIN Power Slick στην ανακαινισμένη πίστα Circuit of the Americas

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK Pirelli – Τα ελαστικά στο Portimão

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα