• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
#TheRematch: όλα καταλήγουν σε αυτό
Ο Μartin σε τεντωμένο σκοινί, ο Bagnaia θα τα δώσει όλα!
Αγώνες 12/11/2024 - 01:57

Η ρεβάνς φτάνει στο τέλος της στην Καταλονία και έτσι όλα καταλήγουν εκεί όπου μετά από 19 Grand Prix σε όλο τον κόσμο, το paddock επιστρέφει στο Circuit de Barcelona-Catalunya για το Motul Solidarity Grand Prix της Βαρκελώνης – μια διοργάνωση με σκοπό πέρα ​​από τον καθαρό αθλητισμό, εκεί όπου θα είναι η υψηλότερη αθλητική διάκριση στο MotoGP™. Μέχρι το τέλος του Αγώνα της Κυριακής, ξέρουμε ότι θα έχουμε έναν Παγκόσμιο Πρωταθλητή αλλά θα μπορούσε να συμβεί και πιο πριν. Γνωρίζουμε επίσης ότι ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) ή ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) θα σηκώσουν το τρόπαιο. Ποιο όμως; Αυτό μένει να αποφασιστεί καθώς το #TheRematch φτάνει στο τέλος του.

 

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ 

Το στοίχημα ενάντια στον Μartin – με το πλεονέκτημα των 24 βαθμών και τον εντυπωσιακό ρυθμό του σε όλο το ημερολόγιο και τις συνθήκες – είναι πιο βολικό. Το #89 σπάνια έκανε λάθος τις τελευταίες εβδομάδες και μοιάζει με διαφορετικό στοίχημα από αυτήν την περίοδο πέρυσι. Όλες οι μικρές λεπτομέρειες αθροίζονται σε μια εικόνα ενός αναβάτη στα πρόθυρα της σφράγισης του τίτλου. Αλλά ο ρυθμός του στο προηγούμενο GP της Καταλονίας δεν ήταν στο ίδιο επίπεδο με τον βασικό του αντίπαλο, τον Bagnaia και τίποτα δεν έχει τελειώσει. Τα χιλιοστά χωρίζουν τη δόξα από το χαλίκι στο MotoGP™ και αυτή η γραμμή είναι ακόμα πιο δύσκολο να κρατηθεί όταν έχει φτάσει πραγματικά η στιγμή.

 

Για τον Bagnaia, εν τω μεταξύ, το τεντωμένο σχοινί είναι καθαρά αυτό που πρέπει να αντιμετωπίσει. Είναι μια δυαδική επιλογή: όλα ή τίποτα από προεπιλογή. Και σε αυτές τις καταστάσεις, κάτι φαίνεται να ξεκλειδώνει μέσα στον Πρωταθλητή. «Πρέπει, άρα θα γίνει». Ακόμη και στο Sprint στην Sepang, το «πρέπει» δεν κέρδισε, καθώς πήρε το ρίσκο αλλά δεν απέδωσε. Ένα διαφορετικό Σάββατο και σε διαφορετικό χώρο, ίσως να φέρει αποτέλεσμα. Με διαφορετικό ρυθμό από τους αντιπάλους γύρω τους, ίσως να γίνει. Με το τεντωμένο σχοινί για τον αναβάτη που κυνηγάει τώρα δίνοντας στον Μartin μια άμεση πορεία προς το τρόπαιο, ίσως να γίνει.

 

 

«Είναι περίπλοκο»

Υπάρχουν δύο συνήθεις ύποπτοι που ο Μartin και ο Bagnaia θα κοιτάξουν αυτό το Σαββατοκύριακο. Στην μωβ γωνία, ο Martin θα ελπίζει ότι τόσο ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) όσο και ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) δεν θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το δίδυμο που διεκδικεί τον τίτλο. Επανάληψη της Μαλαισίας: ο Bastianini τελείωσε τον Αγώνα λίγο μακριά από τη νίκη και ο Marquez παραδέχτηκε επίσης ότι απλά δεν είχε τον ρυθμό να εμπλακεί στη μαγευτική μάχη. Και τότε έπεσε το #93. Το να έχει τον Marquez και τον Bastianini εκτός εξίσωσης τόσο στο Sprint όσο και στον Αγώνα είναι το ονειρικό σενάριο για τον Martin. Αντίθετα, αυτό θα ήταν ένας εφιάλτης για τον Bagnaia. «Χρειάζομαι τον Εnea», ήταν αυτό που επιβεβαιώθηκε από τον Pecco στη συνέντευξη Τύπου μετά τον Αγώνα στη Μαλαισία. Όχι για ομαδικές εντολές, απλά για να αφαιρέσω βαθμούς από τον Μάρτιν. Το #1 θα μπορούσε επίσης να κάνει το ίδιο με τον Marquez, αλλά σε αντίθεση με τον Bastianini, ένα γρήγορο και βολικό #93 θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει ενάντια στον Pecco. Αυτή η δυναμική μεταξύ των κορυφαίων τεσσάρων του GP της Καταλονίας από τον Μάιο θα είναι ένα συναρπαστικό ρολόι το απόγευμα της Παρασκευής στις Δοκιμές και μετά το Σάββατο στις Κατατακτήριες προτού καν φτάσουμε στην ώρα της Δράσης…

 

Η αναμέτρηση για την 5η θέση

Μπορεί να υπάρχουν πολύ περισσότεροι πρωταγωνιστές. Ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) τερμάτισε στο βάθρο του Sprint στη Βαρκελώνη και ο νεοφερμένος θα είναι αρκετά ριψοκίνδυνος για μια επιστροφή στο βάθρο πριν τελειώσει η χρονιά. Επιπλέον, υπάρχει ένας αγώνας μεταξύ των κατασκευαστών για την 5η θέση μεταξύ του Ισπανού και του Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing). Είναι 209 βαθμοί έναντι 206 υπέρ του Acosta, οπότε ο Νοτιοαφρικανός - που δεν έχει σταθεί σε Κυριακάτικο βάθρο από το Κατάρ - θα κυνηγήσει το βάθρο αυτό μετά από ένα δύσκολο τέλος στο GP της Μαλαισίας.

Υπάρχει και άλλος αναβάτης στην 5η θέση. Αν και είναι μια δύσκολη πιθανότητα, το περασμένο Σαββατοκύριακο του Maverick Viñales με την Aprilia Racing θα μπορούσε να δει το “Top Gun” να τελειώνει τη χρονιά με το βραβείο του “καλύτερου των υπολοίπων” προτού αλλάξει στις μοτοσυκλέτες που ελπίζει να νικήσει αυτό το Σαββατοκύριακο. Οι 20 βαθμοί είναι αυτοί που χωρίζουν τους Acosta, Binder και Viñales, οπότε αυτό είναι ένα δευτερεύον κομμάτι της μάχης του πρωταθλήματος.

 

ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ   

Κατά τα άλλα, ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) θα επιδιώξει να υποστηρίξει την ισχυρή του απόδοση στην Sepang με ένα καλό αποτέλεσμα στο τέλος της σεζόν. Ο συνάδελφος αναβάτης της GP23, Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team), δεν γνώρισε την ίδια επιτυχία στην Sepang και θα ελπίζει ότι ο τελευταίος του Αγώνας με την VR46 και κάτω από την ομπρέλα της Ducati, θα έχει καλύτερα αποτελέσματα. Ο χρόνος θα δείξει. Και γνωρίζουμε ότι ο έμπιστος αναβάτης δοκιμών της Ducati, Michele Pirro, θα αναλάβει τη θέση του Fabio Di Giannantonio για τον τελευταίο Γύρο της σεζόν, κάτι που μπορεί να προκαλέσει λίγο άγχος στις Κατατακτήριες 2 στους υπόλοιπους περιστασιακά. Μπορεί και ο Franco Morbidelli να είναι σοβαρή απειλή. Η Prima Pramac Racing θα μπορούσε να ζητήσει βοήθεια από τον Ιταλό εάν ο Μartin καταλήξει να τη χρειαστεί, αλλά μπορεί ο Morbidelli – που ήταν 4ος πριν πέσει στην Sepang – να βάλει τον εαυτό του στον λογαριασμό; Και πού θα βρίσκεται η πίστη των μελών της Ακαδημίας VR46 εάν προκύψει μια κατάσταση; Ένα άλλο στοιχείο θα πρέπει να παρακολουθήσουμε…

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ  

Εν τω μεταξύ, το όνομα της Monster Energy Yamaha MotoGP™ στη Μαλαισία με την 5η θέση στο Sprint του Fabio Quartararo και την 6η την Κυριακή ήταν και τα δύο καλύτερα αποτελέσματα της σεζόν και όχι από τύχη. Στην πραγματικότητα, η κακή τύχη - με τον Γάλλο σε εκείνο το πρώιμο ατύχημα της Κυριακής - σχεδόν λειτούργησε εναντίον τους. Ο Alex Rins σημείωσε επίσης το καλύτερο αγωνιστικό του αποτέλεσμα της χρονιάς με ένα την 8η, οπότε μπορεί το εργοστάσιο της Iwata να το υποστηρίξει με μεγαλύτερη επιτυχία στο κλείσιμο της σεζόν; Είναι μια πίστα όπου είχαν πολλή ταχύτητα και επιτυχία στο παρελθόν.

 

Ένας αναβάτης που θα επιδιώξει μια επαναλαμβανόμενη απόδοση όπως νωρίτερα μέσα στη χρονιά είναι ο αναβάτης που κάθεται στην άλλη πλευρά του γκαράζ με τον Viñales, ο Aleix Espargaro. Ο Καταλανός “Sprint King” κάνει τον τελευταίο του Αγώνα ως αναβάτης πλήρους απασχόλησης στο MotoGP™, και παρόλο που είναι δύσκολο να βρεθούν αξιοσημείωτα αποτελέσματα τις τελευταίες εβδομάδες, ο Espargaro λατρεύει το Circuit de Barcelona-Catalunya. Και, όπως γνωρίζουμε, εάν ο Espargaro είναι σε θέση να το κάνει, το #41 πιθανότατα θα είναι εκεί έξω για να προσφέρει στον στενό φίλο του Martin ένα χέρι όπου είναι δυνατόν…

 

Το GP της Καταλονίας ήταν το Σαββατοκύριακο του 2024 που ξεχώρισε και για τον Raul Fernandez (Trackhouse Racing MotoGP™). Το να πρωτοστατήσει στο Sprint και να φτάσει μια 6η θέση, θα ήταν πολύ καλό για τον Ισπανό για άλλη μια φορά σε μια πίστα που παραδοσιακά ταιριάζει στην RS-GP, αφού είχε μια πιο δύσκολη πορεία τον τελευταίο καιρό. Ο Fernandez και η Trackhouse θα υποδεχθούν επίσης πίσω τον Miguel Oliveira, αφού ο Πορτογάλος αστέρας έχασε τους τελευταίους πέντε Γύρους λόγω τραυματισμού. Μπορεί ο #88 να απολαύσει τον τελευταίο χρόνο του πίσω στην Aprilia πριν από μια νέα περιπέτεια; Ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) θα θέλει να αφήσει πίσω του την πτώση του στο GP της Μαλαισίας με το αποχαιρετιστήριο Σαββατοκύριακο του με την KTM, ενώ ο σταθερός φίλος του στην Pierer Mobility Group Augusto Fernandez (Red Bull GASGAS Tech3), ρίχνει το βλέμμα του σε ένα άλλο θετικό Σαββατοκύριακο πριν από μια νέα περιπέτεια που περιμένει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Moto2™ το 2022.

 

Στο στρατόπεδο της HRC, ο Johann Zarco (CASTROL Honda LCR) ήταν εντυπωσιακός στην Μαλαισία, καθώς ο Γάλλος είχε καλό ρυθμό, αλλά η 11η θέση δεν είναι αυτή για την οποίο έρχεται να αγωνιστεί - ούτε η Honda. Μπορούν αυτός και οι Repsol Honda του Joan Mir και του Luca Marini να επιτύχουν βελτιώσεις; Το κάνουν σταθερά καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν. Και πώς θα τα πάει ο Takaaki Nakagami (IDEMITSU Honda LCR) καθώς ο Ιάπωνας σταρ φεύγει από τους Αγώνες στο MotoGP™ πλήρους απασχόλησης; Θα είναι πιθανότατα ένας συναισθηματικός Αγώνας.

Για πολλούς είναι το τέλος μιας εποχής. Για άλλους είναι η ευκαιρία να υπογράψουν σε υψηλό επίπεδο και για μια νέα πρόκληση – με το τεστ την Τρίτη να βλέπει τόσες πολλές αλλαγές. Για το Πρωτάθλημα του 2024, είναι ένα τελευταίο Σαββατοκύριακο που θα αποφασίσει τον προορισμό του τίτλου και ίσως και το #1. Γιατί ο Μartin είναι άλλος ένας νέος που μετακομίζει σε άλλη Ομάδα.

Πριν από όλα αυτά, είναι 24 βαθμοί διαφορά, δύο αναβάτες... και 37 διαθέσιμοι. Συντονιστείτε καθώς το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο αγωνίζεται για την Βαλένθια. #RacingForValencia στο τελευταίο σόου της σεζόν!

Επόμενο άρθρο »

Ο Pedrosa συνεχίζει την ανάπτυξη της KTM RC16 MotoGP™

« Προηγούμενο άρθρο

Piqueras-Yamanaka: Το ισχυρό δίδυμο της Moto3 στην MTHelmets-MSi για το 2025

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ