• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - Ολλανδία (Assen)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα ρεκόρ σε MotoGP και MotoE στον αγώνα της Catalunya
Με τα MICHELIN Power Slick
Νέα 28/05/2024 - 14:15

Στην καταλανική πίστα Gran Premi Monster Energy de Catalunya μήκους 4.627 χλμ., με τις έξι αριστερές και οκτώ δεξιές στροφές, η κύρια πρόκληση του Σαββατοκύριακου ήταν η έλλειψη πρόσφυσης.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι αναβάτες προσαρμόζουν την οδήγηση και τον έλεγχο πρόσφυσης των μοτοσικλετών τους για να περιορίσουν την ολίσθηση του πίσω ελαστικού και να περιορίσουν την άνοδο της θερμοκρασίας του, ώστε να μην επηρεάζονται οι επιδόσεις του με την πάροδο του χρόνου.

Σε αυτήν την πίστα, όπου όλοι είχαν άφθονο χώρο για να εκφραστούν, ήταν επομένως απαραίτητο να δείξουμε κάποια αυτοσυγκράτηση.

Για να βοηθήσουν τους αναβάτες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα ελαστικά τους σε τέτοιες συνθήκες, οι τεχνικές ομάδες της Michelin τους παρείχαν μεγάλη υποστήριξη.

Για το 2024 Gran Premi Monster Energy de Catalunya, οι συνεργάτες της Michelin είχαν στη διάθεσή τους τρια μείγματα γόμας για το εμπρός ελαστικό (μαλακό, μεσαίο, σκληρό) και δύο ασύμμετρα πίσω (μαλακό και μεσαίο).

Λόγω του μεγαλύτερου αριθμού δεξιών στροφών, τα πίσω ελαστικά έφεραν πιο σκληρό μείγμα γόμας στη δεξιά πλευρά του ελαστικού.

Για τον αγώνα Sprint, όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο μείγμα για τον μπροστινό τροχό και το μαλακό για τον πίσω. Για τον αγώνα Grand Prix,  για άλλη μια φορά όλοι οι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο μείγμα γόμας για τον μπροστινό τροχό.

Επίσης,  και αυτή τη φορά η πλειοψηφία το επέλεξε για τον πίσω τροχό- με τέσσερις αναβάτες να επιλέγουν το μαλακό μείγμα γόμας: Marc και Alex Marquez (Gresini Racing), Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech 3) και Jack Miller (Red Bull KTM).

«Οι αναβάτες κατάφεραν τα ελαστικά μας να αντισταθμίσουν την έλλειψη πρόσφυσης και αυτό βοηθήθηκε από το κατάλληλο στήσιμο της μοτοσυκλέτας τους», δήλωσε ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. «Κατά τη διάρκεια των πρώτων δοκιμαστικών sessions, οι συνεργάτες μας δοκίμασαν όλα τα μείγματα γόμας που είχαν στη διάθεσή τους και γρήγορα κατάλαβαν ότι τα μαλακά και μεσαία μείγματα γόμας αποτελόυσαν τις καλύτερες επιλογές για τον μπροστινό τροχό. Για τον πίσω τροχό, το μαλακό μείγμα ήταν καλυτερο όσον αφορά τις επιδόσεις, αλλά το μεσαίο μείγμα γόμας τους πρόσφερε περισσότερη σιγουριά με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, όπως είδαμε στο Grand Prix, το μαλακό μείγμα γόμας ήταν επίσης μια επιλογή που μπορούσε να αποδώσει καρπούς παρά την υψηλή θερμοκρασία της πίστας (46°C). Εκτός από το βάθρο του Marc Marquez, ο Pedro Acosta σημειώσε το νέο ρεκόρ αγώνα με μαλακό ελαστικό και μάλιστα, κατάφερε να ανέβει στη 13η θέση μετά την πρώιμη πτώση του, αγωνιζόμενος μέχρι τις τελευταίες στροφές του Grand Prix. Αυτά τα γεγονότα υπογραμμίζουν την εξαιρετική ευελιξία των ελαστικών μας, ανεξάρτητα από τις ιδιαιτερότητές τους και τα παράθυρα κανονικής λειτουργίας τους. Τέλος, όλα τα ρεκόρ που καταρρίφθηκαν αυτό το Σαββατοκύριακο επιβεβαιώνουν για άλλη μια φορά την τεχνολογική μας υπεροχή και τα πλεονεκτήματα που παρέχουν τα νέα μας μείγματα γόμας».

Το απόγευμα του Σαββάτου, τον αγώνα Sprint (12 γύροι) κέρδισε ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing), μπροστά από τον Marc Marquez (Gresini Racing) και τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech 3).

Την Κυριακή, το Grand Prix των 24 γύρων κέρδισε ο  Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), μπροστά από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και τον Marc Marquez (Gresini Racing).

Παράλληλα με το ρεκόρ πίστας όλων των εποχών, οι αναβάτες του MotoGP κατέγραψαν δύο νέα ρεκόρ αυτό το Σαββατοκύριακο:

•  Το ρεκόρ αγώνα, που πέτυχε στο 1'39.664 ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech 3) στον 7ο γύρο του Grand Prix.

• Η διάρκεια του Grand Prix που μειώθηκε κατά περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα, στα 40’11.726.

Πέμπτος και έκτος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM ENEL MotoE™

Κατά τη διάρκεια οκτώ Ευρωπαϊκών Grand Prix, οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που μας προμηθεύει η Ducati, διαγωνίζονται με ρυθμό δύο αγώνων ανά γύρο (συνολικά 16 αγώνες).

Στη Βαρκελώνη, θέλαμε να καλύψουμε 7 γύρους δύο φορές, πρώτα το μεσημέρι του Σαββάτου και μετά πάλι, σε λιγότερο από μία ώρα, μετά τον τερματισμό του αγώνα Sprint.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου από τους δύο αγώνες, ο Καταλανός αναβάτης Oscar Gutierrez (Axxis-MSI) κέρδισε μπροστά στο κοινό του.

Τερμάτισε μπροστά από τον Eric Granado (LCR E-Team) και τον Kevin Zannoni (Open Bank Aspar Team). Στον 5ο από τους 7 γύρους, ο Oscar Gutierrez κατέρριψε το ρεκόρ πίστας για το MotoE, με χρόνο 1'48”025.

Λίγο αργότερα μέσα στην ημέρα, τον δεύτερο αγώνα του MotoE κέρδισε ο Kevin Zannoni (Open Bank Aspar Team), μπροστά από τον Oscar Gutierrez (Axxis-MSI) και τον Alessandro Zaccone (Tech 3 E-Racing).

«Τα νέα μας ελαστικά αποδεικνύουν επίσης την αξία τους εδώ», σχόλιασε ο Piero Taramasso. «Αυτό το Σαββατοκύριακο καταφέραμε να σημειώσουμε τη συνεχή αύξηση των επιδόσεων των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Ducati, με νέους χρόνους ρεκόρ και ένα συνεχώς αυξανόμενο επίπεδο θεάματος. Τώρα ανυπομονούμε να δούμε την γκάμα ελαστικών μας MotoE, των οποίων το μείγμα γόμας επικεντρώνεται στη διατήρηση των φυσικών πόρων, στην πίστα Mugello την επόμενη εβδομάδα».

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE είναι όλες εξοπλισμένες με ελαστικά MICHELIN που περιέχουν 53% ανανεώσιμα και ανακυκλωμένα υλικά πίσω και 49% μπροστά (σε σύγκριση με 52% και 34% αντίστοιχα πέρυσι). Επιπλέον, το πίσω ελαστικό διακρίνεται από ιδιαίτερη σχεδίαση πέλματος, με εφήμερα σχέδια και βελούδινη εμφάνιση που ξεθωριάζουν στους πρώτους γύρους.

Ο 7ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, καθώς και ο 4ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE, θα πραγματοποιηθούν το επόμενο Σαββατοκύριακο, από τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου στην πίστα Mugello (Ιταλία), στον αγώνα Gran Premio d'Italia Brembo.

Επόμενο άρθρο »

Τα φρένα στο Brembo Italian MotoGP στην πίστα του Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

Δυνατός αλλά και άτυχος ο Γιάννης Περιστεράς #41 στην Vallelunga

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα