• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovizioso: Η Yamaha έγινε σαν την Honda
Μόνο ένας αναβάτης μπορεί να φέρει αποτελέσματα με την μοτοσυκλέτα της
Νέα 25/05/2022 - 20:11

Ο Fabio Quartararo βρίσκεται στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2022 με τέσσερις βαθμούς διαφορά από τους υπόλοιπους μετά τους πρώτους επτά αγώνες, έχοντας κερδίσει στην Πορτογαλία και έχοντας βρεθεί στο βάθρο στην Ινδονησία και την Ισπανία, με τους υπόλοιπους αναβάτες να μην μπορούν να δείξουν συνέπεια στα αποτελέσματά τους. 


Αλλά τα αποτελέσματά του έχουν ξεπεράσει κατά πολύ αυτά των υπολοίπων αναβατών της Yamaha, με τον επόμενο καλύτερο αναβάτη της εταιρείας, τον Franco Morbidelli, να βρίσκεται 83 βαθμούς πιο πίσω, στη 17η θέση της βαθμολογίας με καλύτερο αποτέλεσμα την έβδομη θέση στην Ινδονησία.

Ο Dovizioso έχει πάρει μόλις οκτώ βαθμούς στην εργοστασιακών προδιαγραφών Yamaha του και έχει δυσκολευτεί πολύ να προσαρμοστεί στο στυλ οδήγησης που απαιτείται για να εξαχθεί το καλύτερο από την M1, δηλαδή να φρενάρει αργά και να μεγιστοποιεί την ταχύτητα στις στροφές για να ελαχιστοποιήσει την έλλειψη ισχύος της μοτοσυκλέτας. 

Εξετάζοντας την κατάσταση της Yamaha στο σύνολό της, ο Dovizioso πιστεύει ότι αντικατοπτρίζει αυτή της Honda τα τελευταία χρόνια, όπου μόνο ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Marc Marquez, έχει καταφέρει να φέρει αποτελέσματα με μια προβληματική μοτοσυκλέτα.

"Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλή σε ορισμένους τομείς γιατί ο Fabio έδειξε πραγματικά απίστευτα πράγματα", είπε ο Dovizioso κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Γαλλικού Grand Prix. "Ο Fabio έχει αυτό το συναίσθημα και είναι σε θέση να χορεύει πραγματικά σε κάθε πίστα και να βρίσκει πολλή ταχύτητα στη μέση των στροφών".

"Είναι ο μόνος τρόπος να είσαι γρήγορος με αυτή τη μοτοσυκλέτα ακόμη περισσότερο σε σύγκριση με το παρελθόν. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, είναι απλώς μια διαφορά πρόσφυσης γιατί χωρίς κράτημα μπορείς απλά να είσαι γρήγορος στη μέση των στροφών για να είσαι ανταγωνιστικός. Το πλαίσιο σου δίνει τη δυνατότητα γιατί είναι πολύ καλό στην είσοδο και στη μέση των στροφών".

"Αλλά αν δεν έχεις το μικροτσίπ στο εγκέφαλο για να οδηγείς  την μοτοσυκλέτα με αυτόν τον τρόπο, δεν μπορείς να είσαι γρήγορος. Και δεν το έχω αυτή τη στιγμή. Προσπαθούσα να το αλλάξω (το στυλ οδήγησης) αλλά δεν το βρήκα".

"Αυτός είναι ο λόγος που σε κάθε πίστα, λίγο πολύ, το χάσμα είναι πολύ παρόμοιο. Είναι ο τρόπος που πρέπει να οδηγείς τη μοτοσυκλέτα".

"Λοιπόν, νομίζω ότι η Yamaha είναι σε πολύ καλή κατάσταση γιατί κέρδισε πέρυσι, είναι πρώτη στο πρωτάθλημα φέτος. Αλλά είναι, κατά τη γνώμη μου, σε παρόμοια κατάσταση με τον Marc και τη Honda τα τελευταία έξι χρόνια – με διαφορετικό τρόπο, επειδή η μοτοσυκλέτα είναι εντελώς διαφορετική".

Ο Dovizioso πρόσθεσε ότι ήταν πιθανό η Honda να βρέθηκε εσκεμμένα σε αυτή την κατάσταση, ώστε να μην αναπτύξει μια μοτοσυκλέτα που δεν θα μπορούσε να οδηγήσει ο Marquez, αν και η ριζική αλλαγή της για το 2022 το έκανε τελικά αυτό.

"Δεν ξέρω αν η Yamaha αποφάσισε να φτάσει σε αυτήν την κατάσταση ή (απλά) έφτασε σε αυτήν την κατάσταση", είπε. "Στην Honda, νομίζω ότι αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτόν τον τρόπο, επειδή ο Marc ήταν δυνατός. Δεν ξέρω, γιατί δεν έχω την εμπειρία των τελευταίων τεσσάρων ετών. Αλλά τώρα η κατάσταση (στην Yamaha) είναι παρόμοια με τη Honda. Μόνο ένας αναβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας και να κάνει μια τεράστια διαφορά σε σύγκριση με τους άλλους αναβάτες".

Επόμενο άρθρο »

Η Michelin στον αγώνα του Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

Ακυρώνεται το Grand Prix της Φιλανδίας!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ