• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marc Marquez: Είμαστε ακόμα μακριά από άποψη ρυθμού
"Το ένα σώσιμο ήταν τύχη, το άλλο ήταν πραγματικό σώσιμο"
Νέα 13/05/2022 - 23:25

Αφού πέτυχε ένα από τα θρυλικά του σωσίματα στον αγώνα της Jerez, ο Marc Marquez αψήφησε τη βαρύτητα δύο φορές κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Παρασκευής στο Le Mans.

Η πρώτη φορά ήταν κατά την διάρκεια των ΕΔ1, όταν ο Marquez βγήκε εκτός γραμμής και έχασε το μπροστινό στα εξωτερικά κέρμπ στην 8η στροφή.

Ο Marquez είχε σώσει μια πολύ χειρότερη στιγμή στο ίδιο μέρος το 2019, αν και το σημερινό σώσιμο ήταν ακόμα αξιοσημείωτο επειδή ήταν το πρώτο του Ισπανού σε μια δεξιά στροφή μετά τους τραυματισμούς στο χέρι το 2020.

Αλλά ο σταρ της Repsol Honda αργότερα αποκάλυψε ότι είχε χρησιμοποιήσει το γόνατό του περισσότερο από το πάνω μέρος του σώματός του και επέμεινε ότι ήταν περισσότερο τύχη παρά κρίση.

Ωστόσο, το επόμενο σώσιμο, που έκανε στις ΕΔ2, όπου αγωνίστηκε με επιτυχία για να κρατήσει το μπροστινό μέρος της RCV του όρθιο καθώς γλιστρούσε στην άσφαλτο της στροφής 7, ήταν ένα «πραγματικό σώσιμο».

"Στις ΕΔ2 ήταν ένα πραγματικό σώσιμο και στις ΕΔ1 ήταν περισσότερο τύχη ειλικρινά!" είπε ο Marquez. "Στις ΕΔ1 ήμουν στο κερμπ και έχασα το μπροστινό, οπότε προσπάθησα να σπρώξω με το δεξί μου γόνατο και η μοτοσυκλέτα σηκώθηκε όταν επέστρεψα στην άσφαλτο".


Έχοντας σώσει τη Honda του από πτώση, ο Marquez χρειάζεται τώρα ένα διαφορετικό είδος «σωσίματος» το Σάββατο, καθώς προσπαθεί να βρει αρκετά δέκατα του δευτερολέπτου σε ρυθμό.

Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, ακόμη χωρίς βάθρο μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν, ήταν μόλις 15ος στα συνδυασμένα φύλλα χρόνου των ΕΔ της Παρασκευής. 

"Όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα, είμαστε μακριά", είπε. "Μακριά σημαίνει 3-4 δέκατα ανά γύρο. Εδώ στο Le Mans 3-4 δέκατα ανά γύρο σημαίνει 10 ή περισσότερα δευτερόλεπτα στο τέλος του αγώνα. Είναι λοιπόν εκεί που πρέπει να δουλέψουμε και να προσπαθήσουμε να είμαστε σε αυτό το 1:31,9-1:32,0".

"Δεν μπορούμε να περιμένουμε να βελτιωθούμε μισό δευτερόλεπτο, αλλά ίσως 2-3 δέκατα και αυτό θα είναι καλό. Σήμερα όμως ήμασταν μακριά".

"Στη Jerez δυσκολεύτηκα πολύ την Παρασκευή, μετά το Σάββατο έσωσα τη μέρα και αύριο θα προσπαθήσω να σώσω ξανά τη μέρα. Αλλά θα είναι δύσκολο".

Ο Marquez, ο οποίος ακολούθησε την Aprilia του Aleix Espargaro για μέρος των ΕΔ1, πρόσθεσε:

"Το κράτημα που έχει (ο Aleix) είναι απίστευτο. Είναι εκεί που κερδίζει χρόνο, στην έξοδο της στροφής, αλλά πρέπει να καταλάβουμε πώς να είμαστε πιο γρήγοροι γιατί δεν είναι μόνο αυτός που οδηγεί καλά. Επίσης ο Bagnaia είναι πολύ γρήγορος. Ο Quartararo είναι πολύ γρήγορος. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε μακριά από τους 3-4 πρώτους, που βρίσκονται σε άλλο επίπεδο".

Επόμενο άρθρο »

Le Mans: Moto3 ΕΔ3

« Προηγούμενο άρθρο

"Περίεργο συναίσθημα", "Καμία προειδοποίηση"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ