• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Νέα δεδομένα για τα ελαστικά των MotoGP
Τα μαλακά και μεσαία ελαστικά του 2010 είναι διαφορετικά από τα περσινά
Νέα 19/04/2010 - 15:31

Το 2010 αποτελεί τη δεύτερη κατά σειρά χρονιά που η Bridgestone είναι ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών στην κατηγορία των MotoGP. Η περασμένη σεζόν παρείχε χρήσιμες πληροφορίες για την εξέλιξη και την αξιολόγηση των ελαστικών που θα έδινε φέτος η εταιρεία στις ομάδες. Κατά συνέπεια ο αρχιμηχανικός της Bridgestone Thomas Scholz εξηγεί: “Χρησιμοποιώντας τα περσινά δεδομένα των ομάδων αποφασίσαμε ότι έξι ελαστικά για τον κάθε τύπο για τον πίσω τροχό ήταν πλεονασμός κι έτσι οι αναβάτες δέχτηκαν την πρότασή μας να τα περιορίσουμε στα πέντε, πέντε για τον Α τύπο και 5 για τον Β τύπο”.    

 

Από την άλλη πλευρά οι οδηγοί δεν έμειναν ευχαριστημένοι για το σύνολο ελαστικών που είναι διαθέσιμα για τον εμπρός τροχό που είναι διαθέσιμα σε τετράδες ειδικά για κάποιους αγώνες. Γι’αυτή την σεζόν η πρόταση της Bridgestone έχει ως εξής: Στην αρχή του αγώνα οι οδηγοί παίρνουν τρία ελαστικά από κάθε τύπο για τον εμπρός τροχό. Την Παρασκευή έπειτα από τις ελεύθερες δοκιμές ομάδες κι αναβάτες έχουν χρόνο δύο ωρών για να ενημερώσουν το επιτελείο της Bridgestone ποιο επιπλέον ελαστικό θέλουν. Κι έτσι μπορούν να δοκιμάσουν οποιαδήποτε από τα Α ή Β ελαστικά αν δεν είναι σίγουροι για το ποια θα είναι η τελική επιλογή για τον αγώνα. 

 

Συνεχίζοντας ο Scholz ανάφερε ότι δεν είναι μόνο ο τρόπος επιλογής των ελαστικών που άλλαξε φέτος αλλά και οι διαφορές στις γόμες που έχουν γίνει από την εταιρεία κι εμφανίστηκαν στον πρώτο αγώνα του Qatar. Τα μαλακά και μεσαία ελαστικά του 2010 είναι διαφορετικά από τα περσινά. Τα δύο νέα πίσω ελαστικά χωρίζονται σε ένα ελαστικό μονής γόμας κι ένα ελαστικό ασύμμετρης κατανομής στην γόμα του. Επιπλέον, το πρώτο είναι διαθέσιμο σε μαλακή, μεσαία και σκληρή γόμα ενώ το δεύτερο θα το βρει κανείς σε μεσαία, σκληρή και έξτρα σκληρή γόμα. 

 

Τα νορμάλ εμπρός ελαστικά της κατηγορίας των MotoGP είναι ελαστικά μονής γόμας σε γκάμα μαλακής, μεσαίας και σκληρής γόμας. Η εταιρεία δεν κατασκευάζει εμπρός ελαστικά πολλαπλής γόμας ή ασύμμετρης κατασκευής. Τα εμπρός ελαστικά μονή γόμας είναι καλύτερα για τους οδηγούς μιας και είναι πιο εύκολο γι’αυτούς να τα εμπιστευτούν και να καταλάβουν την λειτουργία τους. Σύμφωνα με τον Scholz αν η εταιρεία κατασκεύαζε ένα ελαστικό ασύμμετρης κατασκευής για τον εμπρός τροχό θα χρειαζόταν μεγάλο διάστημα προσαρμογής για τους οδηγούς γι’αυτό η εταιρεία δεν το έχει κάνει μέχρι στιγμής.

Επόμενο άρθρο »

Απογοητευμένοι οι αναβάτες του HRC

« Προηγούμενο άρθρο

Moto2: Συγκέντρωσε τους ανεξάρτητους κατασκευαστές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ