• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ολες οι πληροφορίες για τη νέα Ducati Multistrada V2
Από το αναλυτικό Δ. Τ. της Ducati
Νέα Αγοράς 02/10/2021 - 11:09

Νέα Ducati Multistrada V2: Παγκόσμια πρεμιέρα

Το πρώτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2022 είναι αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο των ταξιδιών, με την παρουσίαση της νέας Multistrada V2: ιδανική μοτοσυκλέτα για την απόλαυση της κάθε διαδρομής, ευέλικτη στην καθημερινή χρήση και στην πόλη, πάντα με το ταπεραμέντο και το αναμφισβήτητο στυλ που χαρακτηρίζουν κάθε Ducati.

 

 

H νέα Multistrada V2, μέσω της περαιτέρω εξέλιξης του δικύλινδρου κινητήρα της μάρκας από το Borgo Panigale, γίνεται μια μοτοσυκλέτα 360°, ακόμα πιο εύχρηστη, πιο άνετη και πιο διασκεδαστική. Πρόκειται για μία τεχνολογικά προηγμένη μοτοσυκλέτα, με ένα εξαιρετικά πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο και αντιπροσωπεύει την είσοδο στο σύμπαν των Ducati tourer μοντέλων.

Κατά τη διάρκεια των φάσεων ανάπτυξης της νέας Multistrada V2, τα κύρια σημεία εστίασης ήταν η εργονομία, η μείωση του βάρους, η εξέλιξη του κινητήρα και μια σειρά αναβαθμίσεων που ακολουθούν τη φιλοσοφία της «συνεχούς βελτίωσης». Ο σχεδιασμός της είναι κομψός και σπορ ταυτόχρονα, απόλυτα σύμφωνος με τα στυλιστικά και αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της οικογένειας των dual μοτοσυκλετών του Borgo Panigale. Ένα στυλ που χαρακτηρίζεται από ρευστές γραμμές και καθαρές επιφάνειες. Η Multistrada V2 διαθέτει μοντέρνα γραφικά τα οποία φέρουν το όνομα της μοτοσυκλέτας και στις δύο πλευρές.

Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με την τελευταία, ιδιαίτερα εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα Testastretta 11° των 937 κ.εκ. Ο υδρόψυκτος desmo με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 113 ίππους και περίπου 10 kgm μέγιστης ροπής. Αυτός ο δικύλινδρος κινητήρας είναι πολύ γραμμικός και ομαλός στις χαμηλές στροφές και αποδίδει με άμεσο τρόπο μεγάλη ροπή, η οποία αν χρειαστεί μπορεί να απελευθερώσει όλο τον σπορ χαρακτήρα και τις μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης που χαρακτηρίζουν μια γνήσια Ducati. Αξιόπιστος και στιβαρός, ο κινητήρας έχει εκτεταμένα διαστήματα συντήρησης, με αλλαγή λαδιού κάθε 15.000 χιλιόμετρα και έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.

Αυτή η έκδοση του Testastretta 11° στη νέα Multistrada V2, παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις: νέες μπιέλες, νέος υδραυλικός συμπλέκτης 8 δίσκων και εξελιγμένο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εγγυάται πιο ομαλές και ακριβείς αλλαγές, διευκολύνοντας επίσης την επιλογή της νεκράς.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι στιβαρό και ακριβές, με μπροστινό τροχό 19” που εξασφαλίζει μια ομαλή, άνετη οδήγηση, πάντα με το σωστό επίπεδο αντίδρασης και ακρίβειας. Η Multistrada V2 είναι εξαιρετικά ευέλικτη, ιδανική και για αστική χρήση, χάρη στην αποτελεσματικότητα του ημιενεργού συστήματος ανάρτησης Ducati Skyhook Suspension EVO (στάνταρ στην έκδοση S), το οποίο μπορεί να απορροφήσει την τραχύτητα και την ανομοιομορφία του εδάφους και να εγγυάται πάντα την ιδανική ρύθμιση της μοτοσυκλέτας, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την άνεση.

Σημαντικές είναι οι αλλαγές στην εργονομία της μοτοσυκλέτας, ώστε να είναι πιο άνετη και με ακόμη καλύτερη αίσθηση για τον αναβάτη σε οποιαδήποτε κατάσταση. Το ύψος έχει μειωθεί στα 830 χιλ., με ένα επανασχεδιασμένο σχήμα της σέλας που είναι πλέον στενότερη και πιο συμπαγής μεταξύ των ποδιών του αναβάτη ώστε αυτός να πατάει εύκολα στο έδαφος.

Αυτές οι αλλαγές παρέχουν ασφάλεια όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακίνητη και προσδίδουν αυτοπεποίθηση στον αναβάτη κατά τους ελιγμούς σε χαμηλή ταχύτητα ακόμη και πλήρως φορτωμένη με αποσκευές. Επιπλέον, στον κατάλογο αξεσουάρ της Ducati Performance διατίθενται χαμηλή σέλα και κιτ ανάρτησης τα οποία, συνδυαστικά κατεβάζουν το ύψος στα 790 χιλ..

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην άνεση οδήγησης: το νέο σχήμα της σέλας παρέχει μια επίπεδη περιοχή που εγγυάται την ελευθερία κινήσεων του αναβάτη κατά τη διαμήκη κατεύθυνση, βελτιώνοντας το επίπεδο άνεσης και επιτρέποντας σε οποιονδήποτε να βρει τη βέλτιστη θέση. Η θέση οδήγησης είναι πλέον πιο άνετη και με τα νέα μαρσπιέ, που έρχονται από τη Multistrada V4, τα οποία, χάρη στην αύξηση της απόστασης από τη σέλα κατά 10 χιλ., εξασφαλίζουν περισσότερο χώρο και για τους ψηλότερους αναβάτες, εμποδίζοντάς τους να λυγίσουν υπερβολικά τα πόδια τους και επιτρέποντας έτσι μια πιο ξεκούραστη θέση κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.

Ένας άλλος βασικός τομέας βελτίωσης είναι η μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας κατά 5 kg σε σύγκριση με τη Multistrada 950. Η εξέλιξη του κινητήρα έχει εξοικονομήσει περίπου 2 kg, συμπεριλαμβανομένου του συμπλέκτη (1,5 kg) και του καλύμματος, του τυμπάνου του κιβωτίου ταχυτήτων και των μπιελών. Επιπρόσθετα, διάφορα μέρη έχουν ελαφρυνθεί, συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών, που προέρχονται από τη Multistrada V4, των δαγκανών του μπροστινού δισκόφρενου και των ζαντών: οι νέες ζάντες της Multistrada V2 που δανείζεται από τη Multistrada V4, είναι περίπου 1,7 kg ελαφρύτερες, δημιουργώντας σημαντική βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας. Ακτινωτές ζάντες ακόμη πιο ελαφριές, είναι διαθέσιμες στον κατάλογο αξεσουάρ της Ducati Performance.

Η Multistrada V2 διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, με ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό πακέτο που προσφέρει όλα όσα χρειάζεται ο αναβάτης για ένα ταξίδι με άνεση και ασφάλεια. Αυτό περιλαμβάνει Cornering ABS, το οποίο εγγυάται υψηλό βαθμό ασφάλειας κατά το φρενάρισμα ακόμη και στις στροφές, Vehicle Hold Control, που καθιστά εύκολη την εκκίνηση σε επικλινείς δρόμους, Ducati Traction Control, τα τέσσερα Riding Modes (Sport, Touring, Urban, Enduro) πλήρως διαμορφώσιμα από τον χρήστη και το νέο σύστημα Ducati Brake Light, το οποίο, σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος, ενεργοποιεί αυτόματα το αναβοσβήσιμο του πίσω φωτός, προκειμένου να προειδοποιήσει για την ξαφνική επιβράδυνση τους πίσω οδηγούς.

Στην έκδοση S, το ταξίδι γίνεται 5 αστέρων χάρη σε ένα πλήρες πακέτο ασφάλειας και άνεσης, το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτρονική ανάρτηση Skyhook, Cruise Control, full LED προβολείς με λειτουργία Ducati Cornering Lights που βελτιστοποιεί τον φωτισμό του δρόμου ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, Ducati Quick Shift Up & Down, Hands Free σύστημα, υψηλής ανάλυσης έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών και χειριστήρια τιμονιού με οπίσθιο φωτισμό.

Το χρώμα Red διατίθενται στην νέα Multistrada V2 & V2 S με μαύρες ζάντες, ενώ η V2 S διατίθεται στο νέο χρώμα “Street Grey” και ζάντες “GP Red”. Ο κατάλογος αξεσουάρ της Ducati Performance περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ που ενισχύουν την προσωπικότητα και τα χαρακτηριστικά της νέας Multistrada V2.

Η Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Ducati τον Δεκέμβριο. Σε όλα τα μοντέλα της οικογένειας Multistrada, η Ducati προσφέρει την εγγύηση "4Ever Multistrada", που ισχύει για 4 χρόνια, με απεριόριστα χιλιόμετρα.

 

 

 

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

 

Multistrada V2                                                     Multistrada V2S

 

ENGINE

ENGINE TYPE

Ducati Testastretta, L-Twin cylinder, Desmodromic timing, 4 valves per cylinder, Liquid cooled

Ducati Testastretta, L-Twin cylinder, Desmodromic timing, 4 valves per cylinder, Liquid cooled

 

DISPLACEMENT

 

937 cc (57.2 cu in)

 

937 cc (57.2 cu in)

 

BORE X STROKE

 

94 x 67.5 mm

 

94 x 67.5 mm

 

COMPRESSION RATIO

 

12.6:1

 

12.6:1

 

POWER

 

113 hp (83 kW) @ 9,000 rpm

 

113 hp (83 kW) @ 9,000 rpm

 

TORQUE

 

96 Nm (9.8 kgm, 71 lb ft) @ 7,750 rpm94 Nm (9.6 kgm, 69 lb ft) @ 6,750 rpm*

 

96 Nm (9.8 kgm, 71 lb ft) @ 7,750 rpm94 Nm (9.6 kgm, 69 lb ft) @ 6,750 rpm*

 

FUEL INJECTION

 

Electronic fuel injection system, Ø 53 mm throttle bodies with Ride-by-Wire system

 

Electronic fuel injection system, Ø 53 mm throttle bodies with Ride-by-Wire system

 

EXHAUST

 

Stainless steel single muffler, Catalytic converter and 2 lambda probes

 

Stainless steel single muffler, Catalytic converter and 2 lambda probes

 

 

TRANSMISSION GEARBOX

6 speed

6 speed with Ducati Quick Shift up/down (DQS)

 

PRIMARY DRIVE

 

Straight cut gears; Ratio 1.84:1

 

Straight cut gears; Ratio 1.84:1

 

RATIO

 

1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24

 

1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24

 

FINAL DRIVE

 

Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 43

 

Chain; Front sprocket 15; Rear sprocket 43

 

CLUTCH

 

Slipper and self-servo wet multiplate clutch with hydraulic control

 

Slipper and self-servo wet multiplate clutch with hydraulic control

 

CHASSIS

 

FRAME

 

Tubular steel trellis frame

 

Tubular steel trellis frame

 

FRONT SUSPENSION

 

Ø 48 mm fully adjustable usd fork

 

Ø 48 mm fully adjustable usd fork, Electronic compression and rebound damping adjustment with Ducati Skyhook Suspension Evo

 

FRONT WHEEL

 

Light alloy casted 3.0" x 19"

 

Light alloy casted 3.0" x 19"

 

FRONT TYRE

 

Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19

 

Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19

 

REAR SUSPENSION

 

Fully adjustable monoshock, Remote spring preload adjustment, Aluminium double-sided swingarm

 

Fully adjustable monoshock, Electronic compression, rebound damping and spring pre-load adjustment with Ducati Skyhook Suspension Evo, Aluminium double-sided swingarm

 

REAR WHEEL

 

Light alloy casted 4.5" x 17"

 

Light alloy casted 4.5" x 17"

 

REAR TYRE

 

Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17

 

Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR 17

 

WHEEL TRAVEL (FRONT/REAR)

 

170 mm / 170 mm (6.7 in / 6.7 in)

 

170 mm / 170 mm (6.7 in / 6.7 in)

 

FRONT BRAKE

 

2 x Ø 320 mm aluminum flange semi-floating discs, Radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, Radial Master Cylinder, Cornering ABS

 

2 x Ø 320 mm aluminum flange semi-floating discs, Radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, Radial Master Cylinder, Cornering ABS

 

REAR BRAKE

 

Ø 265 mm disc, 2-piston Brembo floating calliper, Cornering ABS

 

Ø 265 mm disc, 2-piston Brembo floating calliper, Cornering ABS

 

INSTRUMENTATION

 

LCD Display

 

5" TFT colour display

 

DIMENSIONS AND WEIGHTS

 

DRY WEIGHT

 

199 kg (439 lb)

 

202 kg (445 lb)

 

KERB WEIGHT*

 

222 kg (489 lb)

 

225 kg (496 lb)

 

SEAT HEIGHT

 

830 mm (32.7 in)(850 mm (33.5 in) with high seat accessory, 810 mm (31.9 in) with low seat accessory, 790 mm (31.1 in) with low seat + low suspension kit accessory)

 

830 mm (32.7 in)(850 mm (33.5 in) with high seat accessory, 810 mm (31.9 in) with low seat accessory, 790 mm (31.1 in) with low seat + low suspension kit accessory)

 

WHEELBASE

 

1,594 mm (62.8 in)

 

1,594 mm (62.8 in)

 

RAKE

 

25°

 

25°

 

TRAIL

 

106 mm (4.2 in)

 

106 mm (4.2 in)

 

FUEL TANK CAPACITY

 

20 l (5.3 US Gal)

 

20 l (5.3 US Gal)

 

NUMBER OF SEATS

 

Dual seat

 

Dual seat

 

EQUIPMENT

 

SAFETY EQUIPMENT

Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack ( Cornering ABS, Ducati Traction Control), Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control

Riding Modes, Power Modes, Ducati Safety Pack ( Cornering ABS, Ducati Traction Control), Ducati Cornering Lights, Ducati Brake Light, Vehicle Hold Control

 

STANDARD EQUIPMENT

 

 

Self cancelling turn indicators

 

Ducati Skyhook Suspension Evo,

Ducati Quick Shift up/down, Cruise control, Hands-Free, Backlit handlebar switches, 5" TFT colour display, Full LED headlight, Self cancelling turn indicators

 

READY FOR

 

Ducati Quick Shift up/down, Ducati Multimedia System, Antitheft system

 

Ducati Multimedia System, Tyre Pressure Monitoring System, Antitheft system

 

WARRANTY AND MAINTENANCE

 

WARRANTY

 

24/48** months, Unlimited mileage

 

24/48** months, Unlimited mileage

 

MAINTENANCE SERVICE INTERVALS

 

15,000 km (9,000 miles) / 12 months

 

15,000 km (9,000 miles) / 12 months

 

DESMOSERVICE

 

30,000 km (18,000 miles)

 

30,000 km (18,000 miles)

 

EMISSIONS AND CONSUMPTION (Only for countries where Euro 5 standard applies)

 

STANDARD

 

Euro 5

 

Euro 5

 

CO2 EMISSIONS

 

137 g/km

 

137 g/km

 

CONSUMPTION

 

5,9 l/100km

 

5,9 l/100km

 

* Only

** Only for countries where 4ever Multistrada warranty applies

 

 

Επόμενο άρθρο »

Αμορτισέρ Hagon Monoshocks για Scrambler Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati World Première 2022 - Νέα Multistrada V2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ