• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Μενού Παρασκευής: Δοκιμές ψητές
Πολλή ζέστη στο Phillip Island - Κυριάρχησαν οι Ducati
Νέα 26/02/2010 - 11:21

Η αυστραλέζικη πίστα υποδέχεται τον πρώτα αγώνα του 2010 για τα SBK με πολλή ζέστη. Με 33οC θερμοκρασία περιβάλλοντος και 51οC θερμοκρασία ασφάλτου, οι συνθήκες μόνο ιδανικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Έτσι, οι τέσσερις ώρες δοκιμών για τους αναβάτες μάλλον βασανιστικές ήταν.

Παρόλα αυτά, ο Carlos Checca (Ducati Althea) δεν πτοήθηκε και συνέχισε τις καλές επιδόσεις του. Με 1'31.1 ο Ισπανός άφησε πίσω του τον “εργοστασιακό” (Ducati Xerox) Michel Fabrizio (αλλά πολύ κοντά του, στο +0,007) και τον Leon Haslam (Suzuki Alstare) (+0,218).

Τέταρτος ο ομόσταυλος του Checca, ο Shane Byrne, ο οποίος όμως είχε ένα highside το οποίο οδήγησε σε πτώση. Πέμπτος ο Noriyuki Haga (Xerox Ducati) και πίσω του ο Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing) – και αυτός είχε την πτώση του.

Γρηγορότερη Honda αυτή του Jonathan Rea (Hannspree Ten Kate Honda) και Suzuki εκείνη του Sylvain Guintoli.

Ο Jakub Smrz (Pata B&G Racing Ducati) ήταν ο γρηγορότερος μη εργοστασιακός και την δεκάδα έκλεισε ο Cal Crutchlow (Yamaha World Superbike).

Οι 20 ταχύτεροι αναβάτες είχαν διαφορά 1,9 δευτερολέπτων, ενώ οι 10 πρώτοι, 0,883.

 

Carlos Checca: “Πρέπει να παραμείνω γρήγορος και στα επόμενα sessions, αλλά και στην superpole. Εύχομαι ο καιρός να παραμείνει έτσι μέχρι και τον αγώνα. Η Ducati δουλεύει θαυμάσια στο Phillip Island και ο ρυθμός που έχουμε μέχρι τώρα είναι πολύ καλός, αλλά δεν ξέρω αν αυτό αρκεί και για τον αγώνα. Η πτώση που είχα δεν ήταν κάτι άξιο λογου.”

 

Michel Fabrizio: “Δοκιμάσαμε διάφορους συνδυασμούς ελαστικών και μερικά άλλα πράγματα που ήθελαν οι μηχανικοί. Έχασα το εμπρός και έφαγα μια τούμπα, ευτυχώς χωρίς να χτυπήσω ούτε εγώ, ούτε η μοτοσυκλέτα, ιδιαίτερα. Καταλήξαμε, μάλλον, και στην γόμα που θα χρησιμοποιήσουμε στον αγώνα – πιστεύω πολλοί αναβάτες θα χρησιμοποιήσουν την ίδια – και στη συνέχεια λύσαμε διάφορες τεχνικές λεπτομέρειες. Στον τελευταίο γύρο έχασα μερικά δεκατάκια, αλλά είμαι ευχαριστημένος με την γενική εικόνα μας. Ο ρυθμός μας είναι καλός, αλλά πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό της Κυριακής.”

 

Οι χρόνοι:

1   7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'32.155

2  84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.162

3  91 Haslam L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.373

4  67 Byrne S. (GBR) Ducati 1098R 1'32.635

5  41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.703

6   3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1000 F. 1'32.850

7  65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.884


8  50 Guintoli S. (FRA) Suzuki GSX-R1000 1'32.902

9  96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.905

10  35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.038

11   2 Camier L. (GBR) Aprilia RSV4 1000 F. 1'33.296

12  77 Vermeulen C. (AUS) Kawasaki ZX 10R 1'33.389

13  52 Toseland J. (GBR) Yamaha YZF R1 1'33.422


14  57 Lanzi L. (ITA) Ducati 1098R 1'33.454


15  66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX 10R 1'33.492

16  11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.512

17  88 Pitt A. (AUS) BMW S1000 RR 1'33.940

18  76 Neukirchner M. (GER) Honda CBR1000RR 1'33.960

19 111 Xaus R. (ESP) BMW S1000 RR 1'33.984

Επόμενο άρθρο »

Δοκιμές Sepang: Rossi-κή κυριαρχία

« Προηγούμενο άρθρο

Δοκιμές Sepang: Melandri και Simoncelli ψάχνονται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ