• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέο Forza 750 2021
Διαθέσιμο από το Δεκέμβριο του 2020
Τεστ-Μοντέλα 21/10/2020 - 14:33

Η Σαρακάκης ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή, του νέου Honda Forza 750.

Το νέο Forza 750 είναι η ναυαρχίδα της σειράς Forza, που με το ανανεωμένο Forza 125 και το νέο Forza 350 τώρα έχει 3 μέλη. 

Το Forza 750 θα ειναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το Δεκέμβριο του 2020 και η λιανική τιμή του έχει οριστεί στα 11.950€.

 


21YM HONDA FORZA 750

Η Honda δημιούργησε ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ μεγάλου κυβισμού, το Forza 750. Ως κορωνίδα της αναγνωρισμένης σειράς Forza, είναι το απόλυτο σκούτερ πόλης προσφέροντας συναρπαστική οδήγηση σε συνδυασμό με άνεση και πολυτέλεια σε high-tech στυλ. Ο ροπάτος, δικύλινδρος κινητήρας των 745cc προσφέρει άμεση επιτάχυνση, εξοπλισμένος με Throttle By Wire, 3 προεπιλεγμένα προγράμματα (riding modes) και Honda Selectable Torque Control 3 Επιπέδων. Ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, πίσω ανάρτηση Pro-Link και εμπρός/πίσω τροχοί 17/15” προσφέρουν ασφαλή συμπεριφορά, με ισχυρή πέδηση από δύο εμπρός ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα κράνος full-face και περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USB. Όλα τα φώτα είναι LED ενώ μία οθόνη TFT 5” επιτρέπει διασύνδεση του κινητού του αναβάτη, μέσω του νέου συστήματος Honda Smartphone Voice Control. Μία έκδοση 35kW θα διατίθεται επίσης για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2.

 

Το νέο Forza 750 αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Δεκέμβριο 2020 και η λιανική τιμή πώλησης έχει οριστεί στα 11.950 €.

 

Εισαγωγή

Επί 20 χρόνια, η οικογένεια σκούτερ Forza της Honda αποτελεί κραταιά δύναμη στην Ευρώπη με υψηλό κύρος. Η συνταγή της επιτυχίας βασίζεται σε ένα εξαιρετικό μίγμα ‘συστατικών’: τα κλασικά στοιχεία Grand Touring (GT), η ισχυρή παρουσία στο δρόμο και η γνήσια άνεση για δύο αναβάτες συνδυάζονται μοναδικά στα μοντέλα Forza, ενώ η σπορ, ευέλικτη συμπεριφορά, και οι δυναμικές επιδόσεις του κινητήρα υπόσχονται μία έκρηξη απόλαυσης σε κάθε ταξίδι.

Επιπλέον, κάθε μοντέλο της οικογένειας Forza αποπνέει μία αίσθηση ευφυίας, κομψότητας και πολυτέλειας. Η πρακτικότητά τους διευκολύνει τις καθημερινές μετακινήσεις, ενώ η ποιότητα κατασκευής και το στυλ διαμορφώνουν το υψηλό κύρος τους. Τώρα, για το 2021 το Forza 125 και το νέο Forza 350 υποδέχονται ένα νέο μέλος υψηλού κυβισμού στην οικογένεια, το Forza 750.

Το απόλυτο Forza είναι εδώ. Γρήγορο, ευέλικτο και πολυτελές, γεμάτο από τεχνολογίες, και έτοιμο να κάνει τη φιλόδοξη παρουσία του αισθητή σε μία πολύ ανταγωνιστική κατηγορία της αγοράς. Σχεδιασμένο για τις καθημερινές μετακινήσεις μέσα και έξω από τη πόλη, αλλά και για μία διήμερη απόδραση, το Forza 750 είναι η επιτομή της ποιότητας και της πρακτικότητας. Παραμένει μια ορθολογιστική επιλογή, αλλά όπως υπαγορεύει η ‘Forza’ καταγωγή του, σε γοητεύει και με το στυλ και τον απολαυστικό χαρακτήρα του.

 

 

Συνοπτική Παρουσίαση Μοντέλου

Το κομψό και σμιλεμένο σώμα του Forza 750 προσφέρει άριστη προστασία από τα στοιχεία της φύσης στις υψηλές ταχύτητες, άφθονο χώρο για τα πόδια του αναβάτη και χαμηλή σέλα χωρίς να είναι ογκώδες. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα full-face κράνος και διαθέτει θύρα USB. Υπάρχει επίσης ένα εύχρηστο ντουλάπι. Μία οθόνη TFT συνεργάζεται με το σύστημα Honda Smartphone Voice Control που διασυνδέει τον αναβάτη με κινητό του. Ανάφλεξη, κλείδωμα και άνοιγμα της σέλας γίνεται μέσω του Smart Key.

Στην διαχείριση του ροπάτου, αποδοτικού, δικύλινδρου κινητήρα 745cc χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW), με 3 προεπιλεγμένα προγράμματα RAIN, STANDARD και SPORT, και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη, USER mode. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει διακριτική παρέμβαση 3 επιπέδων, ενώ ο διπλός συμπλέκτης Dual Clutch Transmission (DCT) - βασικός εξοπλισμός -περιλαμβάνει Αυτόματα προγράμματα αλλαγών που συνδέονται με τα riding modes.

Ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, πιρούνι USD 41mm, ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, πίσω ανάρτηση Pro-Link και ο συνδυασμός εμπρός/πίσω τροχών 15”/17” προσφέρουν συμπεριφορά σπορ μοτοσικλέτας σε μορφή σκούτερ.

Το νέο 2021 Forza 750 θα διατίθεται με τους εξής χρωματισμούς:

  - Jeans Blue Metallic

  - Candy Chromosphere Red

  - Matt Beta Silver Metallic

  - Graphite Black

 

 

Κύρια Χαρακτηριστικά

Στυλ & Εξοπλισμός

  •   - Κομψή και άνετη σχεδίαση GT παρέχει προστασία από τον καιρό για τον αναβάτη και τη συνεπιβάτη

  •   - Αποθηκευτικός χώρος 22L περιλαμβάνει θύρα USB, με εύκολη πρόσβαση στο εμπρός ντουλαπάκι

  •   - Το σύστημα Honda Smartphone Voice Control προσφέρει διασύνδεση με smartphone μέσω της νέας οθόνης TFT 5”

  •   - Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, τα εμπρός φλας και οι καθρέπτες είναι ενσωματωμένα στο σώμα της μοτοσυκλέτας

  •   - Ανάφλεξη, λειτουργία κλειδώματος και άνοιγμα σέλας μέσω του Smart Key

Όπως αρμόζει σε ένα σκούτερ GT, το κομψό εμπρός φέρινγκ του Forza 750 ενσωματώνει τους καθρέπτες και τα εμπρός φλας και παρέχει άφθονη προστασία από τα στοιχεία της φύσης στις υψηλές ταχύτητες, χωρίς να είναι υπερβολικά ογκώδες ώστε να υπονομεύεται η ευελιξία στην πόλη. Και η ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη και το συνεπιβάτη σε ένα αεροδυναμικό κουκούλι.

Αλλά πέρα από το γεγονός ότι βρίσκεται στην κορυφή της προηγμένης οικογένειας Forza, το Forza 750 δείχνει το φιλόδοξο χαρακτήρα του, αποπνέοντας πολυτέλεια και γοητεία και καταφέρνοντας να προσελκύει την προσοχή με κάθε του εμφάνιση.

Ασφαλώς, οι πρακτικές λεπτομέρειες μετράνε. Υπάρχει άφθονος χώρος για τα πόδια μπροστά, ενώ η μελετημένη σχεδίαση της σέλας παρέχει άνεση και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για τον αναβάτη. Το ύψος της σέλας είναι 790mm. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα προσφέρει 22L και χωράει ένα full-face κράνος. Μία θύρα USB βρίσκεται στο πίσω τμήμα του αποθηκευτικού χώρου. Υπάρχει επίσης ένα πρακτικό ντουλαπάκι στη δεξιά πλευρά του φέρινγκ.

Το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control είναι ενσωματωμένο στη διεπαφή αναβάτη του Forza 750 και απεικονίζεται στην οθόνη TFT 5”. Αυτό το σύστημα συνδέει το κινητό του αναβάτη με την οθόνη, εν κινήσει, για να μπορεί να διαχειρίζεται μέσω φωνητικών εντολών τηλεφωνικές κλήσεις, email, μουσική και σύστημα πλοήγησης. Ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας στο κράνος είναι απαραίτητο για τη σύνδεση του smartphone μέσω Bluetooth. Η διαχείριση του Honda Smartphone Voice Control γίνεται και μέσω μπουτόν στα αριστερά χειριστήρια.

Για πρόσθετη άνεση, το Forza 750 διαθέτει Smart Key, που βρίσκεται στην τσέπη του αναβάτη και δε χρειάζεται να χρησιμοποιεί κλειδί για την ανάφλεξη, την τάπα του ντεπόζιτου και το άνοιγμα της σέλας. Παρουσία του Smart Key, το μόνο που χρειάζεται είναι απλή πίεση του σχετικού μπουτόν για να θέσει σε λειτουργία το σκούτερ, προσφέροντας στον αναβάτη έλεγχο της κλειδαριάς ανάφλεξης και των διθέσιων διακοπτών τάπας ρεζερβουάρ και σέλας. Επίσης κλειδώνει και ξεκλειδώνει το προαιρετικό Smart Top Box, και έχει μία λειτουργία ‘απόκρισης’ που ενεργοποιεί στιγμιαία τα φλας για εύκολη αναγνώριση από απόσταση. Ένας μηχανισμός σύμπλεξης στον κύριο διακόπτη εμποδίζει την παραβίαση της κλειδαριάς του τιμονιού.

Τα πίσω φλας του Forza 750 έχουν λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS). Εάν ανιχνευτεί επιβράδυνση 6.0m/s2 με ελάχιστη ταχύτητα 53km/h και ενεργοποίηση των φρένων, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα δυνατό φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Με την ίδια ταχύτητα, το όριο μειώνεται εάν το ABS είναι ενεργοποιημένο σε επιβράδυνση τουλάχιστον 2.5m/s2.

Το σύστημα επίσης απενεργοποιείται αυτόματα. Αντί να χρησιμοποιεί ένα απλό χρονόμετρο, το σύστημα συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τις σχετικές προειδοποιήσεις.

 

 

Κινητήρας

  •   - Μέγιστη ισχύς 43.1kW, με ροπή 69Nm και κόκκινο στις 7.000rpm

  •   - Διαχείριση κινητήρα Throttle By Wire

  •   - Συμμόρφωση με πρότυπο EURO5, με ελάχιστη κατανάλωση 27,8km/l (WMTC mode)

  •   - Διατίθεται έκδοση 35kW για διπλώματα A2

Η σχεδίαση του υγρόψυκτου, 8-βάλβιδου δικύκινδρου εν σειρά SOHC κινητήρα του Forza 750 διασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις στις χαμηλές-μεσαίες στροφές. Η σχετικά μεγάλη διαδρομή του και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με το στρόφαλο υψηλής μάζας για την παραγωγή υψηλής ροπής από πολύ χαμηλές στροφές.

Το Throttle By Wire (TBW) διαχειρίζεται την ισχύ και το χαρακτήρα του κινητήρα (βλέπε κεφάλαιο 3.3 Ηλεκτρονικά Κινητήρα). Η μέγιστη ισχύς είναι 43.1kW @ 6.750rpm με μέγιστη ροπή 69Nm @ 4.750rpm, ενώ το κόκκινο βρίσκεται στις 7.000 στροφές. Το Forza 750 έχει επιτάχυνση 0-50m σε 3,9δευτ. και με 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται στις μόλις 2.500rpm.

Δύο αντικραδασμικοί άξονες προσφέρουν πολιτισμένη λειτουργία στις υψηλές στροφές χωρίς να εξαφανίζουν το απολαυστικό ‘γουργούρισμα’ της διαφορά φάσης ανάφλεξης κατά 270 μοίρες που προσφέρει ο στρόφαλος. Η διάμετρος και η διαδρομή ορίζεται στα 77 x 80mm. Όπου είναι δυνατόν, τα εξαρτήματα είναι σχεδιασμένα για να εκτελούν πολλαπλές λειτουργίες: ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού, ενώ ένας από τους αντικραδασμικούς άξονες κινεί την αντλία λαδιού.

Με τον τρόπο αυτό, ο αριθμός των εξαρτημάτων διατηρείται στο ελάχιστο, και ο κινητήρας παραμένει ελαφρύς, αποδοτικός και αξιόπιστος.

Για κατόχους διπλωμάτων κατηγορίας A2 διατίθεται μία έκδοση 35kW, που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε full power έκδοση σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Honda όταν το επιτρέπει η νομοθεσία. Εξίσου εύκολο είναι να περιοριστεί μία έκδοση full power σε ένα συνεργείο της Honda αντικαθιστώντας το στάνταρ σώμα της πεταλούδας και επαναπρογραμματίζοντας την ECU.

Ο κινητήρας της Forza 750 είναι εξαιρετικά οικονομικός ­– με κατανάλωση 27,8km/l (WMTC mode) προσφέροντας πιθανή αυτονομία 370km από ένα ντεμπόζιτο 13,2 λίτρων – και πληροί τις προδιαγραφές EURO5.

 

Ηλεκτρονικά Κινητήρα

  •   - Το Throttle By Wire προσφέρει 3 προεπιλεγμένα riding modes, και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη, USER mode

  •   - Το Honda Selectable Torque Control προσφέρει ακόμα πιο ακριβή έλεγχο και 3 επίπεδα παρέμβασης

Με το TBW να διαχειρίζεται τις επιδόσεις και το χαρακτήρα του κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προγράμματα (modes), καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα οδηγικών συνθηκών. Η επιλογή προγράμματος πραγματοποιείται από τα αριστερά χειριστήρια και την οθόνη TFT.

  - Το STANDARD προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ ισχύος και φρένου κινητήρα και μέγιστη επέμβαση των HSTC και ABS.

  - Το SPORT προσφέρει πιο σπορ καμπύλη ισχύος και φρένου κινητήρα, με χαμηλή παρέμβαση του HSTC και μέγιστη επέμβαση ABS.

  - Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα, με μέγιστη παρέμβαση των HSTC και ABS.

  - Το USER προσφέρει custom επιλογές συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή/μεσαία/υψηλή) και παρέμβαση του HSTC (χαμηλή/μεσαία/υψηλή/απενεργοποίηση).

Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει διακριτική επέμβαση και πολιτισμένο έλεγχο, αφού διαχειρίζεται τη ροπή στον πίσω τροχό χάρη στο TBW, σε 3 επίπεδα:

  - Το Επίπεδο 1 επιτρέπει ελάχιστη παρέμβαση για τον ελάχιστο έλεγχο της ολίσθησης του πίσω τροχού.

  - Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση και προσφέρει αξιόπιστη πρόσφυση υπό συνήθης συνθήκες οδήγησης.

  - Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους.

Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται.

 

 

Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)

  •   - Χρήση διαφορετικών προγραμμάτων αλλαγών ανάλογα με το επιλεγμένο riding mode

  •   - Το USER mode επιτρέπει την επιλογή 4 ρυθμίσεων, από ομαλή μέχρι σπορ

Η τεχνολογία DCT της Honda διανύει τώρα τον 11ο χρόνο παραγωγής της και πάνω από 140.000 μοτοσικλέτες της Honda εξοπλισμένες με DCT έχουν πουληθεί στην Ευρώπη από το 2010. Προσφέρει συνεπείς, ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ γρήγορα η χρήση του γίνεται δεύτερη φύση.

Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και την 1η, 3η και 5η σχέση και τον άλλον για τη 2η, 4η και 6η σχέση, με ομόκεντρους άξονες συμπλεκτών για συμπαγή δομή. Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Όταν πραγματοποιείται μία αλλαγή, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση μέσω του ανενεργού συμπλέκτη. Αυτό σημαίνει ότι η «επόμενη» σχέση είναι ήδη «κομπλαρισμένη», και απλά με την αλλαγή «αναλαμβάνει» ο ανάλογος συμπλέκτης. Ο ένας συμπλέκτης στη συνέχεια αποσυνδέεται ηλεκτρονικά καθώς ταυτόχρονα ενεργοποιείται ο άλλος συμπλέκτης. Το αποτέλεσμα είναι συνεπείς, ταχείες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, καθώς οι δύο συμπλέκτες αλλάζουν ταχύτατα σχέση χωρίς να διακόπτεται η μετάδοση ισχύος στον πίσω τροχό, ελαχιστοποιούνται οι κραδασμοί αλλά και οι αλλαγές διαμήκους κλίσης της μοτοσικλέτας. Ανάμεσα στα πρόσθετα πλεονεκτήματα είναι η αντοχή (τα γρανάζια δεν ταλαιπωρούνται από κακή χρήση του κιβωτίου), δεν υπάρχει το άγχος του σβησίματος, η οδήγηση στην πόλη είναι πιο άνετη και η κόπωση του αναβάτη μειώνεται. 

Το σύστημα DCT προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα – το Αυτόματο πρόγραμμα, με προγραμματισμένα εκ των προτέρων σχέδια αλλαγών που αξιολογεί συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, την επιλεγμένη σχέση και τις στροφές του κινητήρα για να αποφασίσει πότε θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Το Μηχανικό πρόγραμμα με τις αλλαγές να γίνονται από τον αναβάτη χρησιμοποιώντας τους διακόπτες τύπου ‘paddle-shift’ αριστερά στο τιμόνι.

Μέσω του TBW, υπάρχουν διαθέσιμα 3 Αυτόματα και 1 USER προγράμματα αλλαγών. Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ξεκούραστο, με ανεβάσματα και κατεβάσματα να γίνονται σε σχετικά χαμηλότερες στροφές. Συνδέεται με το RAIN riding mode. Το Επίπεδο 4, στο άλλο άκρο, πραγματοποιεί ανεβάσματα στις υψηλότερες στροφές και κατεβάσματα νωρίτερα για καλύτερη αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα. Συνδέεται με το SPORT mode. Το Επίπεδο 2 συνδέεται με το STANDARD riding mode, ενώ το Επίπεδο 3 τοποθετείται μεταξύ STANDARD και SPORT.

Το USER mode επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει οποιοδήποτε σχέδιο αλλαγών του DCT με τις επιθυμητές παραλλαγές των άλλων παραμέτρων – καμπύλη ισχύος, φρένο κινητήρα, και HSTC.

 

Πλαίσιο

  •   - Πλαίσιο ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου ‘διαμάντι’, ανεστραμμένο πιρούνι 41mm USD, ανάρτηση Pro-Link και αλουμινένιο ψαλίδι 

  •   - Ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, δίσκοι 310mm και ABS

  •   - Τροχοί από χυτό αλουμίνιο, 17/15” μπροστά και πίσω

Για εγγενή αντοχή, το Forza 750 χρησιμοποιεί ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, που περιλαμβάνει με τάξη όλα τα περιφερειακά εξαρτήματα και προσφέρει μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Η γωνία κάστερ είναι στις 27°, ίχνος τα 104mm με μεταξόνιο 1590mm. Το συνολικό βάρος του είναι 235kg (γεμάτο). 

Το πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου είναι μονοσωλήνιο με κατανομή πίεσης και ελέγχει το αλουμινένιο ψαλίδι – μηχανουργημένο από κοίλο εγκάρσιο τμήμα και διατομής U βραχίονες – μέσω μοχλικού Pro-Link.

Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο 17” μπροστά και 15” πίσω προσφέρουν αξιόπιστη συμπεριφορά και ευστάθεια, ενώ συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 R17 και 160/60 R15 μπροστά και πίσω. Το φρενάρισμα εξασφαλίζουν δύο εμπρός δισκόφρενα 310mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ABS.

 

Αξεσουάρ

Μία πλήρης γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθενται για το νέο Forza 750 και περιλαμβάνει:

  - Θερμαινόμενα γκριπ

  - Προστατευτικά ποδιών πάνω/κάτω

  - Κουβέρτα για τα πόδια

  - Πίσω σχάρα

  - 50L Smart top box

  - 38L top box με αλουμινένιο/χρωματιστό ασορτί ένθετο

  - Βάσεις στήριξης βαλίτσας

  - Βαλίτσες – δεξιά 26L, αριστερή 33L με αλουμινένιο/χρωματιστό ασορτί ένθετο

 

Τεχνικές Προδιαγραφές

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος, SOHC παράλληλος 2-κύλινδρος

Κυβισμός

745cc

Διάμετρος & Διαδρομή

77mm x 80mm

Σχέση συμπίεσης

10.7 : 1

Μέγιστη ισχύς

43.1kW @ 6,750rpm(35kW/6,000rpm)

Μέγιστη ροπή

69Nm @ 4,750rpm(65/4,000rpm)

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

4.0L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Ψεκασμός

Ηλεκτρονικός PGM-FI

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

13.2 litres

Κατανάλωση καυσίμου

3.6L/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

Χωρητικότητα μπαταρίας

12V/11.2AH

Ισχύς ACG

480W/5000rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Δύο υγροί πολύδισκοι υδραυλικοί συμπλέκτες

Τύπος κιβωτίου

6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Final Drive

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ (ΣΚΕΛΕΤΟΣ)

 

Τύπος

Ατσάλινο, σωληνωτό, τύπου ‘Διαμάντι’

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2200m x 790mm x 1484mm

Μεταξόνιο

1580mm

Γωνία Κάστερ

27°

Ίχνος Τροχού

104mm

Ύψος Σέλας

790mm

Απόσταση από το έδαφος

135mm

Απόβαρο

235kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Τύπος Εμπρός

φ41mm USD,διαδρομή 120mm

Τύπος Πίσω

Monoshock αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 120mm

ΤΡΟΧΟΙ

 

Τύπος Εμπρός

Ακτινωτή Ζάντα

Τύπος Πίσω

Ακτινωτή Ζάντα

Διάσταση Ζάντας Εμπρός

17M/C x MT3.50

Διάσταση Ζάντας Πίσω

15M/C x MT4.50

Ελαστικό Εμπρός

120/70-R17M/C

Ελαστικό Πίσω

160/60-R15M/C

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος Συστήματος

2-κάναλο ABS

Εμπρός

Δύο δισκόφρενα 310mm με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων

Πίσω

Δισκόφρενο 240mm με δαγκάνα 1-εμβόλου

ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

Όργανα

Έγχρωμη οθόνη οργάνων TFT 5”

Σύστημα προστασίας

Smart Key system

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

 

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση

# Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές λαμβάνουν μέρος σε ράουλα, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Τεχνική ανάλυση του Ducati V4 Granturismo

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα BMW M 1000 RR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ