• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα BMW M 1000 RR
Νέες πληροφορίες με όλες τις λεπτομέρειες
Τεστ-Μοντέλα 13/10/2020 - 01:27

Η νέα BMW M RR : Γνήσια αγωνιστική τεχνολογία για υψηλότερες απαιτήσεις επιδόσεων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στο δρόμο.

Η BMW Motorrad ήδη λανσάρισε την επιτυχημένη φιλοσοφία εξαρτημάτων M στα τέλη του 2018 και για μοτοσικλέτες και από τότε, προσφέρει προαιρετικό εξοπλισμό και εξαρτήματα υψηλών επιδόσεων M. Η νέα BMW M 1000 RR – εν συντομία M RR – είναι το πρώτο μοντέλο M της BMW Motorrad και βασίζεται στην S 1000 RR (εν συντομία RR). Η BMW Motorrad ακολουθεί τη φιλοσοφία του ισχυρότερου γράμματος στον κόσμο: Το ‘M’ αποτελεί παγκόσμιο σύμβολο επιτυχίας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και της γοητείας των μοντέλων BMW υψηλών επιδόσεων και απευθύνεται σε πελάτες με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις στους τομείς επιδόσεων, αποκλειστικότητας και εξατομίκευσης.

 

Με ισχύ 156 kW (212 HP), βάρος μόλις 192 kg, ανάρτηση και αεροδυναμική σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις στην αγωνιστική πίστα, η νέα M RR ικανοποιεί τις βασικές προσδοκίες στην κορυφαία κατηγορία Superbikes.

 


Τετρακύλινδρος κινητήρας της M RR βασισμένος στον κινητήρα της RR για αγωνιστική χρήση. Αυξημένη μέγιστη ισχύς και μεγαλύτερο ανώτατο όριο περιστροφής.
Η νέα M RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στη μονάδα της RR με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητή βύθιση τροποποιημένα με πρότυπο έναν αγωνιστικό, σπορ κινητήρα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 156 kW (212 HP) στις 14.500 σαλ. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm αποδίδεται στις 11.000 σαλ. Πέρα από το ανώτατο όριο περιστροφής που έχει αυξηθεί στις 15.100 σαλ., ο κινητήρας της M RR περιλαμβάνει εκτενείς βελτιστοποιήσεις όπως νέα σφυρήλατα πιστόνια 2 ελατηρίων της Mahle, προσαρμοζόμενους θαλάμους καύσης, συμπίεση αυξημένη στα 13,5, μεγαλύτερες και ελαφρύτερες μπιέλες από τιτάνιο της Pankl, λεπτότερα και ελαφρύτερα κοκκοράκια, επανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής μηχανουργικής κατεργασίας με νέα γεωμετρία και βελτιστοποιημένους εκκεντροφόρους και περιοχή εισαγωγής. Το ελαφρύ σύστημα εξάτμισης κατασκευάζεται επίσης από τιτάνιο. Ο κινητήρας της νέας Μ-RR είναι ισχυρότερος από εκείνον της 1000 RR από τις 6.000 έως τις 15.100 σ.α.λ., κάτι πολύ χρήσιμο στην πίστα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει το συναρπαστικό, σπορ χαρακτήρα της σε επαρχιακούς δρόμους.
 


M winglets (αεροδυναμικά φτεράκια) και ψηλή ζελατίνα: Καθυστερημένο φρενάρισμα και ταχύτερη επιτάχυνση χάρη στην αεροδυναμική πίεση χωρίς μείωση μέγιστης ταχύτητας.
Η αεροδυναμική ήταν αποφασιστικό στοιχείο στις τεχνικές προδιαγραφές για την εξέλιξη της M RR. Εκτός από τη μέγιστη ταχύτητα που είναι όσο το δυνατόν υψηλότερη και απολύτως απαραίτητη σε αγωνιστικές συνθήκες, υπήρχε ένας ακόμα στόχος για την M RR: η επίτευξη της βέλτιστης επαφής των τροχών με το δρόμο – κυρίως κατά την επιτάχυνση. Γι’ αυτό, τα M winglets (φτεράκια) στο εμπρός φέρινγκ, που εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια εντατικών  δοκιμών στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα του BMW Group και κατασκευάζονται από διάφανο ανθρακόνημα, παράγουν αεροδυναμική πίεση και, κατά συνέπεια, πρόσθετα κάθετα φορτία στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα. Το πρόσθετο φορτίο στον εμπρός τροχό αντισταθμίζει την τάση ανύψωσης, περισσότερη κινητήρια ισχύς μετατρέπεται σε επιτάχυνση και ο αναβάτης πετυχαίνει καλύτερους χρόνους γύρων. Η λειτουργικότητα των winglets είναι αισθητή και στις στροφές και στο φρενάρισμα με την αεροδυναμική πίεση να επιτρέπει καθυστερημένο φρενάρισμα και να διασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα στο στρίψιμο.



Σχεδίαση πλαισίου κατάλληλη για την αγωνιστική πίστα με τροποποιημένη γεωμετρία, βελτιστοποιημένη κατανομή φορτίου στους τροχούς και εκτεταμένη προσαρμοστικότητα στο σημείο άρθρωσης του ψαλιδιού.
Το πλαίσιο της νέας M RR βασίζεται στην RR με το πλαίσιο-γέφυρα από αλουμίνιο στο κέντρο του. Έχει βελτιστοποιημένο ανάποδο πιρούνι και αναβαθμισμένο γόνατο με μπλε ελατήριο και κινηματική Full Floater Pro. Πρωταρχικός στόχος της σχεδίασης του πλαισίου ήταν η επίτευξη των βέλτιστων χρόνων γύρων στην αγωνιστική πίστα. Επομένως, το πλαίσιο της M RR είναι ασυμβίβαστα σχεδιασμένο για την αγωνιστική πίστα αλλά εντυπωσιάζει και στους επαρχιακούς δρόμους. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη βελτίωση της οδηγησιμότητας, το φρενάρισμα και τη μειωμένη συμπίεση διαδρομής καθώς και στη βέλτιστη αίσθηση του οδηγού από τον εμπρός και πίσω τροχό.

 



Φρένα M για πρώτη φορά στην BMW Motorrad και ανθρακονημάτινοι τροχοί M στο βασικό εξοπλισμό.
Η νέα M RR, είναι η πρώτο μοτοσυκλέτα BMW που εξοπλίζεται με φρένα M – όπως τα οχήματα M της BMW M GmbH. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία της BMW Motorrad από τα αγωνιστικά φρένα των μοτοσικλετών της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και παρέχει μέγιστη αντοχή στην υπερθέρμανση και ακρίβεια ελέγχου. Εξωτερικά, οι δαγκάνες φρένων M έχουν μπλε ανοδίωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M. Με τους ανθρακονημάτινους τροχούς M, η νέα M RR έχει περισσότερα high-tech εξαρτήματα για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο.

 



Πίνακας οργάνων με ευανάγνωστη οθόνη TFT 6,5 ιντσών και διεπαφή OBD που μπορεί να χρησιμοποιείται με κωδικό ενεργοποίησης για τα M GPS data logger και M GPS laptrigger .
Ο πίνακας οργάνων της  νέας M RR έχει την ίδια βασική σχεδίαση με την RR και εικονίδιο εκκίνησης M. Στο πλαίσιο του προαιρετικού εξοπλισμού, ένας κωδικός ενεργοποίησης (περιέχεται στο M competition package) μπορεί να χρησιμοποιείται με σκοπό την εκτενή συλλογή δεδομένων για τη χρήση του M GPS laptrigger και του M GPS data logger (Original BMW Motorrad Accessories) μέσω της διεπαφής OBD.

 



Γεννημένη για αγώνες: Η σχεδίαση M και η δυναμική σχεδιαστική γλώσσα της M RR υποδηλώνουν τις απόλυτες αγωνιστικές επιδόσεις.
Η νέα M RR αναδεικνύει τα αγωνιστικά της γονίδια με το χρωματικό συνδυασμό light white solid paint/M Sport στα βασικά της χρώματα, μπλε, σκούρο μπλε και κόκκινο. Άλλα χαρακτηριστικά της M RR είναι τα καλύμματα του κινητήρα σε granite grey και η τάπα του ρεζερβουάρ σε μαύρο.

 



Ασυμβίβαστη σχεδιαστικά και τεχνολογικά: Η M RR με M competition package .
Για όσους δεν αρκούνται στη βασική εκδοχή της M RR, το M competition package προσφέρει ένα συναρπαστικό μίγμα εξαρτημάτων υψηλής αισθητικής και προηγμένης αγωνιστικής τεχνολογίας. Εκτός από το λογισμικό του M GPS laptrigger και τον αντίστοιχο κωδικό ενεργοποίησης, το M competition package περιλαμβάνει επίσης το πακέτο μηχανουργημένων εξαρτημάτων M, το πακέτο M carbon και ένα ασημί, ψαλίδι ελαφρύτερο κατά 220 g, την βελτιστοποιημένων τριβών και χωρίς απαιτήσεις συντήρησης αλυσίδα M Endurance με επικάλυψη DLC και το πακέτο συνεπιβάτη με κάλυμμα ουράς.

 



Τα κύρια χαρακτηριστικά της BMW M 1000 RR.

• Τετρακύλινδρος κινητήρας της M RR βασισμένος στον κινητήρα της RR για αγωνιστική χρήση. Υψηλότερη μέγιστη ισχύς, υψηλότερη ροπή στις μεσαίες στροφές με μέγιστο όριο περιστροφής αυξημένο κατά 500 rpm.

• Ισχύς 156 kW στις 14 500 rpm και κατά συνέπεια +4 kW συγκριτικά με της RR. Μέγιστη ροπή 113 Nm στις 11 000 rpm.

• Νέο σφυρήλατο πιστόνι 2 ελατηρίων κατά 12 g ελαφρύτερο, προσαρμοσμένος θάλαμος καύσης και συμπίεση αυξημένη στο 13,5. Επιπλέον, λεπτότερα και ελαφρύτερα κοκκοράκια.

• Μηχανουργική κατεργασία αυλών εισαγωγής με νέα γεωμετρία και τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβαλλόμενο χρονισμό και βύθιση βαλβίδων.

• Βαλβίδες εξαγωγής από τιτάνιο με νέα διάταξη ελατηρίων, λεπτότερες και κατά 6 % ελαφρύτερες μπιέλες και βελτιστοποιημένοι εκκεντροφόροι.

• Πολύ ελαφρύ, συμπαγές μπλοκ κινητήρα με μεγαλύτερες και ελαφρύτερες κατά 85 g μπιέλες τιτανίου της Pankl για μειωμένες τριβές και λιγότερο βάρος.

• Συμπλέκτης με λειτουργία anti-hopping, χωρίς αυτο-υποβοήθηση, για βέλτιστο έλεγχο εκκίνησης (Launch Control).

• Βελτιστοποιημένο, διαφορετικό σύστημα εισαγωγής με μικρότερους αυλούς για καλύτερη αναπνοή στις υψηλές στροφές.

• Νέο, ελαφρύτερο κατά 3,657 g σύστημα εξάτμισης με πολλαπλή εξαγωγής, εμπρός σιλανσιέ και πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο.

• M winglets (φτεράκια) και ψηλή ζελατίνα: Καθυστερημένο φρενάρισμα και ταχύτερη επιτάχυνση χάρη στην αεροδυναμική πίεση χωρίς μείωση μέγιστης ταχύτητας.

• “Rain”, “Road”, “Dynamic”, “Race”“ και “Race Pro1-3” riding modes και η τελευταία γενιά του Dynamic Traction Control (DTC) και λειτουργία DTC ελέγχου ανύψωσης (σούζα) με αισθητήρες 6 αξόνων.

• Δύο προσαρμοζόμενες καμπύλες ροπής για βέλτιστα χαρακτηριστικά  απόκρισης. Φρένο κινητήρα με 3 επιλογές ρύθμισης στο “Race Pro” mode.

• Shift assistant Pro για ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη. Αντιστροφή μοχλικού επιλογέα για αγωνιστική χρήση.

• Launch Control για τέλειες αγωνιστικές εκκινήσεις και Pit-Lane-Limiter for ακριβή έλεγχο ταχύτητας στο pit lane.

• Hill Start Control Pro για άνετη εκκίνηση σε επικλινείς επιφάνειες.

• Σχεδίαση πλαισίου προσαρμοσμένη για χρήση σε αγωνιστική πίστα με τροποποιημένη γεωμετρία, βελτιστοποιημένη κατανομή φορτίων στους τροχούς και εκτενή προσαρμοστικότητα στο σημείο άρθρωσης του ψαλιδιού.

• Βελτιστοποιημένο ανάποδο πιρούνι και αναβαθμισμένο γόνατο και κινηματική Full Floater Pro.

• Φρένα M για πρώτη φορά στην BMW Motorrad: Η M RR με μέγιστη απόδοση πέδησης στην πίστα.

• Ανθρακονημάτινοι τροχοί M: Αριστοκρατικά high-tech εξαρτήματα για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα και στο δρόμο.

• Πίνακας οργάνων με μεγάλη, ευανάγνωστη οθόνη TFT 6,5”, εικονίδιο εκκίνησης με λογότυπο M και διεπαφή OBD που μπορεί να χρησιμοποιείται με κωδικό ενεργοποίησης για τα M GPS data logger και M GPS laptrigger.

• Ελαφριά μπαταρία M, υποδοχή φόρτισης USB πίσω, ισχυρές μονάδες φώτων LED, ηλεκτρονικό adaptive cruise control και θερμαινόμενα γκριπ.

• Σχεδίαση M και δυναμική σχεδιαστική γλώσσα εκφράζουν τις απόλυτες αγωνιστικές επιδόσεις.

• M competition package με M GPS laptrigger και κωδικό ενεργοποίησης, πακέτο μηχανουργημένων εξαρτημάτων M, πακέτο M carbon, ασημί ψαλίδι ελαφρύτερο κατά 220 g, αλυσίδα M με επικάλυψη DLC και πακέτο συνεπιβάτη με κάλυμμα ουράς.

• Ολοκληρωμένη γκάμα προαιρετικού, εργοστασιακού εξοπλισμού και αξεσουάρ.

 

BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR με έξτρα πακέτο Μ
BMW M 1000 RR με έξτρα πακέτο Μ

Επόμενο άρθρο »

Νέο Forza 750 2021

« Προηγούμενο άρθρο

Νέες Kawasaki Versys 1000 S και Versys 1000 SΕ

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ