• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Ήθελαν να με απολύσουν!!
Τους έπεισα να με κρατήσουν!
Νέα 26/09/2020 - 21:07

Το 2000 έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία των 500cc με μια δορυφορική ομάδα. 21 χρόνια μετά, ο Valentino Rossi θα αγωνιστεί και πάλι σε μια δορυφορική ομάδα.

 

Αυτή τη φορά θα είναι η Petronas Racing, η οποία πριν από λίγο επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Ιταλό σούπερ-σταρ, με τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δυο πλευρές να κρατούν έξι μήνες!

 

«Είμαι πολύ υπερήφανος γι’ αυτή μου την απόφαση», έλεγε χαμογελαστός σήμερα ο Valentino Rossi. «Ήθελα να συνεχίσω».

 

«Αυτό το βήμα είναι καλό για μένα. Στο κάτω-κάτω δεν αλλάζουν και πολλά, πέρα από τα χρώματα στη μοτοσυκλέτα. Η Petronas έχει αποδείξει ότι είναι μια υψηλού επιπέδου ομάδα».

 

Και μετά εξήγησε με λίγα λόγια πως έφτασαν τα πράγματα μέχρι την οριστική ανακοίνωση της συμφωνίας του με την Petronas.

 

«Υπό κανονικές συνθήκες θα ζητούσα από την Yamaha να περιμένουμε μέχρι το Mugello για να δω το επίπεδό μου».

 

«Όταν είσαι στην ηλικία μου κάνεις μερικές συγκεκριμένες ερωτήσεις στον εαυτό σου. Ειδικά όταν είσαι 7 χρόνια πιο μεγάλος από τον δεύτερο μεγαλύτερο σε ηλικία αναβάτη της κατηγορίας», είπε γελώντας.

 

«Αρχίζεις και σκέφτεσαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να πας σπίτι σου. Ήξερα όμως ότι δεν είχαν έτσι τα πράγματα. Μπορεί να μην είμαι όπως 10 χρόνια πριν, που κέρδιζα 10 Αγώνες τη χρονιά, αλλά έχω κίνητρο».

 

Το κίνητρο το είχε, ωστόσο μετά ο Vale ανακάλυψε ότι δεν είχε θέση πια στο γκαράζ της εργοστασιακής ομάδας.

 

«Κάποια στιγμή με πήρε τηλέφωνο ο Lin και μου είπε ότι πρέπει να συναντηθούμε. Ήξερα ότι δεν είχε καλά νέα και πάντα έλεγα ότι ήρθε να με απολύσει», πρόσθεσε γελώντας πάλι.

 

«Το περίμενα βέβαια, γιατί ο Fabio είχε κάνει εξαιρετικά αποτελέσματα πέρυσι. Όταν μου το είπε λοιπόν, του ανταπάντησα ότι η Yamaha έπρεπε να κάνει μια 3η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα».

 

«Άσκησα και λίγη πίεση η αλήθεια είναι, αλλά στο τέλος συμφώνησε και αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω σ’ αυτό το project».

 

Μαζί του θα έχει τον μαθητή του στην Ακαδημία, Franco Morbidelli.

 

«Θα είναι ωραία με τον Franco… κανείς δεν θα το πίστευε αν του το έλεγε κανείς 5 χρόνια πριν. Θα δουλέψουμε μαζί και θα βελτιώσουμε ο ένας τον άλλον».

 

Στην ερώτηση πως καταφέρνει και έχει τον ίδιο ενθουσιασμό για τους Αγώνες στα 41 του, ο Rossi απάντησε:

 

«Αυτή είναι η ζωή μου! Ίσως αυτό αποτελέσει παράδειγμα και για άλλους, ότι δηλαδή μπορείς να συνεχίσεις στο MotoGP για πολύ καιρό».

 

«Το πάθος για τις μοτοσυκλέτες μου γεννήθηκε απ’ όταν ήμουν ήδη 2 χρονών κι αυτό κάνει τη διαφορά. Ο πατέρας μου με έβαλε σε μοτοσυκλέτα όταν ήμουν πολύ μικρός».

 

«Δεν ήταν και κάτι το συνηθισμένο εκείνα τα χρόνια. Τώρα πια όλα είναι διαφορετικά, πιο επαγγελματικά και με μεγαλύτερη πίεση. Δεν είναι εύκολο, αλλά όταν ανεβαίνω στη μοτοσυκλέτα είμαι χαρούμενος».

 

Τον ρώτησαν βέβαια και γιατί του πήρε τόσο καιρό να υπογράψει.

 

«Το διασκέδαζα λίγο… (σ.σ. γελάει πάλι). Το είχα πει από την Jerez ότι είμαστε 99% κοντά στη συμφωνία, αλλά ήταν πολλές οι λεπτομέρειες που έπρεπε να εξεταστούν».

 

Πως θα είναι τα πράγματα στη δορυφορική ομάδα;

 

«Όπως και το 2000 με την Nastro Azzurro, μια δορυφορική ομάδα με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Μου είπαν ότι είμαι ο μόνος που έχει Τίτλο στη μεγάλη κατηγορία με δορυφορική ομάδα. Αυτό θα προσπαθήσω να επαναλάβω του χρόνου», απάντησε γελώντας.

 

Υπάρχουν πιθανότητες να δούμε την ομάδα του στη μεγάλη κατηγορία το 2022. Ίσως να γίνει αυτό και με μοτοσυκλέτα της Yamaha!

 

«Έχω ήδη μιλήσει με τον Jarvis γι’ αυτό… γιατί όχι; Πρώτα όμως πρέπει ν’ αποφασίσουμε αν θα κάνουμε το βήμα. Θα υπάρξει δυνατότητα το 2022. Θα δούμε».

 

Εν τω μεταξύ, αναφέρθηκε και λίγο στη σημερινή ημέρα που κατάφερε να επιστρέψει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης!

 

«Ήταν καλή ημέρα. Από χτες κιόλας ένοιωθα ανταγωνιστικός και σήμερα βελτίωσα κι άλλο τη μοτοσυκλέτα και την οδήγησή μου».

 

«Στις ΕΔ4 είχα καλό ρυθμό και στις κατατακτήριες τα έδωσα όλα χωρίς να κάνω λάθη».

 

«Αύριο η επιλογή των ελαστικών θα είναι πολύ σημαντική. Θ’ αποφασίσω μετά το ζέσταμα, με την ελπίδα ότι δεν θα βρέξει σήμερα το βράδυ».

 

«Το μαλακό είναι καλύτερο για τους πρώτους γύρους του Αγώνα, αλλά το μεσαίο σου εγγυάται περισσότερη σταθερότητα. Θα δούμε».

Επόμενο άρθρο »

Morbido: Μια θαυμάσια ημέρα!

« Προηγούμενο άρθρο

Montmelo Moto2: ΚΑΤ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα