• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ 2012. ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ
Και επίσημα πλέον τα MotoGP περνούν στην εποχή των 1.000cc
Νέα 17/02/2010 - 08:37

Tα μέλη της Grand Prix Commission συνεδρίασαν την Τετάρτη 17/2 στη Βαρκελώνη και μεταξύ άλλων πήραν κάποιες αποφάσεις για τους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν το 2012 στην κορυφαία κατηγορία.

Και επίσημα πλέον τα MotoGP περνούν στην εποχή των 1.000cc και όπως όλα δείχνουν το 2012 θα δούμε μαζί στην πίστα τα νέα πρωτότυπα απέναντι στα υπάρχοντα 800άρια.

Αυτή η απόφαση λήφθηκε με στόχο την όσο το δυνατόν ομαλότερη προσαρμογή των κατασκευαστών στα νέα δεδομένα μιας και έχουν επενδυθεί πακτωλοί χρημάτων στα πρωτότυπα 800άρια από το 2007...

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1) Η μέγιστη χωρητικότητα των κινητήρων θα είναι 1.000cc, ενώ ο μέγιστος αριθμός κυλίνδρων θα είναι 4.
2) Η μέγιστη διάμετρος του κάθε εμβόλου δεν θα ξεπερνάει τα 81 χιλιοστά.
3) Το ελάχιστο βάρος για μοτοσυκλέτες με κινητήρες μέχρι 800cc θα είναι 150 κιλά.
4) Το ελάχιστο βάρος για μοτοσυκλέτες με κινητήρες πάνω από 800cc θα είναι 153 κιλά.
5) 6 κινητήρες θα έχει στη διάθεσή του κάθε αναβάτης για όλη τη σεζόν.
6) Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ θα είναι στα 21 λίτρα.

Μέχρι εδώ όλα καλά, καθώς τις περισσότερες από τις παραπάνω αποφάσεις λίγο πολύ τις γνωρίζαμε. Αυτό που μαθαίνουμε για πρώτη φορά είναι η δημιουργία μια νέας κατηγορίας ομάδων για την οποία θα ισχύσουν διαφορετικοί κανονισμοί.

Η Επιτροπή ονομάζει τη συγκεκριμένη κατηγορία "Claiming Rule Teams" -"CRT"- και οι τεχνικοί κανονισμοί αναμένεται να οριστικοποιηθούν μέχρι τα τέλη Μαϊου.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι σε αυτήν την νέα κατηγορία κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 12 κινητήρες, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών θα είναι στα 24 λίτρα.

H συγκεκριμένη κατηγορία απευθύνεται στους ιδιώτες οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται κινητήρες σε πολύ καλή τιμή (σ.σ. γίνεται λόγος για 20.000 ευρώ, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα).

Επόμενο άρθρο »

Ο Makoto Tamada χάνει τον πρώτο γύρο των Superbike

« Προηγούμενο άρθρο

O Vale γιόρτασε στην Καραϊβική!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ