• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Σενάρια για τις μοτοσυκλέτες του 2012...
1000άρια με πρωτότυπους κινητήρες ή βελτιωμένους κινητήρες παραγωγής απέναντι στα 800άρια...
Νέα 14/02/2010 - 16:22

Όλα δείχνουν πως το 2012 θα είναι μια μεταβατική σεζόν για τα MotoGP, όπως ήταν άλλωστε και το 2002. Τότε για την πιο ήπια μετάβαση από τα 2χρονα 500άρια στις πρωτοεμφανιζόμενες 4χρονες μοτοσυκλέτες 990cc συνυπήρξαν για μια σεζόν στην πίστα εκπρόσωποι και των δύο κατηγοριών.

Κάτι ανάλογο αναμένεται να συμβεί και το 2012 όταν τα 1.000άρια θα μπουν στη ζωή μας για να πάρουν τη θέση των 800αριών, μόνο που για τη συγκεκριμένη χρονιά αυτά τα δύο είδη θα έρθουν σε άμεση αντιπαράθεση εντός πίστας. Αυτή είναι η απόφαση που έλαβαν οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών στο περιθώριο των δοκιμών της Sepang.

Κάθε μέρα που περνάει, όμως, βλέπουν το φως της δημοσιότητας κάποιες λεπτομέρειες για τις σκέψεις που υπάρχουν σχετικά με τους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν το 2012.

Οι Ισπανοί, που ελέω Carmelo Ezpeleta είναι μέσα στα πράγματα και έχουν καλύτερη ενημέρωση επί τους θέματος, αναφέρουν πως υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να δούμε 3 διαφορετικούς τύπους μοτοσυκλετών να παλεύουν το 2012 για νίκες μέσα στην πίστα.

Ο λόγος για τα πρωτότυπα 800άρια, τα πρωτότυπα 1000άρια και τα 1000άρια που θα «φορούν» βελτιωμένους κινητήρες παραγωγής. Και στις τρεις περιπτώσεις θα υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί ώστε να εξισωθούν οι αποδόσεις και να μην υπάρχουν τεράστιες διαφορές στην απόδοση.

Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τα βασικά χαρακτηριστικά αυτών των τριών κατηγοριών:

Πρωτότυπα 800cc: Με βάρος στα 150 κιλά (στεγνές), ρεζερβουάρ 21 λίτρων και τους υπάρχοντες κινητήρες 800cc. Κάθε αναβάτης θα έχει έξι μοτέρ στη διάθεσή του για όλη τη σεζόν.

Πρωτότυπα 1.000cc: Οι κινητήρες θα είναι 4κύλινδροι με πιστόνια που η διάμετρός τους δεν θα ξεπερνάει τα 81 χιλιοστά. Το βάρος των μοτοσυκλετών θα είναι στα 153 κιλά, ενώ το ντεπόζιτο θα έχει χωρητικότητα 21 λίτρα. κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του έξι κινητήρες για όλη τη χρονιά.

Η 3η κατηγορία: Μοτοσυκλέτες που θα χρησιμοποιούν βελτιωμένους κινητήρες παραγωγής 1.000cc. Η διάμετρος των πιστονιών δεν θα ξεπερνά τα 81 χιλιοστά. Οι εν λόγω μοτοσυκλέτες θα είναι εφοδιασμένες με ρεζερβουάρ 24 λίτρων, ενώ το βάρος τους θα είναι στα 153 κιλά. κάθε αναβάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί 12 κινητήρες στη διάρκεια της σεζόν. Το σημαντικό εδώ είναι ότι οι εν λόγω κινητήρες θα διατίθενται προς πώληση στην τιμή των 30.000 ευρώ, γεγονός που αναμένεται να λειτουργήσει προς όφελος των ιδιωτών και κατ' επέκταση των συμμετοχών...

Το τοπίο σχετικά με τους τεχνικούς κανονισμούς που θα ισχύσουν το 2012 αναμένεται να ξεκαθαρίσει στη συνεδρίαση της επιτροπής αγώνων που θα γίνει στις 17 του μηνός στη Βαρκελώνη.

Στο 18ο τεύχος του περιοδικού motoGP wolrd που κυκλοφορεί μπορείτε να διαβάσετε αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Mat Oxley για το μέλλον των MotoGP και τις επερχόμενες αλλαγές της κορυφαίας κατηγορίας.

Επόμενο άρθρο »

Φωτογραφίες από την παρουσίαση της Yamaha Sterilgarda World Superbike

« Προηγούμενο άρθρο

KENNY NOYES: Ανυπομονεί για τη συμμετοχή του στην Moto2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ