• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
STONER: "Μεταμορφωμένη η Desmosedici, με τον "Big Bang" κινητήρα"
Απόλυτα ικανοποιημένος από τις αλλαγές ο Αυστραλός
Νέα 07/02/2010 - 10:40

ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ Ο ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ

 

Ο Casey Stoner πιστεύει ότι η νέα Desmοsedici, με τον "Big Bang" κινητήρα έχει αποβάλει πλήρως τον ατίθασο χαρακτήρα του παρελθόντος και είναι πλέον μια ιδιαίτερα πειθήνια μοτοσυκλέτα. Ο Αυστραλός ήταν ο δεύτερος ταχύτερος, πίσω από τον Valentino Rossi και τις δύο μέρες των δοκιμών στη Μαλαισία.

 

Η Μ1 του Rossi χρησιμοποιεί κινητήρα "Βig Βang" από το 2004, ενώ η Ducati είχε επιλέξει τη λύση του "Screamer" από την αυγή των 800cc, με εντυπωσιακά ομολογουμένως αποτελέσματα. Όμως, η Ιταλική ομάδα εκτιμάει ότι η διάταξη "Big Bang" προσφέρει πλέον ικανοποιητική ιπποδύναμη σε συνδυασμό με μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης. Μάλιστα, ο Stoner αποκάλυψε ότι η πρόσφυση της καινούριας Desmosedici είναι πολύ μεγαλύτερη από ότι αναμενόταν.

Stoner 2
Stoner 2

 

"Πραγματικά, μόνο θετικά μπορούν να ειπωθούν για τον καινούριο κινητήρα", δήλωσε ο Αυστραλός. "Η απόκριση είναι πολύ ομαλή και η μοτοσυκλέτα πολύ εύκολη στην οδήγησή της. Μου δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη, ώστε να πιέσω στο όριο. Ταυτόχρονα, ενώ αναμέναμε τη μέγιστη ταχύτητα να είναι ελαττωμένη με τον "Βig Βang", τελικά είμαστε ταχύτεροι ακόμα και στην ευθεία σε σχέση με πέρσι. Πραγματικά είμαι πολύ ικανοποιημένος. Με αυτό τον κινητήρα, η ανάγκη για σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης είναι ακόμα μικρότερη και το έχουμε απενεργοποιήσει σχεδόν ολοκληρωτικά. Το μόνο αρνητικό είναι ότι επειδή ο κινητήρας έχει περισσότερη ροπή από πριν, η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται μερικές φορές υποστροφικά και χάνει τη γραμμή της. Θα πρέπει να αλλάξουμε κάποιες ρυθμίσεις έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να έχει ακόμα καλύτερη έξοδο από τη στροφή."

 

"Με την παλιά μοτοσυκλέτα δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα, διότι γλυστρούσε αρκετά, γεγονός που βοηθούσε στις εξόδους. Τώρα η πρόσφυση είναι πολύ περισσότερη, οπότε πρέπει αναλόγως να προσαρμοστεί το πλαίσιο και η ανάρτηση. Η πρόσφυση είναι πλέον τόσο μεγάλη, που έχω πρόβλημα να κρατήσω τα χέρια μου πάνω στη μοτοσυκλέτα!", δήλωσε ο Stoner.

 

Σε γενικές γραμμές, ο Αυστραλός εκτιμάει ότι η GP10 θα είναι ένα καλύτερο πακέτο, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και νιώθει ευτυχής που θα αγωνιστεί με αυτή. "Νομίζω ότι το συνολικό πακέτο είναι πολύ καλύτερο από πριν και ταιριάζει σε περισσότερες πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Η αίσθηση είναι ιδιαίτερα βελτιωμένη και πραγματικά ανυπομονώ να δω πως συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα και στις υπόλοιπες πίστες. Ίσως με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα να κινούμασταν γρηγορότερα στην Sepang, αλλά ακόμα είμαστε σε φάση που μαθαίνουμε την Desmosedici GP10. Το θετικό είναι πως είμαστε σε επαφή με την κορυφή, δεν έχουμε τραυματισμούς και πραγματικά ανυπομονούμε να ξεκινήσει το Πρωτάθλημα", δήλωσε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007.

 

"Όσο περισσότερες δοκιμές κάνεις, τόσο περισσότερα προβλήματα ανακαλύπτεις. Οπότε, για να είμαι ειλικρινής θα ήμουν ικανοποιημένος αν ξεκινούσαμε τώρα τη σεζόν, με ένα καλό set-up της μοτοσυκλέτας. Δεν ήμασταν οι ταχύτεροι, όμως δεν απείχαμε και πολύ από την κορυφή", ολοκλήρωσε ο Stoner.

Επόμενο άρθρο »

RIZLA SUZUKI: Θετικά τα πρώτα δείγματα

« Προηγούμενο άρθρο

AOYAMA: "Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ