• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
AOYAMA: "Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας"
Προβληματισμός στις τάξεις της ομάδας Interwetten
Νέα 07/02/2010 - 09:52

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ INTERWETTEΝ

 

Ο Hiroshi Aoyama δοκίμασε στην Sepang για πρώτη φορά τη νέα του πρωτότυπη RC212V και η ομάδα του, η Interwetten Honda, μάζεψε πολύτιμα δεδομένα για το πως πρέπει να κινηθεί στη συνέχεια.

 

Ο Ιάπωνας δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνο το χρονόμετρο, αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες και την υγρασία της Μαλαισίας. Ο ταχύτερος χρόνος του ήταν 2’03.195 (την Παρασκευή), αλλά ο ίδιος τόνισε ότι ενδιαφέρθηκε κυρίως για την εύρεση μιας βάσης πάνω στην οποία θα εργαστεί στη συνέχεια. "Την Παρασκευή, η αίσθησή μου από τη μοτοσυκλέτα ήταν καλύτερη από πριν, αλλά όχι στα επίπεδα που θα ήθελα. Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας με τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα", τόνισε ο Aoyama. "Νιώθω ότι ο χαρακτήρας της RC212V έχει αλλάξει 180°, σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα που δοκίμασα στα τέλη του 2009. Πάντως είναι σημαντικό ότι βρήκαμε ένα καλό σημείο εκκίνησης, όπου θα βασιστούμε για να λύσουμε προβλήματα, όπως η συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης."

 

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 250cc, για το 2009, πρόσθεσε: "Δεν έχουμε αρκετό χρόνο ώστε να βελτιώσουμε πολλά πράγματα. Προς τον παρόν δεν έχω εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα, αλλά μέχρι τις επόμενες δοκιμές θα αναλύσω τα δεδομένα με την ομάδα μου και θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις."

 

Ο αρχιμηχανικός του Aoyama, Tom Jojic δήλωσε σχετικά: "Δουλεύουμε πάνω σε μια ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα. Είχαμε κάποια τεχνικά προβλήματα που εμπόδισαν το ρυθμό μας και για τα οποία πρέπει να βρούμε λύσεις. Προς το παρόν, μπορέσαμε να λύσουμε κάποια θέματα σχετικά με την πίσω ανάρτηση αλλά και με τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και ήδη έχουμε ιδέες για το πως πρέπει να κινηθούμε τη συνέχεια. Ομολογώ ότι δεν έμεινα ικανοποιημένος από αυτό το σκέλος των δοκιμών, όμως πιστεύω ότι θα επιστρέψουμε δυνατοί και με λιγότερα προβλήματα."

Επόμενο άρθρο »

STONER: "Μεταμορφωμένη η Desmosedici, με τον "Big Bang" κινητήρα"

« Προηγούμενο άρθρο

REPSOL HONDA: Ικανοποίηση μετά τις δοκιμές της Sepang

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ