• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda CB650R: Διασκεδαστικά γρήγορη
Τεστ-Μοντέλα 12/07/2020 - 12:26

H σειρά Neo Sports Cafe αποκτά και τον μεσαίο εκπρόσωπό της, που αποτελεί και την πιο ισορροπημένη εκδοχή μιας γυμνής μοτοσυκλέτας, με την οποία θέλεις και μπορείς να απολαμβάνεις την οδήγηση.

 

Κείμενο: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Studio B42

Αναδημοσίευση από το 109ο MOTOGP WORLD που κυκλοφορεί στα σημεία πώλησης τύπου

Εξοπλισμός αναβάτη: κράνος SHOEI GT-AIT II, μπουφάν IXS Classics, παντελόνι με ενισχύσεις kevlar, μποτάκια Alpinestars

 

Ο Νεοκλασικισμός είναι το όνομα που δόθηκε σε δυτικά πολιτισμικά κινήματα των εικαστικών τεχνών και κυρίως της αρχιτεκτονικής, τα οποία αντλούν έμπνευση από της κλασική τέχνη και τον πολιτισμό της αρχαίας Ελλάδας. Υπό αυτήν την έννοια η γενική φιλοσοφία της Honda - στη σειρά Neo Sports Cafe – που είναι η επιστροφή στις βασικές αρχές, στις ρίζες, του μοτοσυκλετισμού, με τη δημιουργία γυμνών μοτοσυκλετών με μικρό βάρος και διαστάσεις, απαλλαγμένων από όλα τα "περιττά", με στόχο την απόλαυση της οδήγησης, μπορεί να θεωρεί ότι φτιάχνει νεοκλασικές κατασκευές, ειδικά στο θέμα της εμφάνισης.

Το όνομα της σειράς περιγράφει ουσιαστικά τη μοτοσυκλέτα που ακολουθεί το στύλ και τη μόδα των Cafe Racer, δηλαδή μιας μοτοσυκλέτας με έμφαση στις επιδόσεις και τη σπορ εμφάνιση. Η CB650R μοιράζεται με τη μεγαλύτερη 1000 την ίδια βασική μινιμαλιστική σχεδίαση, με εμφανείς τις 4 εντυπωσιακές εξατμίσεις στη δεξιά πλευρά και είναι εξοπλισμένη με ABS 2, με αδρανειακή μονάδα μέτρησης IMU, φώτα και προβολέα led, όργανα με οθόνη LCD, μπροστινό σύστημα USD, πίσω ανάρτηση με μονό αμορτισέρ και ακτινικές δαγκάνες εμπρός.

Ο κινητήρας της CB650R με τους 4 κυλίνδρους εν σειρά, 2ΕΕΚ και 16 βαλβίδες, έχει απόδοση 95.2 ίππους, ενώ η ροπή του είναι στα 64Nm. Η κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου ξεκινά στις 12,000 σ.α.λ. Οι κοντές σχέσεις και η ομαλή απόδοση στις μεσαίες στροφές, παρέχουν εξαιρετική επιτάχυνση, τόσο από στάση, όσο και με κάθε σχέση στο κιβώτιο. Ο ήχος της εξάτμισης γίνεται όλο και πιο συναρπαστικός, όσο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα. Ο συμπλέκτης ολίσθησης & υποβοήθησης προσφέρει εύκολα ανεβάσματα σχέσεων και το σύστημα ελέγχου της ροπής κατ’ επιλογή (HSTC) εξασφαλίζει τέλεια πρόσφυση του πίσω ελαστικού.

Το ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι (SFF) 41 χιλ. της Showa προσφέρει εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών και πολύ καλή αίσθηση του μπροστινού τροχού. Τα διαστάσεων 120/70-17 και 180/55-17 ελαστικά μπροστά και πίσω ανεβάζουν την πρόσφυση, ενώ οι δύο μπροστινές ακτινικές δαγκάνες διαθέτουν 4 έμβολα και συνεργάζονται άψογα με πλευστούς δίσκους 310 χιλ. Το 2-κάναλο σύστημα ABS διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Όλα αυτά τα στοιχεία μαζί συνθέτουν ένα σύνολο που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή. Μέσα στην πόλη θα διασκεδάσεις και με πλαγιολισθήσεις σε κομμάτια με γλιστερή άσφαλτο και θα κινηθείς άνετα και σβέλτα αν απλά θέλεις να πας στη δουλειά σου. Στις κοντινές διαδρομές εκτός η ροπή του μοτέρ, εξαφανίζει το σχετικά μεγάλο βάρος και η γρήγορη γεωμετρία, σε συνδυασμό με το κοντό γρανάζωμα που προσδίδει ζωντάνια στον κινητήρα από τις χαμηλές στροφές, κάνουν τη CB650R μια ευχάριστη, γρήγορη μοτοσυκλέτα που στρίβει εύκολα και ανεβάζει τη δόση διασκέδασης ψηλά. 

Με τη σιγουριά που σου δίνει μπορείς να ζεστάνεις τα λάστιχά της και να αρχίζεις να πλαγιάζεις στα κομμάτια με καλή άσφαλτο, όπου θα ευχαριστηθείς το σπορ DNA της Honda που προήλθε και από την εξέλιξη του αντίστοιχου μοντέλου με το οποίο γινόταν το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο οποίο συμμετείχε παλιότερα και ο Δημήτρης και ο Νίκος Καρακώστας.

Σίγουρα δεν είναι η ιδανική περίπτωση για να κάνεις μεγάλες διαδρομές και ταξίδια, όπου η απουσία φέρινγκ θα κουράσει τον οδηγό της αν θελήσει να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες. Εμείς ταξιδέψαμε από την Αθήνα μέχρι την Καρδαμύλη στη Μεσσηνία, σε μια απόσταση 280χλμ και δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με ταχύτητες μέχρι τα 140-150 χλμ/ώρα. 

Σε κάθε άλλη περίπτωση ο χαρακτήρας Cafe Racer θα δικαιώσει την επιλογή της, στην οποία περιλαμβάνεται και η ποιοτική αίσθηση που αφήνει, ακριβώς επειδή είναι μια Honda! Ακόμη και σε πίστα καρτ – αυτή της Σπάρτης – βρεθήκαμε για να διαπιστώσουμε ότι μπορεί να στρίβει εξαιρετικά και να επιβεβαιώνει το τίτλο του άρθρου: Διασκεδαστικά γρήγορη ήταν η συμβίωση μαζί της για μια εβδομάδα και η νεοκλασική της μορφή άφησε θαυμασμό από όπου περάσαμε. 

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας

 

Τύπος κινητήρα

Τετρακύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, με 2 ΕΕΚ, υγρόψυκτος, 

Κυβισμός

649 cc

Διαμέτρος x Διαδρομή

67 χλστ. x 46 χλστ.

Σχέση συμπίεσης

11.6:1

Μέγιστη ισχύς

95.2 hp / 12,000σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

64 Nm / 8,500 σ.α.λ.

Σύστημα λίπανσης

Υγρό κάρτερ

Σύστημα καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Σύστημα εκκίνησης

Μίζα

Σύστημα μετάδοσης

6 ταχύτητες

 

 

Πλαίσιο

Ατσάλινο δύο δοκών 

Σύστημα μπροστινής ανάρτησης

Τηλεσκοπικό πιρούνι Showa SFF

Διαδρομή εμπρός

120 χιλ.

Σύστημα πίσω ανάρτησης

Μονό αμορτισέρ με 10 θέσεις ρύθμισης προφόρτισης

Διαδρομή πίσω

120 χιλ.

Εμπρός φρένο

Δύο δίσκοι, Ø 310 χλστ. Με διπίστονες δαγκάνες και ABS

Πίσω φρένο

Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø 240 χλστ. Με μονοπίστονη δαγκάνα και ABS

Εμπρός ελαστικό

120/70-17

Πίσω ελαστικό

180/55-17

 

 

Διαστάσεις

 

Συνολικό μήκος

2,130mm

Συνολικό πλάτος

780 mm

Ύψος σέλας

810mm

Γωνία Κάστερ

25.5 μοίρες

Τρέιλ

101mm

Μεταξόνιο

1,450mm

 

 

Βάρος (γεμάτη)

202 kg

Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ Καυσίμου

15.4 λίτρα

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

SYM Joymax Z 250 ABS

« Προηγούμενο άρθρο

DNA Moto2 ™ για το δρόμο ...και την πίστα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ