• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα ρέστα της θα παίξει η KTM για τον Pol Espargaro
Τι ενέργειες μπορούν να κάνουν για να κρατήσουν τον Νο1 οδηγό τους
Νέα 16/06/2020 - 15:28

O Pol Espargaro είναι ο αναβάτης που έφτασε στην ΚΤΜ από την Yamaha Tech3 το 2017 και από τότε έχει αναλάβει το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη της RC16.

 

Μιας μοτοσυκλέτας που ο ίδιος χαρακτήριζε σαν «μαινόμενο ταύρο» όταν την οδήγησε για πρώτη φορά, η οποία πάντως έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου και θεωρείται πολύ πιο φιλική στον αναβάτη.

 

Η ΚΤΜ έχει επενδύσει αρκετά πάνω στον έμπειρο Ισπανό – Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Moto2 το 2013 – και δεν θέλει να τον χάσει.

 

Το τελευταίο διάστημα, όπως έχουμε γράψει και σε άλλα άρθρα, είναι γνωστό το έντονο ενδιαφέρον της Honda για τον Pol Espargaro.

 

Αρκετοί θεωρούν δεδομένη την μετακίνησή του στο HRC, ωστόσο – σύμφωνα με την KTM – υπάρχει ακόμα χρόνος.

 

«Το όλο ζήτημα για το αν θα μείνει ο Pol ή όχι μαζί μας είναι ανοιχτό. Η τελική απόφαση θα παρθεί το αργότερο μέχρι τις 15 Σεπτέμβρη», λέει ο Stefan Pierer.

 

Δεν αποκλείεται η ΚΤΜ να έχει ρήτρα ανανέωσης του συμβολαίου της με τον Ισπανό, ωστόσο ακόμα κι έτσι δεν θα προσπαθήσει να κρατήσει με το ζόρι τον οδηγό της.

 

Άλλωστε το έχει αποδείξει στο πρόσφατο παρελθόν, όταν δέχτηκε να λύσει το συμβόλαιό της με τον Johann Zarco που δεν ήθελε να μείνει άλλο στην ομάδα.

 

Αυτό που μπορεί να κάνει όμως, είναι να προσπαθήσει – με ό,τι μέσα διαθέτει – να πείσει τον Pol ότι είναι προς το συμφέρον του να μείνει στο Αυστριακό εργοστάσιο.

 

Πρώτα-πρώτα με τα χρήματα. Η ΚΤΜ είναι ένα εργοστάσιο που δεν φείδεται χρημάτων και μια γενναία αύξηση στις απολαβές του Pol Espargaro θα ήταν ένα ισχυρό κίνητρο.

 

Ήδη τα λεφτά που δίνει στον οδηγό είναι αρκετά, καθώς ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια ευρώ. Ο εχθρός του καλού όμως είναι πάντα το καλύτερο…

 

Από την άλλη, η ανανεωμένη RC16 και τα πιθανά θετικά αποτελέσματά της φέτος στις πίστες, ίσως πείσουν τον Polyccio να μείνει και να συνεχίσει την πορεία του στο project της KTM.

 

Άλλωστε στην προκειμένη περίπτωση θα είναι ο «βασιλιάς» που θα έχει ό,τι ζητήσει στη διάθεσή του, ενώ στην Honda θα πρέπει να παίξει το ρόλο του κομπάρσου, πίσω από τον Marc Marquez.

 

Τέλος, η KTM θα μπορούσε – σε συνδυασμό με την αύξηση στο μισθό του – να προσφέρει ένα 4ετές συμβόλαιο στον Pol, εξασφαλίζοντας το μέλλον του στο Πρωτάθλημα.

 

Ο Espargaro έγινε στις 10 του μήνα 29 ετών, οπότε ένα πλουσιοπάροχο 4ετές συμβόλαιο σε αυτές τις εποχές που ζούμε, δεν θα ήταν εύκολο να το αρνηθεί.

 

Η ΚΤΜ έχει δεχτεί αρκετά «πλήγματα» το τελευταίο διάστημα, πρώτα με τη διαφαινόμενη μεταγραφή του Jorge Martin στην Pramac και τώρα με την περίπτωση του Espargaro.

 

Οπότε είναι αναμενόμενο να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να κρατήσει τον πιο έμπειρο αναβάτη της κι έναν οδηγό για τον οποίο μιλά με τα καλύτερο λόγια και ο Dani Pedrosa, ο οδηγός εξέλιξης της ομάδας που χαίρει μεγάλης εκτίμησης από όλους στο εργοστάσιο.

Επόμενο άρθρο »

Χρόνια Πολλά GIACOMO AGOSTINI

« Προηγούμενο άρθρο

Ducati: Εμείς επηρεαστήκαμε περισσότερο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα