• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
FLAMMINI: "Οι μοτοσυκλέτες που θα έχουν κινητήρα παραγωγής, δεν πρόκειται να είναι ανταγωνιστικές στα MotoGP."
Ο ισχυρός άντρας των WSBK σχολιάζει τις αλλαγές κανονισμών στα MotoGP.
Νέα 19/12/2009 - 10:37

Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Γερμανικό περιοδικό Speedweek, το αφεντικό του Πρωταθλήματος World Superbike, Paolo Flammini σχολίασε την πρόθεση για χρήση κινητήρων παραγωγής στα MotoGP, από το 2012. Αυτή την φορά, ο Ιταλός που μαζί με τον αδερφό του, Maurizio διοικούν τα WSBK, δεν προσπάθησε ως συνήθως να απειλήσει νομικά την Dorna και τα MotoGP, αντίθερα σχολίασε ότι μοτοσυκλέτες που θα έχουν κινητήρα βασισμένο σε αντίστοιχο παραγωγής, δε θα είναι ανταγωνιστικές στα MotoGP.

 

"Δε βλέπω με ποιον τρόπο θα μπορούσε να είναι ανταγωνιστική μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα που βασίζεται σε αντίστοιχο παραγωγής", δήλωσε ο Flammini. "Οι μοτοσυκλέτες που θα βασίζουν εξαρτήματά τους σε αντίστοιχα εξαρτήματα παραγωγής, μοιραία θα χαμηλώσουν το επίπεδο του ανταγωνισμού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Συμφωνώ πως το μέλλον των MotoGP είναι η επιστροφή στα 1000cc, όμως όλα πάνω σε αυτές τις μοτοσυκλέτες πρέπει να είναι πρωτότυπα. Κινητήρας και πλαίσιο", τόνισε ο Ιταλός.

 

Από ότι φαίνεται, ο Flammini δε θα μπορέσει να μπλοκάρει τη χρήση κινητήρων παραγωγής στα MotoGP. Όπως δήλωσαν πρόσφατα ο Vito Ipolito και ο Carmelo Ezpeleta (επικεφαλής της FIM και της Dorna, αντίστοιχα), αυτό που έχει σημασία είναι η μοτοσυκλέτα να είναι πρωτότυπη και όχι ο κινητήρας. Η εταιρία των αδερφών Flammini, η Infront Motor Sports δεν έχει κινηθεί ακόμα νομικά ενάντια στην Dorna, για την κατηγορία Moto2, όπως αρχικά είχε απειλήσει. Ίσως λοιπόν, οι Flamminis να έχουν βάλει νερό στο κρασί τους και να ασχολούνται περισσότερα με αγωνιστικά θέματα και λιγότερο με απειλές και μηνύσεις. Πάντως, τα δύο αδέρφια προειδοποίησαν ότι επειδή δε έχουν κινηθεί νομικά, δε σημαίνει ότι δε θα διαφυλάξουν τα δικαιώματα του Πρωταθλήματος που διοργανώνουν.

 

"Παρατηρούμε με προσοχή την κάθε κίνηση, την εξετάζουμε και κινούμαστε αναλόγως, πάντα σε σχέση με το συμβόλαιο που έχουμε με την FIM", ολοκλήρωσε ο Flammini. Πάντως, η θέση που διατύπωσε ο Ιταλός είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και θα αναλυθεί σε περισσότερος βάθος απο το motograndprix.gr, στο μέλλον. Δηλαδή, κατά πόσο μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα παραγωγής, μπορεί να ανταγωνιστεί ένα εντελώς πρωτότυπο πακέτο.

Επόμενο άρθρο »

HAYDEN: Ενθουσιασμένος για την επιστροφή στα 1000cc.

« Προηγούμενο άρθρο

DAVIDE BRIVIO: "Είμαι πολύ βαρετός, εκτός πίστας"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα