• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΜΟΤOCΖYSZ: ΣYMMETEXEI ΣΤΑ ΜΟΤΟGP, ΤΟ 2012;
Φήμες για συμμετοχή της Αμερικάνικης Εταιρίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Νέα 16/12/2009 - 09:13

Επιστρέφοντας στα παραδοσιακά 1000cc, η Dorna και ο πρόεδρός της, Carmelo Ezpeleta στόχευε κατ' αρχήν στη μείωση των εξόδων και κατά δεύτερον στην αύξηση των συμμετοχών στο grid. Η κεντρική ιδέα είναι ότι τα περισσότερα κυβικά, θα επιτρέπουν την ιπποδύναμη ευκολότερα και πιο οικονομικά. Ταυτόχρονα, ο περιορισμός της διαμέτρου στα 81 mm, ανοίγει ουσιαστικά την πόρτα σε όσους κατασκευαστές θέλουν να χρησιμοποιήσουν κινητήρες παραγωγής και να τους μετατρέψουν σε αγωνιστικούς.

 

Πάντως, τα πρώτα δείγματα φαίνονται ιδιαίτερα θετικά: Στο website της εταιρίας MotoCzysz, ο Michael Czysz (ιδιοκτήτης) έγραψε πως ο κατασκευαστής με έδρα το Portland σκέφτεται σοβαρά να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP: "Πιστεύω ότι η MotoCzysz μπορεί να παρουσιάσει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τετρακυλινδρο, στο grid του 2012", ανέφερε ο Czysz.

To ηλεκτρικό πρωτότυπο της Motoczysz.
To ηλεκτρικό πρωτότυπο της Motoczysz.

 

Η Αμερικάνικη εταιρία είχε σχεδιάσει έναν πρωτότυπο V 4 κινητήρα, με δύο αντίθετα περιστρεφόμενους στρόφαλους, ένα για κάθε ζεύγος κυλίνδρων, ο οποίος είχε διάμετρο εμβόλων 82 mm. Οι μηχανικοί της εταιρίας πίστευαν ότι περαιτέρω αύξηση της διαμέτρου, για περισσότερες στροφές, θα απαιτούσε πνευματικές ή δεσμοδρομικές βαλβίδες που θα εκτόξευαν το κόστος του όλου εγχειρήματος.

 

Δυστυχώς, η αλλαγή στα 800cc, έβαλε το φιλόδοξο σχέδιο της MotoCzysz στον πάγο και η εταιρία στράφηκε στη σχεδίασε και εξέλιξη ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Όμως, η επαναφορά στα 1000cc κάνει τους Αμερικάνους να ξανασκέφτονται σοβαρά την εμπλοκή τους. "Παρότι πιστεύω ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι η εικόνα του μέλλοντος, θα έκανα τα πάντα για να συμμετέχω στο Πρωτάθλημα MotoGP, του 2012", τόνισε ο Czysz. "Βάσει των νέων κανονισμών, είναι μια μοναδική ευκαιρία για εμάς!"

Motoczysz 2
Motoczysz 2

 

Πέρα από την πρόθεσή του για συμμετοχή στα MotoGP, ο Czysz σχολίασε και το θέμα της συνεχούς αλλαγής κανονισμών και πως αυτό επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς των ομάδων: "Το μεγαλύτερο έξοδο για μια ομάδα είναι όταν ο εξοπλισμός της κρίνεται εκτός κανονισμών και πρέπει να τον αλλάξει. Οι κανονισμοί αλλάζουν συνεχώς και είναι ιδιαίτερα δύσκολο να προσαρμόσεις σωστά την επένδυσή σου. Επίσης, οι περιορισμοί λειτουργούν ουσιαστικά σαν πρόκληση για τους μηχανικούς, οι οποίοι εκτινάσσουν τους προϋπολογισμούς των κατασκευαστών, στην προσπάθειά τους να παρακάμψουν τις δυσκολίες και τα εμπόδια", ολοκλήρωσε ο Αμερικάνος.

Motoczysz 3
Motoczysz 3

Επόμενο άρθρο »

Έρχονται οι φορητοί υπολογιστές «VR46»

« Προηγούμενο άρθρο

CORSER: "Εκπληκτικό το επίτευγμα της BMW."

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα