• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BURGESS: «Λάθος κίνηση η Moto2»
Δε... μασάει τα λόγια του ο πολύπειρος Αυστραλός μηχανικός
Νέα 03/12/2009 - 13:19

Οι απόψεις ανθρώπων που έγραψαν -και συνεχίζουν να γράφουν- τη δική τους ιστορία στο χώρο των MotoGP, όπως ο Jeremy Burgess, έχουν βαρύνουσα σημασία.

Ο Αυστραλός μηχανικός με την 30ετή θητεία στα GP και 12 Παγκόσμιους τίτλους στο ενεργητικό του δουλεύοντας στο πλευρό των Freddie Spencer, Wayne Gardner, Mick Doohan και Valentino Rossi, μίλησε με σκληρά λόγια για την επιλογή των ανθρώπων που διοικούν το σπορ να αντικαταστήσουν την κατηγορία των 250cc με τη Moto2.

Θυμίζουμε ότι στη νεοσύστατη αυτή κατηγορία θα παίρνουν μέρος μοτοσυκλέτες με πρωτότυπο πλαίσιο και τον 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 600cc που ετοιμάζει η Honda η οποία είναι ο επίσημος προμηθευτής της Moto2.

«Δεν είναι σωστή λύση για το μέλλον των GP και πιστεύω πως η Dorna δεν έπρεπε να εμπλακεί σε αυτήν την υπόθεση. Διατυμπάνιζαν ότι στη νέα κατηγορία (Moto2) το κόστος θα ήταν πολύ μικρό και ισχυρίζονταν πως με 100.000 ευρώ θα μπορούσε κανείς να τρέξει σε όλο το Πρωτάθλημα, πράγμα που όπως αποδεικνύεται είναι αδύνατο να συμβεί», δήλωσε ο 56χρονος μηχανικός και δεν έχει άδικο αφού για τη δημιουργία μιας ομάδας υψηλού επιπέδου, με δύο αναβάτες στο δυναμικό της, απαιτούνται τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια ευρώ, ποσό παραπλήσιο με αυτό που ξόδευαν οι περισσότερες ομάδες στα 250cc.

Και ο Burgess συνεχίζει στο ίδιο μήκος κύματος: «Το τελευταίο πράγμα που χρειαζόμασταν ήταν μια νέα κατηγορία 600cc. 'Σκότωσαν' τα 250άρια, μια φανταστική κατηγορία με πολύ σημαντική ιστορία, για να την αντικαταστήσουν με μια κατηγορία που ήδη υπάρχει σε ένα άλλο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα (WSBK) αλλά και σε πολλά εθνικά Πρωταθλήματα. Αν μπορούσε να γίνει ένα συγκριτικό ανάμεσα σε μια μοτοσυκλέτα που μετέχει στην κατηγορία Supersport 600 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και σε μια της Moto2 θα βλέπαμε ότι αυτή των SS είναι ταχύτερη σχεδόν από τις περισσότερες της νέας κατηγορίας. H Dorna έπρεπε να κρατήσει τα χρήματα και να ενισχύσει τα MotoGP ή ακόμα και να δώσει κίνητρα στις κορυφαίες ομάδες των 250cc να ανέβουν στη μεγάλη κατηγορία».

Επόμενο άρθρο »

Eπιστροφή στα 1000cc και δραστική μείωση των ηλεκτρονικών θέλει ο ROSSI

« Προηγούμενο άρθρο

DENNING: "Η σταθερότητα, το ζητούμενο για την επόμενη χρονιά."

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα