• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ένας «διαφορετικός» Marquez
Ήταν αυτός που κέρδισε στο Le Mans!
Νέα 19/05/2019 - 22:24

Ο πιο δυνατός φετινός κινητήρας της Honda και κάποιες μικρές αλλαγές στο πλαίσιο, επέτρεψαν στον Marc Marquez να βάλει τέλος στην εξάρτησή του από τα δυνατά φρένα.

 

Η διαφορά, όπως εξήγησε ο Ισπανός, ήταν φανερή μιας και κατάφερε για πρώτη φορά να βάλει το μαλακό μπροστινό ελαστικό.

 

«Είμαι χαρούμενος γιατί ήταν η πρώτη φορά φέτος που βάλαμε το μαλακό ελαστικό μπροστά και φέτος μπορούμε να οδηγήσουμε με δύο ή τρεις διαφορετικούς τρόπους».

 

«Πέρυσι απλά προσπαθούσαμε να βρούμε το χρόνο στα φρένα. Φέτος ίσως χάνουμε λίγο εκεί, αλλά κερδίζουμε σε άλλους τομείς και αυτός είναι ο σωστός τρόπος, επειδή στα φρένα υπάρχει ρίσκο και το ρίσκο σημαίνει ότι είναι  δύσκολο να είσαι σταθερός».

 

«Τώρα προσπαθούμε να βρούμε το χρόνο αλλού. Μπορώ και χρησιμοποιώ διαφορετικά τα ελαστικά και έχω διαφορετικό στυλ».

 

«Και αυτό επειδή έχουμε πιο δυνατό κινητήρα. Έτσι μπορώ να οδηγήσω όπως πέρυσι αλλά και να οδηγήσω με διαφορετικό τρόπο και αυτό μου δίνει την αυτοπεποίθηση να είμαι σταθερός».

 

Έχουμε ακόμα κάποια αδύναμα σημεία και κάποια δυνατά, αλλά αυτό που κάνει τη διαφορά απέναντι στη Ducati είναι ο κινητήρας και φέτος έχουμε καλύτερο κινητήρα».

 

«Πέρυσι ήμουν δυνατός στις κατατακτήριες. Φέτος ίσως είμαι λίγο λιγότερο δυνατός, αλλά είμαι καλύτερος σε ρυθμό Αγώνα».

 

Ο Marc Marquez έδωσε λίγες μάχες στην αρχή απέναντι στις Ducati του Danilo Petrucci και Jack Miller, αλλά γρήγορα κατάφερε να κάνει διαφορά και να πάρει μία εύκολη νίκη.

 

«Στην αρχή ήταν μία ωραία μάχη με τις Ducati. Στόχος μου ήταν να είναι επικεφαλής στον Αγώνα γιατί ακόμα και στο warm-up ένιωθα πάρα πολύ καλά».

 

«Ήξερα ότι είχα το ρυθμό. Οδηγούσα με πολύ καλό τρόπο και κατανοούσα τα ελαστικά και τη μοτοσυκλέτα».

 

«Όταν φρενάρεις αργά και μπαίνεις με μεγάλη ταχύτητα υπερθερμαίνεται το μπροστινό ελαστικό. Το ίδιο συμβαίνει όταν ακολουθείς άλλους αναβάτες».

 

«Για αυτό το λόγο ήθελα να είμαι επικεφαλής στον Αγώνα… για να έχω καθαρό αέρα μπροστά μου και να οδηγώ ομαλά».

 

«Όταν πίεσα κατάφερα να κάνω χρόνους στο χαμηλό 1:32. Ένιωθα καλύτερα στο τελευταίο κομμάτι της πίστας γιατί εκεί δεν υπήρχαν δυνατά σημεία φρένων».

 

Την ώρα που ο Marquez πανηγύριζε την 300η στη νίκη της Honda στη μεγάλη κατηγορία, ήταν ο μόνος οδηγός του συγκεκριμένου κατασκευαστή που έπαιρνε θέση μέσα στην οκτάδα.

 

Για ακόμα μία φορά φαίνεται ότι η RC213V δεν είναι για όλους…

 

«Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλες Honda, ή ο ομόσταυλός μου. Ο δικός μου στόχος είναι να προσπαθώ να είμαι στις κορυφαίες θέσεις», ήταν η αφοπλιστική απάντηση του Ισπανού!

 

«Και ξέρω ότι η ομάδα μου δουλεύει τώρα πολύ καλά. Το HRC μου δίνει ό,τι χρειάζομαι και βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα».

 

«Φυσικά πάντα  επιδιώκεις να έχεις καλύτερη μοτοσυκλέτα, όμως μιλάμε για Αγώνες και πρέπει να καταλάβεις ότι θα έχεις κάποια δυνατά σημεία και κάποια αδύναμα».

 

«Πάντως δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση γιατί δεν ξέρω τι συνέβη με τις άλλες Honda. Ξέρω όμως ότι στη δική μου πλευρά του γκαράζ νιώθω καλά».

 

Ο Marc Marquez έχει διαφορά 8 βαθμών από τον δεύτερο στο βαθμολογικό πίνακα, ενώ η επόμενη Honda είναι αυτή του Cal Crutchlow μόλις στην 7η θέση.

Επόμενο άρθρο »

Rossi: Παλέψαμε, αλλά δεν ήταν αρκετό

« Προηγούμενο άρθρο

Espargaro: 5,9’’ από την κορυφή;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα