• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας 2019, Jerez
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Miller: Λατρεύω την Ducati!
Στόχος είναι η εργοστασιακή θέση
Νέα 15/04/2019 - 17:47

Στο βάθρο του Austin υπήρχε και μια Ducati, μια εργοστασιακή GP19, μόνο που δεν ανήκε σε κανέναν από τους δυο της εργοστασιακής ομάδας.

 

Ήταν αυτή της Pramac Racing και του Jack Miller, ο οποίος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 3η θέση, πίσω από τους Rins και Rossi.

 

«Ξεκίνησα καλά, αλλά δεν ήταν εύκολα στον Αγώνα, μιας και είχα βάλει το μαλακό μπροστά ελαστικό Ήξερα ότι θα δυσκολευόμουν στο τέλος».

 

«Το πρόβλημα ήταν ότι μιας και χάσαμε τις ΕΔ το Σάββατο, δεν είχαμε απολύτως ξεκάθαρη ιδέα για τα ελαστικά».

 

Ο Jack είχε τα μαλακά ελαστικά στην GP19 (αυτός κι ο Petrucci έκαναν αυτή την επιλογή), ενώ οι δυο αντίπαλοί του μπροστά είχαν βάλει τα μεσαία ελαστικά.

 

«Θα μπορούσε να δουλέψει αυτός ο συνδυασμός, αλλά δεν ήμουν βέβαιος. Και ο Marc τα έβαλε, αλλά ζήτησε το κάτι παραπάνω από το μπροστινό ελαστικό κι έπεσε».

 

«Το ίδιο και ο Crutchlow. Δεν ήταν εύκολο με τα ελαστικά αυτά σ’ αυτή την πίστα. Στο τέλος ήμουν πέρα από το όριο για να αμυνθώ απέναντι στον Dovizioso».

 

Πέρα από τις δυσκολίες, ο Αυστραλός ήταν όλο χαμόγελα για το δεύτερο βάθρο του στη μεγάλη κατηγορία, μετά τη νίκη του στο βρεγμένο Assen το 2016.

 

«Μου έλειψε η σαμπάνια στο βάθρο… μόνο ευχαριστημένος μπορώ να είμαι. Όλοι ξέρετε τι έγινε στο Qatar και μετά, στην Αργεντινή, πλησιάσαμε το βάθρο».

 

«Δουλέψαμε σκληρά όλο το χειμώνα για να βελτιωθούμε και πραγματικά λατρεύω την Ducati. Είμαι εδώ για να πάρω τη θέση στην εργοστασιακή Ducati».

 

Για την πίστα και τον Rins, τον μεγάλο νικητή, είπε:

 

«Έχω ένα ιδιαίτερο στυλ, μ’ αρέσει να φρενάρω δυνατά και είμαι επιθετικός, όμως η πίστα είναι το πρόβλημα».

 

«Στην 2 υπέφερα πολύ και κάτι πρέπει να γίνει για του χρόνου… ο Rins; Άξιζε τη νίκη. Η Suzuki δουλεύει πολύ καλά και αυτό φαίνεται κι από τ’ αποτελέσματα».

Επόμενο άρθρο »

Το μυστηριώδες πρόβλημα της Honda

« Προηγούμενο άρθρο

Μέτα από ένα δύσκολο Σ. K. η ομάδα της Repsol Honda

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΣΤΗΝ COTA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ