• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας 2019, Jerez
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rea: Η Ducati μας έχει διαλύσει!
Το αποδέχομαι, αλλά ελπίζω η κατάσταση ν’ αλλάξει
Νέα 19/03/2019 - 16:23

Το ίδιο αποτέλεσμα είχε και στον δεύτερο σκέλος του Αγώνα στην Ταϊλάνδη o Rea. Παρά την προσπάθεια του, ο Ιρλανδός οδηγός της Kawasaki δεν κατάφερε να πολεμήσει για την νίκη.

Για ακόμα μια φορά, ο 4 φορές Πρωταθλητής SBK έμεινε στην δεύτερη θέση με μεγάλη διαφορά από τον νικητή Alvaro Bautistsa.

Όμως κατάφερε να πάρει σημαντικούς βαθμούς για το Πρωτάθλημα και να παραμείνει στην δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα.

Ο Jonathan Rea δήλωσε μετά το τέλος του Αγώνα:

«Μας έλειπε η σταθερότητα στο μπροστινό σύστημα. Ειδικά στο δεύτερο μισό του Αγώνα. Οι χρόνοι μου βελτιώθηκαν. Είναι σημάδι βελτίωσης.»

«Πρέπει να δώσουμε την προσοχή μας στο ύψιστο σημείο απόδοσης του κινητήρα και πιο συγκεκριμένα στην επιτάχυνση.»

Όσο αφορά την επικράτηση της Ducati με την άφιξη του Bautista στο Πρωτάθλημα, ο Rea είπε:

«Τώρα ο Bautista και η Ducati είναι το σημείο αναφοράς. Νιώθω δυνατός, ψυχολογικά.»

«Αποδέχομαι την κατάσταση και συνεχίζω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ ελπίζοντας να έρθουν πίστες, στις οποίες θα είμαι πιο άνετος.»

«Όλοι μιλούν για την ταχύτητα της Ducati αλλά θα πρέπει να τονίσουμε την καταπληκτική δουλεία του Bautista. Για παράδειγμα, μπορεί να έχει έναν σταθερό ρυθμό καθ’ όλη την διάρκεια του Αγώνα.»

«Είναι γεγονός πως για μένα, το να είμαι πίσω από άλλους, είναι μια καινούργια εμπειρία αλλά είναι εύκολο να το δεχτώ.»

Ο Jonathan ελπίζει να μην συνεχιστεί το ίδιο μοτίβο, όπως στην Αυστραλία και την Ταϊλάνδη και στους επόμενους Αγώνες.

«Ελπίζω να μην είναι πάντα τόσο προφανές. Ήταν σπάνιο για εμένα να κερδίζω με διαφορά πάνω από 6 δευτερόλεπτα στις τέσσερις χρονιές που πήρα το Πρωτάθλημα.»

«Ενώ η Ducati διέλυσε τους αντιπάλους της. Η διαφορά είναι πραγματικά μεγάλη αλλά σε αυτή την περίπτωση πρέπει να τα δώσουμε όλα.»

«Ελπίζω να αλλάξει η κατάσταση αλλά επίσης εξαρτάται από τι μπορούμε να κάνουμε σε διαφορετικές πίστες όπως η Imola και το Portimao.»

Η μοναδική μεγάλη ανατροπή στο μέχρι τώρα σενάριο θα είναι εάν πραγματοποιηθεί ο περιορισμός των στροφών στον κινητήρα της Ducati. Κάτι το οποίο είχε συμβεί στον Rea την προηγούμενη χρονιά.

«Δεν ξέρω τι θα συμβεί εάν η Dorna περιορίσει τον κινητήρα της Ducati. Πέρυσι χάσαμε 1.100 στροφές και ήμουν ακόμα γρήγορος.»

«Πρέπει να αξιολογήσουμε αυτό σε σχέση με κάθε μοτοσυκλέτα. Είναι εύκολο να το λες αλλά δύσκολο να το κάνεις.»

Όπως και να έχει, για την ώρα η Kawasaki θα πρέπει να αξιολογήσει τα δεδομένα στα οποία βρίσκεται και να βρει λύσεις στα προβλήματα της, ώστε να μπορέσουν να επανέλθουν στην κορυφή.

«Κάθε σαββατοκύριακο ξεκινάω με μεγάλο κίνητρο, προσπαθώντας να κάνω την καλύτερη δουλειά που μπορώ αλλά πρέπει να μειώσουμε την διαφορά.»

«Πρέπει να καταλάβουμε πως υπάρχουν πολλοί Αγώνες ακόμα, εκτός από αυτούς τους έξι, όποτε πρέπει να παραμείνουμε ενωμένοι και να παίρνουμε το καλύτερο από κάθε Αγώνα.»

Επόμενο άρθρο »

Mission Winnow

« Προηγούμενο άρθρο

Lavilla: Όλο ακούω για τις στροφές!

Χορηγοί
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΣΤΗΝ COTA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ