• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
2ος Αγώνας 2019, Termas de Rio Hondo, Argentina
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
“Κέρδισε την καρδιά μου”
Kymco Xciting S 400 2018
Τεστ-Μοντέλα 27/02/2019 - 15:08
Το παρακάτω κείμενο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό MOTOGP WORLD #94
 

Στοχεύοντας στο συναίσθημα και στην "καρδιά" του αναβάτη, παρουσιάστηκε το νέο Xciting S 400 5ης γενιάς, 13 χρόνια μετά από το πρώτο Xciting του 2003. Η Ελληνική αντιπροσωπεία, η Moto Trent οργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία, μετά από την ενημέρωση για τη νέα φιλοσοφία Win My Heart της Kymco, παρακολουθήσαμε και την ενημέρωση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

 

Κέιμενο: Μπάμπης Κελάφης

Φωτογραφίες: Kymco

 

Κινητήρας - μετάδοση

Ον νέος κινητήρας G5-SC, με το SC να σημαίνει (Super Charge), έχει δεχθεί τόσες αλλαγές και βελτιώσεις που θα λέγαμε ότι σε σχέση με τον προηγούμενο έχει μόνο ίδιο κυβισμό και γενική διάταξη. Ο G5-SC έχει περιορισμένες διαστάσεις, χαμηλό βάρος και μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα. Η απόδοση του είναι 26.5 kW (36.04 ps) / 7500 rpm, που είναι η υψηλότερη απόδοση σε κινητήρες scooter 400cc (κατά την Kymco) και η Pοπή: 38.4 Nm / 6000 rpm. Tο μεγαλύτερο όφελος είναι η βελτιωμένη απόδοση, ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές, που προκύπτει χάρη στη ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής. Η εξέλιξη αυτή δίνει σημαντικά βελτιωμένη τροφοδοσία - αναπνοή στον κινητήρα, με αποτέλεσμα ανάλογο μιας ήπιας υπερτροφοδότησης και αυτός είναι ο λόγος του προθέματος SC (Super Charge). Σημαντική είναι και η προσθήκη του, ενσωματωμένου στα κάρτερ, συστήματος ψύξης του λιπαντικού.

Τις αλλαγές στο συγκρότημα ισχύος συμπληρώνουν οι βελτιώσεις στην μετάδοση με την προσθήκη ενός ακόμη σημείου έδρασης - 3 συνολικά - στο άκρο του στροφάλου από την πλευρά της μετάδοσης, για πιο ομαλή μετάδοση της αυξημένης ροπής και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Σε αυτό βοηθάει και η νέα βάση ανάρτησης του συγκροτήματος κινητήρα - μετάδοσης στο πλαίσιο.

 

Πλαίσιο

Φυσικά νέο είναι και το πλαίσιο με διαφορετική γεωμετρία που δίνει μια κατανομή βάρους 44% εμπρός και 56% πίσω που είναι μια καλή αναλογία και θα λέγαμε από τις καλύτερες ανάμεσα στα scooter.

Οι αναρτήσεις είναι εμπρός με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ. με διαδρομή 110 χιλ. και πίσω με δυο ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση ελατηρίου αμορτισέρ με διαδρομή 107 χιλ.. Τα εντυπωσιακά φρένα αποτελούνται από 2 δίσκους μαργαρίτα διαμέτρου 280χιλ. με ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες εμπρός και δίσκο διαμέτρου 240 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με το εξελιγμένο σύστημα ABS 9,1 της Bosch. Το Χειρόφρενο επενεργεί στην πίσω δαγκάνα.

Οι διαστάσεις του νέου Xcitin 400 είναι: Μήκος 2,205 χιλ. Υψος 1,344~1,433 χιλ. Πλάτος 820 χιλ Μεταξόνιο 1,570 χιλ. Υψος σέλας 805 χιλ. Βάρος κενό 191kg

Οι τροχοί είναι 15” εμπρός και 14” με ελαστικά 120/70-15 και 150/70-14 αντίστοιχα.

 

Εξοπλισμός

Μεγάλο κομμάτι της ενημέρωσης αφορούσε τον εξοπλισμό και φυσικά το σύστημα Multimedia Kymco Noodoe μια εξελιγμένη πλατφόρμα πολυμέσων που πρωτοείδαμε στο Kymco AK550 και τώρα είναι διαθέσιμη σαν στάνταρ εξοπλισμός για το νέο Xciting 400.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται τα παρακάτω: Oργανα με 3 οθόνες TFT η μεσαία είναι διαθέσιμη για τις λειτουργίες του Noodoe. Φώτα εμπρός και πίσω LED με πρόσθετη λειτουργία DRL (Daytime Running Lights). Ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις. Χωρίς την χρήση εργαλείων. Θύρα USB για φόρτιση κινητού. Ντουλαπάκια εμπρός κάτω από το τιμόνι που κλειδώνουν ηλεκτρικά. Διαιρούμενη σέλα 2 επιπέδων με ρυθμιζόμενη πλάτη οδηγού και άνοιγμα ηλεκτρικό από το τιμόνι και μηχανικό από τον κεντρικό διακόπτη.

Επίσης ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει και την πλατφόρμα Multimedia Kymco Noodoe.

 

Kymco Noodoe.

Ο πρόεδρος της Kymco Allen Κο ήταν απόλυτα κατατοπιστικός, όταν κατά την αρχική παρουσίαση του συστήματος στους δημοσιογράφους δήλωσε λακωνικά: “Το όραμά μας είναι να φέρουμε στους καταναλωτές εμπειρία που θα τους κερδίσει βάζοντας τον αναβάτη στο επίκεντρο”

Καθώς ο αναβάτης πλησιάζει το scooter, το τηλέφωνό του συνδέεται αυτόματα μαζί του! Όταν γυρίζει το κλειδί της ανάφλεξης, το Noodoe τον καλωσορίζει με την αγαπημένη του φωτογραφία και του υπενθυμίζει την πρόγνωση του καιρού! Όταν οδηγεί, η έξυπνη πυξίδα τον καθοδηγεί προς τη σωστή κατεύθυνση. Και όταν η βενζίνη τελειώνει, η πυξίδα smart compass του δείχνει τα πιο κοντινά βενζινάδικα και τον πλοηγεί σε αυτό που θα επιλέξει! Στο φανάρι, καθώς το scooter είναι ακινητοποιημένο και μέχρι να ξεκινήσει, το Noodoe του δείχνει πιθανές αναπάντητες κλήσεις, έκτακτες ειδήσεις, νέα μηνύματα, ενημερώσεις φίλων στα κοινωνικά δίκτυα και όλα αυτά χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να βγάλει το κινητό από την τσέπη του. Όταν ο αναβάτης σταθμεύσει, το Noodoe αυτόματα απομνημονεύει τη θέση και όταν αργότερα θελήσει να βρει το scooter του, το σύστημα τον κατευθύνει σε αυτό!

 

Δοκιμή στον δρόμο

Στη συνέχεια οδηγήσαμε το νέο Xciting S400 ακολουθώντας τις οδηγίες της οθόνης του Noodoe στο καντράν με βάση την προτεινόμενη διαδρομή που περιλάμβανε κομμάτια μέσα στην κίνηση της Αθήνας και ένα κομμάτι της παραλιακής, για την επιστροφή επιλέξαμε την Λ. Συγγρού που θα μας έδεινε τη δυνατότητα να δούμε, σε ένα βαθμό, τις δυνατότητες του νέου κινητήρα. Το Xciting 400 S στην πρώτη οπτική επαφή ξεγελάει και δεν δείχνει να διαφέρει, λειτουργικά και ποιοτικά, από τα υπόλοιπα scooter της αγοράς άλλα πλησιάζοντας δεν μπορείς να μην προσέξεις την ποιότητα και το φινίρισμα και ανεβαίνοντας την άνεση και την εργονομία. Αυτό επίσης που μας έκανε θετική εντύπωση ήδη από τα πρώτα μέτρα της κίνησης στην κυκλοφορία της πόλης ήταν η απαλή λειτουργία και η ομαλή μετάδοση της κίνησης χωρίς το ενοχλητικό τρέμουλο όταν σταματημένος στο φανάρι κρατάς πατημένο το φρένο. Επίσης η ομαλή μετάδοση σε συνδυασμό με τη θέση οδήγησης έκανε το πέρασμα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα εξαιρετικά εύκολο. Στα σχετικά ανοικτά και γρήγορα κομμάτια της διαδρομής η σταθερότητα ήταν πολύ καλή και γενικά η αίσθηση ασφάλειας και άνεσης ήταν ξεκάθαρα πάνω από τον μέσο όρο και θα λέγαμε ότι ήταν μια από τις καλύτερες που έχουμε συναντήσει σε scooter. Τα φρένα ήταν δυνατά και με καλή αίσθηση και η πρόσφυση στο στεγνό με τα στάνταρ λάστιχα πολύ καλή. Η απόδοση του κινητήρα ήταν εντυπωσιακή, χαρακτηριστικά είδαμε εύκολα τα 140 χιλιόμετρα σε ελαφρά ανηφορική διαδρομή και ακούσαμε συνάδελφο που είπε ότι είδε ένδειξη 170 χιλιόμετρα σε κατηφορικό κομμάτι. Το μόνο που θα θέλαμε στον στάνταρ εξοπλισμό είναι ένα σύστημα TCS ειδικά για τις βροχερές ημέρες σε διαδρομές μέσα στην Αθήνα.

Η δοκιμή στον δρόμο ήταν μικρή σε διάρκεια αλλά ήταν περιεκτική και από την πρώτη αυτή επαφή με το νέο Xciting S 400, αποκομίσαμε πολύ καλές εντυπώσεις, το μόνο που θα θέλαμε ήταν ένα σύστημα TCS για τις διαδρομές μέσα στους ταλαιπωρημένους και γλιστερούς δρόμους της πόλης ιδιαίτερα τις βροχερές ημέρες.

 

Το τελικό συμπέρασμα από την σύντομη αυτή επαφή με το νέο Xciting S 400 ήταν ότι το ήδη καλό Xciting έγινε καλύτερο και με την βοήθεια του Noodoe πιο εύχρηστο και ευχάριστο.

 

 

Το Xciting S 400 είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα Deep Sea Blue Matt, Dim Black Matt & Cloud Gray Matt, η τελική τιμή (με Τ.Τ.) είναι στα 6,435€ και υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης.

Επόμενο άρθρο »

Honda GTR150 Supra

« Προηγούμενο άρθρο

BMW M5: Πέντε λόγοι ευτυχίας!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ 4 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΣΩ SPOILER ΤΗΣ DUCATI;
  • 1. ΝΑΙ
  • 2. ΟΧΙ
  • 3. ΔΕΝ ΞΕΡΩ / ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ