• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Σαν Μαρίνο (Misano))
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τραγική εκστρατεία για την οδική ασφάλεια από το Υπουργείο Μεταφορών
Νέα Αγοράς 09/09/2025 - 13:22

του Δημήτρη Διατσίδη


 

Αίσθηση προκάλεσε η νέα καμπάνια για την οδική ασφάλεια που παρουσίασε τον Αύγουστο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η καμπάνια προβλήθηκε παντού: στην τηλεόραση, σε outdoor καταχωρήσεις, σε στάσεις λεωφορείων, σε πλοία και αεροδρόμια, σε λιμάνια, αλλά και στο μετρό και τα λεωφορεία, καταφέρνοντας να φτάσει στο ευρύτερο δυνατό κοινό, ακριβώς την περίοδο που η χώρα μας υποδέχεται εκατομμύρια επισκέπτες.

Αυτά γράφει αρχικά το advertising.gr που όμως φαίνεται δεν είδε καλά την καμπάνια η οποία προτρέπει τους τουρίστες να σκοτωθούν, αφού τους δείχνει να οδηγούν χωρίς να έχουν δέσει το κράνος τους!!!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: πράγματι κάθε καλοκαίρι, περισσότερα από δύο άτομα την ημέρα χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους των ελληνικών νησιών, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά τα ατυχήματα αφορά τουρίστες που βρέθηκαν στα νησιά για διακοπές και κατέληξαν θύματα τροχαίων με μοτοσυκλέτες, «γουρούνες» ή άλλα οχήματα.

Με αυτά τα δεδομένα, δημιουργήθηκε η εκστρατεία «Τα ελληνικά νησιά είναι όμορφα». Το τηλεοπτικό σποτ ξεκινά με ειδυλλιακά πλάνα από αγαπημένους προορισμούς, συνοδευόμενα από το κλασικό μουσικό θέμα του Γιάννη Μαρκόπουλου από την ταινία Επιχείρηση Απόλλων. Η κάμερα ωστόσο είναι τοποθετημένη χαμηλά, σχεδόν πάνω στο οδόστρωμα, αποκαλύπτοντας σταδιακά ότι πίσω από την καρτ-ποστάλ εικόνα υπάρχει και μια σκληρή πραγματικότητα: Τα ελληνικά νησιά είναι όμορφα, αλλά όχι αρκετά όμορφα για να είναι το τελευταίο πράγμα που θα δει κανείς στη ζωή του. Το μήνυμα κορυφώνεται με το στατιστικό που σοκάρει: «Κάθε καλοκαίρι, πάνω από δύο άνθρωποι την ημέρα χάνουν τη ζωή τους στον δρόμο».

Η καμπάνια επεκτάθηκε με υπαίθριες καταχωρήσεις, οι οποίες φιλοξενήθηκαν σε καίρια σημεία μετακίνησης, από τα νησιωτικά λιμάνια και τα αεροδρόμια έως τις αστικές συγκοινωνίες. Παράλληλα, σχεδιάστηκε και digital στρατηγική με στοχευμένες καμπάνιες στα social media, οι οποίες προβλήθηκαν σε διαφορετικές γλώσσες, ώστε το μήνυμα να φτάσει και στους ξένους επισκέπτες της χώρας.

Και ως εδώ όλα καλά, όμως – σύμφωνα με το advertising.gr - ιδιαίτερη μνεία αξίζει στη δημιουργική ενέργεια που σχεδιάστηκε ειδικά για το TikTok. Εκεί, το μήνυμα της οδικής ασφάλειας ντύθηκε με χιούμορ και νεανικό τόνο, μέσα από έναν «Σπαρτιάτη» που ετοιμάζεται για τη μάχη. Το σποτ, που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια AIτεχνολογίας VEO3 της Google, δείχνει πως ακόμα και ο πιο σκληροτράχηλος πολεμιστής, φοράει το κράνος του πριν βγει στη μάχη. Πόσο μάλλον ένας τουρίστας που ανεβαίνει σε μηχανάκι το καλοκαίρι. Και εκεί είναι λοιπόν το τραγικό πλάνο του τουρίστα που φοράει μεν το κράνος, χωρίς να το δέσει δε και ξεκινάει το ταξίδι του προς το θάνατο! Γιατί αγαπητοί φίλοι του δημιουργικού τμήματος του σποτ, αλλά και εσείς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που το είδατε και το εγκρίνατε, αν το παιδί που έβαλε το κράνος και δεν το έδεσε, πέσει, το κράνος θα φύγει από το κεφάλι του και φυσικά θα σκοτωθεί ή θα τραυματιστεί πολύ σοβαρά!

Είναι απορίας άξιον το πως κανείς από αυτούς που έφτιαξαν το σποτ ή το ενέκριναν δεν έχει ιδέα από μοτοσυκλέτα και το πως δημιουργούνται καμπάνιες – που αφού πληρώνονται από το Υπουργείο, πληρώνονται από όλους μας – που εμμέσως προτρέπουν τους χρήστες μοτοσυκλέτας ή “γουρούνας” στη συγκεκριμένη περίπτωση, να κάνουν τέτοιες λάθος επιλογές, όπως το να βάζουν κράνος χωρίς να το δένουν.

Το άρθρο του advertising.gr καταλήγει: Με μήνυμα «Αλλάζουμε συμπεριφορά. Οδηγούμε με ασφάλεια.», η εκστρατεία έρχεται να υπενθυμίσει ότι η οδική ασφάλεια είναι ένα από τα πιο φλέγοντα ζητήματα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα και μας καλεί να κάνουμε πιο ασφαλείς επιλογές στην οδήγηση. Φίλοι μας τελικά δεν μας καλεί να κάνουμε πιο ασφαλείς επιλογές, όταν “μας λέει” να οδηγούμε με το κράνος λυτό και τελικά είναι φλέγον ζήτημα το ότι οι υπεύθυνοι της οδικής ασφάλειας (Υπουργείο Μεταφορών) χωρίς να είναι λιτοί στα έξοδα, κυκλοφορούν μια λάθος καμπάνια...

Δείτε το βίντεο που ανέβηκε στο ΤικΤοκ και στο YouTube: 

 

Επόμενο άρθρο »

Η Gregario παρουσιάζει το VERA – το πρώτο πραγματικά εξατομικευμένο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα

« Προηγούμενο άρθρο

H Νέα Suzuki Hayabusa Special Edition είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα