• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ducati: Να το ξανασκεφτούμε!
Για το ενιαίο βάρος οδηγού-μοτοσυκλέτας
Νέα 14/12/2018 - 13:11

Τώρα που αποσύρθηκε ο Dani Pedrosa, η Ducati - μέσω του Gigi DallIgna - θέλει να ανοίξει εκ νέου το θέμα του ενιαίου βάρους αναβάτη-μοτοσυκλέτας στη μεγάλη κατηγορία.

 

Στις μικρές κατηγορίες είναι κάτι που ισχύει κι έτσι οι πιο αδύνατοι οδηγοί αναγκάζονται στην Moto2 και την Moto3 να προσθέτουν βάρος στη μοτοσυκλέτα.

 

Το ενιαίο βάρος οδηγού-μοτοσυκλέτας δεν ισχύει στη μεγάλη κατηγορία, όπου ισχύει μόνο ένα ελάχιστο βάρος μοτοσυκλέτας στα 157 κιλά.

 

Οι πιο βαρείς οδηγοί στη μεγάλη κατηγορία, όπως για παράδειγμα ο Danilo Petrucci που ζυγίζει 78 κιλά, έχουν σημαντικό μειονέκτημα.

 

Γι’ αυτό αρκετές φορές τον έχουμε ακούσει να παραπονιέται για το πως το επιπλέον του βάρος οδηγεί σε μεγαλύτερη φθορά τα ελαστικά του.

 

Από την άλλη βέβαια, ο Petrux και γενικά οι πιο βαρείς μπορούν να κινηθούν αναλόγως πάνω στη μοτοσυκλέτα για να αποκτήσουν επιπλέον πρόσφυση.

 

Επιπλέον έχουν τη σωματική δύναμη για να ελέγχουν και να «δαμάζουν» τα θηρία των 300 ίππων μέσα στις πίστες του Παγκοσμίου.

 

Φυσικά πάντα υπάρχουν τα θετικά και τα αρνητικά, όπως για παράδειγμα στο γκαράζ της Yamaha.

 

Και ο Valentino Rossi έχει μιλήσει αρκετές φορές για το μικρότερο βάρος τόσο του Zarco, όσο και του ομόσταυλού του, του Vinales.

 

Ο Vale ζυγίζει 69 κιλά, ενώ ο Zarco 66 και ο Vinales 64. «Έχουμε αναβάτες με διαφορετικό ύψος και βάρος», σχολίαζε ο Lin Jarvis της Yamaha.

 

Η Yamaha πάντως δεν θέλει να «πιέσει» προς αυτή την κατεύθυνση, τη δημιουργία δηλαδή κανονισμού ενιαίου βάρους αναβάτη-μοτοσυκλέτας.

 

Ωστόσο αυτό ακριβώς σκοπεύει να κάνει η Ducati.

 

«Στο παρελθόν δεν ήταν εύκολο να συζητηθεί κάτι τέτοιο. Τώρα όμως που λείπει ο Pedrosa, ίσως πρέπει να το ξανασκεφτούμε».

Επόμενο άρθρο »

Δεν φοβάται ο Rins

« Προηγούμενο άρθρο

Η SKY VR46 του 2019

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα