• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2019, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οι 100 ταχύτεροι γύροι
Στο τεστ της Jerez!
Νέα 04/12/2018 - 16:01

Πλέον το επίπεδο των οδηγών του MotoGP έχει ανέβει ένα σκαλί παραπάνω και κάθε χρόνο θα συνεχίζει να ανεβαίνει.

Οι οδηγοί, εάν θέλουν να παραμείνουν στην κορυφή, θα πρέπει να εξελίσσονται συνεχώς, επειδή το επίπεδο δυσκολίας μεγαλώνει συνέχεια.

Στο τελευταίο χειμερινό τεστ της σεζόν στην πίστα της Jerez, παρατηρήθηκε πως 100 γύροι, συνολικά από όλους τους αναβάτες, ήταν κοντά στον ταχύτερο γύρο. Για την ακρίβεια είχαν διαφορά ενός δευτερολέπτου.

Ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί. Οι μοτοσυκλέτες πλέον βρίσκονται σε παρόμοιο επίπεδο και οι οδηγοί πρέπει να δίνουν συνέχεια το 100 τις εκατό.

Έχοντας στο νου αυτές τι παραμέτρους, οι ομάδες αλλά και οι ίδιοι οι οδηγοί, πλέον δεν σκέφτονται να βγουν στην πίστα και να κάνουν το ταχύτερο γύρο. Αντίθετα στοχεύουν στη σταθερότητα του γυρολόγιου. Σύμφωνα με τις ομάδες αυτό είναι το κλειδί  που θα σου φέρει τη νίκη.

Οι τοπ οδηγοί απέφυγαν να κάνουν αρκετούς γύρους σε κάθε έξοδό τους, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί προσομοίωση αγώνα, λόγω του ότι είχαν να δοκιμάσουν και να εξελίξουν καινούργια εξαρτήματα.

Παρόλα αυτά, από την παρακάτω λίστα, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για τους πόσους γύρους έχει κάνει ο κάθε οδηγός κοντά στο ταχύτερο γύρο.  

Στην κορυφή της βρέθηκε ο καινούργιος οδηγός της εργοστασιακής Ducati, Danilo Petrucci, με συνολικά 20 γύρους, δείχνοντας έτσι πως η καινούργια GP19  έχει πολλές δυνατότητες.

Ενώ ακολουθούν οι Takaaki Nakagami με 12 γύρους, μια εντυπωσιακή επίδοση για τον Ιάπωνα που έκλεψε την παράσταση στο τεστ και ο φετινός Πρωταθλητής, Marc Marquez με 11 γύρους.

Οι οδηγοί με τους περισσότερους γύρους κοντά στο 1:37.945:

- Danilo Petrucci  20 γύρους

- Takaaki Nakagami  12

- Marc Marquez  11

- Andrea Dovizioso  8

- Vinales, Rins, Miller   7

- Morbidelli  6

- Lorenzo   5

- Rossi, Rabat   4

- Quartararo, Mir   3

- Bagnaia   2

- Bautista  1

Σ' αυτό το σημείο, θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι όλα αυτά είναι σχετικά και ενδεικτικά. Είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη σε δοκιμές, κάτι που κάνει πολύ δύσκολα τα όποια συμπεράσματα.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε κάτω από ποιες συνθήκες οι οδηγοί έκαναν τους καλούς τους χρόνους, καθώς άλλοι δοκίμαζαν νέα υλικά, άλλοι είχαν ελαστικό με λίγους γύρους και άλλοι πιο φθαρμένο, ή κάποιοι έκαναν γύρους με γεμάτο ή άδειο ντεπόζιτο.

Φυσικά, κάτι ακόμα που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι είναι εντελώς διαφορετικές οι συνθήκες των δοκιμών και πολλαπλασίως πιο δύσκολες οι συνθήκες σε ένα αγωνιστικό τριήμερο.

Στο τεστ δεν έχεις την πίεση που έχεις στον αγώνα, όταν 22 ή 24 αναβάτες αναβάτες παλεύουν για τη νίκη, ενώ παράλληλα προσέχουν και τη ''ζωή'' του ελαστικού.

Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, να σημειώσουμε ότι στους 100 καλύτερους γύρους του τεστ στην Jerez, οι 42 έγιναν από μοτοσυκλέτες της Ducati, 28 από την Honda, 20 από την Yamaha και 10 από την Suzuki.

Φυσικά, εδώ δεν ξεχνάμε ότι η Ducati είχε εφτά μοτοσυκλέτες της στο τεστ, η Yamaha τέσσερεις και οι Honda/Suzuki τρεις.

Επόμενο άρθρο »

Τέλος το χειρουργείο για τον Lorenzo

« Προηγούμενο άρθρο

Αλλάζουν τα δεδομένα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ
  • 2. ΚΑΛΟΣ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟΣ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ