• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Triumph ξεκίνησε θετικά στην Moto2
Νέα 04/12/2018 - 11:54
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο νέος κινητήρας Triumph 765 κ.εκ. σπάει τα ρεκόρ στην Moto2™

ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΤΗΣ JEREZ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΟΡΟΣΗΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 

 

 

  • Οι αγωνιζόμενοι των ομάδων της κατηγορίας Moto2 για το 2019, ολοκλήρωσαν ένα Σαββατοκύριακο δοκιμών στην πίστα της Jerez.
  • Δύο δοκιμαστικοί γύροι ολοκληρώθηκαν στον χρόνο ταχύτερου γύρου που επετεύχθη πρόσφατα στην πίστα της Jerez, για την κατηγορία Moto2™
  • Σχόλια ομάδων – “Είμαστε έτοιμοι για τη σεζόν 2019”

     

Το Σαββατοκύριακο 23 έως 25 Νοεμβρίου, η Triumph συμμετείχε στην τελική δοκιμή του 2018 στην πίστα της Jerez, με τις αγωνιστικές ομάδες Moto2™ του 2019 να δοκιμάζουν τις νέες τους μοτοσυκλέτες, ενόψει της επόμενης σεζόν. 

Το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, δύο συμμετέχουσες στην κατηγορία  Moto2™ ομάδες για το 2019, οδηγώντας διαφορετικές μοτοσυκλέτες που διαθέτουν τον νέο αγωνιστικό κινητήρα Triumph triple 765 κ.εκ., ολοκλήρωσαν δοκιμαστικούς γύρους εντός 1 λεπτού και 41 δευτερολέπτων (1'41.890) που είναι ο ταχύτερος γύρος που έχει καταγραφεί στην πίστα της Jerez. Αυτό είναι ένα κατόρθωμα που αποτελεί ορόσημο, αφού επετεύχθη την πρώτη φορά που οι αγωνιζόμενοι οδήγησαν τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της σεζόν 2019, στη νέα τους διαμόρφωση.

 

Την Κυριακή, είχε προβλεφθεί ότι οι αγωνιζόμενοι θα οδηγήσουν ακόμη πιο γρήγορα, αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν το επέτρεψαν. Όλες οι ομάδες αξιοποίησαν ολόκληρο το Σαββατοκύριακο για να κάνουν όσο το δυνατό περισσότερες δοκιμές και να προετοιμαστούν για την επερχόμενη αγωνιστική σεζόν του 2019, για την κατηγορία Moto2™.


 

Ο Steve SargentChief Product Officer της Triumph αναφέρει: “Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν το αποκορύφωμα 2 χρόνων σκληρής εργασίας πολλών εργαζομένων στην Triumph. Το να ακούμε όλες τις μοτοσυκλέτες ταυτόχρονα στην πίστα, είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για την Triumph. Έχουμε άμεση και εξαιρετικά θετική πληροφόρηση από τις αγωνιστικές ομάδες που συμμετείχαν στις δοκιμές της Jerez, καθώς προετοιμάζονται εντατικά για την σεζόν του 2019. Όλοι περιμένουμε τον αγώνα του Qatar!”

 

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Εξέλιξη Κινητήρα
 

  • Δοκιμή και Εξέλιξη Κινητήρα


Η Triumph ολοκλήρωσε ένα πρόγραμμα πολλαπλών φάσεων που εστίαζε στην μεγιστοποίηση της απόδοσης, της ανθεκτικότητας και της αξιόπιστης λειτουργίας, στο οποίο περιλαμβάνονται:

                   

  • Ένα εκτεταμένο διετές πρόγραμμα εξέλιξης κινητήρα σε δυναμόμετρο του εργοστασίου και σε πολλές αγωνιστικές πίστες δοκιμών.
     
  • Περισσότεροι από 2,500 γύροι σε αγωνιστικούς ρυθμούς ολοκληρώθηκαν σε μια σειρά από ευρωπαϊκές πίστες αγώνων ταχύτητας. 
     
  • Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνεται η εφαρμογή επικαλύψεων υψηλών προδιαγραφών σε σημαντικά εσωτερικά εξαρτήματα, για ακόμα καλύτερη απόδοση. 
     
  • Στις συνεχείς δοκιμές αντοχής στην πίστα επετεύχθη ο στόχος μας για διπλό κύκλο ζωής (double-lifecycle) του κινητήρα

 

Για να γίνει κατανοητό το υπόβαθρο της πλατφόρμας εξέλιξης του κινητήρα μας, οι 3-κύλινδροι αγωνιστικοί κινητήρες Triumph Moto2™ είναι βασισμένοι στον κινητήρα 765 κ.εκ. της Street Triple RS, ο οποίος προέρχεται από τη θρυλική μοτοσυκλέτα Daytona Supersports 675 κ.εκ.

Αυτοί οι νέοι αγωνιστικοί κινητήρες σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν περισσότερη ισχύ και ροπή, καθώς και για να λειτουργούν άψογα στις υψηλές στροφές και να λειτουργούν με χαμηλότερη αδράνεια. Όλοιέχουνεξαιρετικάχαμηλόβάρος.

Ο κινητήρας Street Triple RS όταν παρουσιάστηκε, διέθετε περισσότερα από 80 νέα εξαρτήματα από τον προηγούμενης γενιάς κινητήρα της StreetTriple. Για τη δημιουργία του αγωνιστικού κινητήρα, κάναμε τις ακόλουθες αλλαγές: 

 

  • Τροποποιημένη κεφαλή με αναβαθμισμένη εισαγωγή αέρα και νέας σχεδίασης εισαγωγές εξάτμισης για βέλτιστη ροή
  • Υψηλότερη αναλογία συμπίεσης
  • Βαλβίδες τιτανίου, πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων και αναβαθμισμένος χρονισμός εκκεντροφόρων για περισσότερες στροφές ανά λεπτό
  • Μπεκ ψεκασμού καυσίμου υψηλής ροής
  • Αγωνιστικός εναλλάκτης χαμηλής αδράνειας 
  • Ανασχεδιασμένη αναλογία 1ης και 2ης ταχύτητας
  • Αγωνιστικών προδιαγραφών συμπλέκτης ολίσθησης (ρυθμιζόμενος)
  • Αγωνιστική μονάδα ECU της Magneti Marelli
  • Ανασχεδιασμένα καπάκια κινητήρα για μείωση του βάρους
  • Ανασχεδιασμένο κάρτερ για καλύτερη προσαρμογή της εξάτμισης 

Δοκιμές εξέλιξης της μονάδας ECU


Η Triumphδιεξήγαγε επίσης, εκτεταμένες δοκιμές εξέλιξης της μονάδας ECU σε συνεργασία με την Magneti Marelli, μέσα από ένα πρόγραμμα εξέλιξης που εστίαζε στους αγώνες ταχύτητας. Μαζί με την Magneti Marelli, η Triumph παρείχε τη βάση δεδομένων και την πρόβλεψη για τη λειτουργία των κινητήρων. Ήταν ένα ολοκληρωμένο εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών του τεχνικού τμήματος της Triumph.
 

Δοκιμές εξέλιξης πλαισίου


Η Triumph προμήθευσε κινητήρες εξέλιξης μέσω της Externpro, στους κατασκευαστές πλαισίων για να πραγματοποιήσουν τις δοκιμές τους. Σε αυτές τις δοκιμές συμμετείχαν νυν και πρώην αγωνιζόμενοι στο πρωτάθλημα Moto2™. Η Triumph παρείχε επίσης στους κατασκευαστές πλαισίων, δεδομένα από την εξέλιξη της μονάδας ECU.

 

Επόμενο άρθρο »

Marc: Ο Lorenzo θα κερδίσει!

« Προηγούμενο άρθρο

Marquez: Ο οδηγός της χρονιάς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ