Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης
Τα γραφεία της εταιρίας VR|46 στην Ταβούλια φιλοξενούν και την Ακαδημία VR|46 που ίδρυσε ο Valentino Rossi από το 2010 και μετά. Στα άδυτα του Rossi λοιπόν βρεθήκαμε μαζί με 7 Ιταλούς και άλλους 5 δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο, σε μια ακόμη επιτυχία του περιοδικού μας στο να βρίσκεται ανάμεσα στα απολύτως μεγαλύτερα ΜΜΕ όσον αφορά το MotoGP!
O Albi Tepaldi που είναι ο Διευθυντής όλης της VR|46 μας εξηγεί: “Αρκετοί νεαροί Ιταλοί οδηγοί μας ζητούσαν βοήθεια στο να βελτιωθούν οδηγικά, αλλά και στο πως να προσελκύσουν τους χορηγούς που θα ήταν απαραίτητοι για την αγωνιστική τους πορεία. Εμείς τους βοηθούσαμε πάντα και μια μέρα ο Βαλεντίνο σκέφτηκε ότι θα μπορούσαμε να το κάνουμε πιο οργανωμένα! Έτσι ξεκινήσαμε την Ακαδημία VR|46, στην οποία οι οδηγοί δεν πληρώνουν τίποτε! Προπονήσεις στο Ράντσο, στο Μιζάνο, σε πίστες καρτ, σε Εντούρο και ΜΧ, όλα τα προσφέρει η Ακαδημία και φυσικά και τις μοτοσυκλέτες. Και μαζί προπόνηση σε φυσική κατάσταση και προπονητές, όπως ο Carlo Casablanca και ετοιμασία σε επίπεδο τακτικής, ακόμη και μαθήματα αγγλικών. Παράλληλα εμείς κάνουμε το μάνατζμεντ των οδηγών και όσοι, όπως για παράδειγμα ο Μορμπιντέλι και ο Μπανάια ανεβαίνουν στη μεγάλη κατηγορία και έχουν καλά συμβόλαια, τους κρατάμε το 10% της αμοιβής, με το οποίο χρηματοδοτούμε τη λειτουργία της Ακαδημίας και φυσικά τους νεώτερους οδηγούς”.

Τα γραφεία της Ακαδημίας είναι στο ίδιο κτίριο της VR|46 και εκεί βρίσκεται και το προσωπικό γραφείο του Rossi, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να περιεργαστούμε! Ένα όροφο πιο κάτω βρίσκεται το συνεργείο όπου ετοιμάζονται εκτός από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της ομάδας SKY-VR|46 και όλες οι μοτοσυκλέτες για τις προπονήσεις, οι οποίες είναι Yamaha R1M (για τον Rossi) και R6 για τους υπόλοιπους 10 μαθητές, αλλά και R3 για το πρόγραμμα που γίνεται με την Yamaha και νέους από όλο τον υπόλοιπο κόσμο εκτός της Ιταλίας. Βέβαια στον ίδιο χώρο υπάρχουν και οι μοτοσυκλέτες ΜΧ για το soft Motocross που αποτελεί μέρος των προπονήσεων, ενώ οι μοτοσυκλέτες για το flat track κάνουν τα σέρβις τους στο Ράντσο. Υπάρχουν και minibikes RMU 65 για προπονήσεις σε πίστες καρτ.

Οι 11 οδηγοί – μαζί με τον Ρόσσι, απολαμβάνουν μια πλήρη προετοιμασία για τους Αγώνες και έχουν πίσω τους ένα ισχυρό μάνατζμεντ που μπορεί να τους ανοίγει πόρτες και όπως είναι φυσικό είναι εκατοντάδες οι Ιταλοί οδηγοί που θα ήθελαν να ενταχθούν στην Ακαδημία, αλλά οι επιλογή γίνεται πολύ προσεκτικά και βέβαια το κύριο στοιχείο είναι το ταλέντο και η αποφασιστικότητα που δείχνουν μερικά παιδιά ήδη από μικρή ηλικία. Ο Uccio Salucci που είναι επίσης Διευθυντής της Ακαδημίας ήταν στο γραφείο του και μιλούσε με έναν υποψήφιο νέο μαθητή και τον πατέρα του, ενώ οι δύο νέοι μαθητές (Μπαρτολίνι & Μπερνάρντι) που του χρόνου θα αγωνιστούν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα (που έχει αρχίσει να αναβαθμίζεται σημαντικά) ήταν μαζί μας στην ξενάγηση στις εγκαταστάσεις.

Φυσικά όλοι τους αναγνωρίζουν την οδηγική εμπειρία του Ρόσσι, όλοι τον θαυμάζουν και φυσικά όλοι θέλουν να φτάσουν ή και να ξεπεράσουν τις επιτυχίες του, γνωρίζοντας πόσο δύσκολος και επίπονος είναι ο δρόμος που διάλεξαν. Ο Ρόσσι για άλλη μια φορά το ΣΚ που προηγήθηκε τους αποστόμωσε όλους καταφέροντας να είναι ο οδηγός που έκανε τους περισσότερους γύρους στο Ράντσο από όλους τους μαθητές του και όλους τους προσκεκλημένους!

“Στην εργομετρική ανάλυση που κάνουμε σε όλους τους οδηγούς, ο Ρόσσι έχει τα χαρακτηριστικά ενός 29χρονου και εξέπληξε όλους τους γιατρούς! Έχει χαρισματικό σώμα για αυτό το άθλημα”, μας είπε ο Άλμπι, αναφερόμενος στο ότι κάποιοι σε όλον τον κόσμο λένε ότι Βαλεντίνο είναι πια γέρος για το άθλημα!




