• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoE Jerez Test
Σύνοψη των 3 ημερών
Νέα 26/11/2018 - 11:55

Ημέρα 1η: Ντεμπούτο με τον Tuuli μπροστά

Το ντεμπούτο της έκανε η νέα κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η MotoE, με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τους οδηγούς να μπαίνουν στην πίστα για πρώτη φορά. Οι πρώτες εντυπώσεις των οδηγών είναι πολύ ενθαρρυντικές και αξίζει να μεταφέρουμε τα λόγια του Bradley Smith: «Τη νοιώθεις πραγματικά σαν αγωνιστική μοτοσυκλέτα». Μιας και ακόμα είμαστε στην αρχή και με την πίστα να μην είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, οι χρόνοι πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Άλλωστε όλοι έχουν πάρα πολύ δουλειά μπροστά τους. Στους χρόνους, την πρώτη θέση πήρε ο Niki Tuuli της ομάδας του Ajo, αφήνοντας ένα δέκατο πίσω του τον Eric Granado της Avintia, ενώ περίπου άλλο ένα δέκατο πιο πίσω ήταν ο Randy de Puniet της LCR E-Team.

O Mike di Meglio
O Mike di Meglio

 

Ημέρα 2η: Η μπαταρίες στο προσκήνιο

Ο καιρός παρέμεινε πρωταγωνιστής και τη δεύτερη ημέρα, ωστόσο οι άσχημες καιρικές συνθήκες δεν εμπόδισαν τους οδηγούς από το να βελτιώσουν την παρουσία τους στην πίστα. Ο Bradley Smith κατάφερε να κατεβάσει 1,5’’ το χρόνο του και να περάσει στην πρώτη θέση, δείχνοντας πόσο μεγάλα είναι τα περιθώρια βελτίωσης για όλους. Ο Tuuli ήταν πίσω από τον Βρετανό, με διαφορά 0,362’’ από την κορυφή. Το μεγάλο θέμα που βγαίνει για την κατηγορία είναι οι μπαταρίες των μοτοσυκλετών και πιο συγκεκριμένα η θερμοκρασία τους. Για να αποδώσουν και να λειτουργήσουν στην εντέλεια, υπάρχει ένα συγκεκριμένο παράθυρο λειτουργίας. Επομένως πολλή δουλειά έκαναν όλοι, ομάδες και οδηγοί, για να βρουν τον τρόπο να κρατούν χαμηλά τη θερμοκρασία. Τέλος, ενδιαφέρον είναι ότι το slipstream δεν φαίνεται ότι θα παίζει ρόλο στους Αγώνες της MotoE. Το αντίθετο μάλιστα, μιας και όταν είσαι πίσω από τον αντίπαλό σου χάνεις τον αέρα που θα βοηθήσει στο να μείνει χαμηλά η θερμοκρασία της μπαταρίας.

Ημέρα 3η: Λίγα πράγματα

Όπως και στην κατηγορία της Moto2, που μοιράστηκε την πίστα της Jerez με την MotoE, η δράση ήταν περιορισμένη την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Η πίστα ποτέ δεν στέγνωσε τελείως, παρ’ όλα αυτά όμως όλοι σχεδόν οι οδηγοί έγραψαν χρόνους, με τον Mike di Meglio της EG 0,0 Marc VDS να φιγουράρει στην πρώτη θέση, έχοντας διαφορά ένα δέκατο από τον δεύτερο Bradley Smith (One Energy Racing).

Επόμενο άρθρο »

Moto2 Jerez Test

« Προηγούμενο άρθρο

Honda: Κάναμε πρόταση στον Pedrosa

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα