• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez IRTA test: ο Rossi προηγείται
Στα μισά των δοκιμών της 1ης ημέρας
Νέα 16/02/2008 - 00:00
Ο Valentino Rossi είναι ο πιο εργατικός οδηγός στα μισά της πρώτης ημέρας του επίσημου IRTA test που ξεκίνησε σήμερα το πρωί στην Ανδαλουσία στην πίστα της Jerez. Ο οδηγός της Yamaha ήταν ο ταχύτερος από το πρωί και βελτίωνε το χρόνο του, φτάνοντας στο 1’40.641, μόλις ένα δέκατο μακριά από το ρεκόρ πίστας που κατέχει ο ίδιος από το 2005. Χρησιμοποιεί τον κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες και προς το παρών δεν έχει κάνει σχόλια, αλλά προσπαθεί να δοκιμάσει πολλά νέα πράγματα.

Στη 2η θέση μέχρι τη μέση των δοκιμών, έκπληξη αποτελεί ο James Toseland με την Yamaha της Tech3, που βρίσκεται μόλις 0.127 του δευτερολέπτου πίσω από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Η ομάδα χρησιμοποιεί τον περσινό κινητήρα με τα ελατήρια στις βαλβίδες, καθώς ο νέος θα φτάσει μάλλον στο Estoril. O Edwards πάει και αυτός πολύ καλά με διαφορά 0.603 από την κορυφή και την 7η θέση, μπροστά από τον Lorenzo που έχει διαφορά 0.668. Ο Rossi σε φόρμα

Ο Rossi σε φόρμα

Στο στρατόπεδο της Ducati ο Stoner πάει αρκετά καλά στην 3η θέση με διαφορά 0.252’’ από τον Rossi, αλλά με διάφορα προβλήματα στο κράτημα του πίσω μέρους στις επιταχύνσεις στις αριστερές στροφές. Τα καλά νέα για τους Ιταλούς έρχονται από τον Melandri που αρχίζει να αισθάνεται καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα και έχει μειώσει τη διαφορά του από τον Stoner σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, για πρώτη φορά. Προβληματισμός όμως υπάρχει στη δορυφορική ομάδα του D’Antin, με τον Elias να βρίσκεται στην 17η θέση με τεράστια διαφορά 2.463’’ από την κορυφή και τον Guintoli σχεδόν με 3’’. Τα νέα χρώματα της LCR Honda

Τα νέα χρώματα της LCR Honda

Στην Suzuki, Capirossi και Vermeulen βρίσκονται στην 15η και 16η θέση δοκιμάζοντας διάφορες λύσεις. Στην Kawasaki ο West πάει καλά και με διαφορά 1.180’’ βρίσκεται στην 12η θέση, ενώ ο τραυματίας Hopkins στην 14η, με πόνους στο αριστερό του πόδι, ιδιαίτερα στις παρατεταμένες δεξιές στροφές. Ο Jacque εξελίσσει διάφορα πράγματα του big bang κινητήρα, μέχρι τη Δευτέρα που θα δοκιμάσουν την εξέλιξη του screamer κινητήρα.

Στο στρατόπεδο της Honda ο De Puniet είναι ο ταχύτερος στην 5η θέση, 0.549’’από τον Rossi, με τον Dovizioso να ακολουθεί μπροστά από την εργοστασιακή ομάδα του HRC που έχει πρώτο τον Hayden. Οι δύο του Gresini ακολουθούν με τη σειρά: De Angelis, Nakano και ο τραυματίας Pedrosa είναι σχετικά κοντά έχοντας συμπληρώσει μόλις 25 γύρους και με διαφορά 0.972’’ από τον πρώτο. Το καλό για τις δορυφορικές ομάδες είναι ότι έχουν πάρει και δοκιμάζουν εδώ το νέο κινητήρα του 2008, που είναι ο τελευταίος της εργοστασιακής ομάδας το 2007, που έχει σαφώς βελτιωμένες επιδόσεις σε σχέση με τον περσινό των δορυφορικών ομάδων. Ο κινητήρας αυτός έχει ελατήρια στις βαλβίδες, ενώ μόνο η εργοστασιακή ομάδα προς το παρών θα έχει πνευματικές βαλβίδες.

Επόμενο άρθρο »

Jerez IRTA test: η βροχή ήλθε

« Προηγούμενο άρθρο

Πόσα ...πόνι βγάζει η Μ1;

Χορηγοί