• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Γύρος, Ιαπωνία
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
IMR CUP: θεσμός με χαμηλό κόστος
Νέα 03/10/2018 - 13:06

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Με δεδομένο το χαμηλό κόστος συντήρησης και αγοράς πρόκειται για θεσμό με σκοπό να αναδείξει τις οδηγικές ικανότητες και το ταλέντο των αθλητών/τριών από 18 ετών και άνω,, οι συμμετέχοντες/ουσες αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες «ενιαίου» τύπου. Οι μετατροπές που επιτρέπονται στις μοτοσυκλέτες έχουν μοναδικό την βελτίωση της λειτουργίας τους σε συνθήκες αγώνα και όχι την αύξηση της ιπποδύναμης.

 

1.     Στον θεσμό IMR CUP επιτρέπεται να πάρουν μέρος μόνο οι μοτοσυκλέτες του κατασκευαστή IMR και πιο συγκεκριμένα τα μοντέλα COPA, CORSE, SUPERCORSE & MINIGP με τροχούς 12 ιντσών.

2.    Επιτρέπεται η αλλαγή της εργοστασιακής εξάτμισης, η αλλαγή του εργοστασιακού καρμπιρατέρ με άλλου κατασκευαστή διαμέτρου έως 28 χλστ.

3.    Επιτρέπεται η ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής του κινητήρα. Επιτρέπεται η αλλαγή των ελατηρίων των βαλβίδων.

4.    Επιτρέπεται η χρήση κάθε τύπου ελαστικών, λιπαντικών, υλικών τριβής (τακάκια) αναφλεκτήρων (μπουζί), αλυσίδας κίνησης, γραναζιών τελικής μετάδοσης, κάθε τύπου τιμονιού, χειριστηρίων, ενώ επιτρέπονται οι αλλαγές στα εσωτερικά τμήματα (υδραυλικά) των συστημάτων αναρτήσεων, η αντικατάσταση των ελατηρίων των αναρτήσεων, και η αντικατάσταση του αμορτισέρ πίσω με άλλο προτεινόμενο από την επίσημη αντιπροσωπεία της IMR στην Ελλάδα.

5.    Ισχύουν όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας των κατηγοριών MiniGP, δλδ:

·         Δοχείο συλλογής υπερχειλίσεων/αναθυμιάσεων 300 κ.εκ. τουλάχιστον

·         Διακόπτη λειτουργίας του κινητήρα στο τιμόνι, σε εμφανές σημείο

·         Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 120 χλστ

·         Μανέτες φρένου/συμπλέκτη με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 10 χλστ (ελάχιστο)

·         Στηρίγματα ποδών (μαρσπιέ) σταθερά ή αναδιπλούμενα, με στρογγυλά άκρα διαμέτρου 14 χλστ (ελάχιστο)

·         Δυνατότητα κλίσης 50°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά (χωρίς βάρος) χωρίς να έρχεται σε επαφή με την άσφαλτο κανένα μέρος εκτός των ελαστικών.

·         Δυνατότητα περιστροφής του τιμονιού κατά 15°, τουλάχιστον, σε κάθε πλευρά χωρίς κανένα του σημείο να πλησιάσει λιγότερο από 30 χλστ από κάθε σταθερό σημείο.

·         Σταθερά όρια περιστροφής τιμονιού στο πλαίσιο.

·         Αυτόνομη εκκίνηση κινητήρα

1.    Οποιαδήποτε άλλη μετατροπή πέραν αυτών που περιγράφονται παραπάνω, απαγορεύεται.

Επόμενο άρθρο »

Marquez: Έμαθα πάρα πολλά

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα Γενιά οδηγών IMR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ ΤΑΪΛΑΝΔΗΣ
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ