• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Furusawa εφ' όλης της ύλης
Μετά από έντεκα αγώνες, ο Furusawa έκανε έναν απολογισμό της σεζόν μέχρι τώρα. Αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν γίνει στη Μ1 και στους τομείς που χρειάζονται βελτίωση, μίλησε για το πολυσυζητημένο θέμα των ηλεκτρονικών, ενώ έπλεξε το εγκώμιο των αναβατών της ομάδας.
Νέα 06/08/2008 - 00:00
Είναι ένας από τους βασικούς λόγους που ο Valentino Rossi αποφάσισε να συνεχίσει για ακόμα δύο χρόνια στη Υamaha.

Μαζί με τον Davide Brivio ήταν αυτοί που πίεσαν καταστάσεις προκειμένου να εντάξουν τον Doctor στην ομάδα το 2004.

O λόγος για τον Masao Furusawa, τον άνθρωπο που ο Doctor θέλει να βλέπει στο box της ομάδας του γιατί η παρουσία του τον ηρεμεί και τον γεμίζει με αυτοπεποίθηση.

Το ίδιο ισχύει και για τον ίδιο τον Ιάπωνα που εμπιστεύεται με κλειστά μάτια τον Ιταλό πολυπρωταθλητή όσο κι αν αυτό δείχνει περίεργο. Δεν είναι και το πιο συνηθισμένο Ιάπωνας να εμπιστεύεται Ιταλό.

Διαφορετικοί λαοί, διαφορετική προσέγγιση, διαφορετικός τρόπος σκέψης και στάση ζωής. Και όμως οι δυο τους έχουν τόσα πολλά κοινά στοιχεία.

Μετά από έντεκα αγώνες, ο Furusawa έκανε έναν απολογισμό της σεζόν μέχρι τώρα. Αναφέρθηκε στις αλλαγές που έχουν γίνει στη Μ1 και στους τομείς που χρειάζονται βελτίωση, μίλησε για το πολυσυζητημένο θέμα των ηλεκτρονικών, ενώ έπλεξε το εγκώμιο των αναβατών της ομάδας.

Furusawa εφ' όλης της ύλης...

Για τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στη YZR-M1:
«Έχουμε κάνει αρκετές αλλαγές στην M1 του 2008 και την έχουμε βελτιώσει πολύ σε σχέση με το μοντέλο του 2007. Ο Valentino είναι ικανοποιημένος με τη δουλειά που έχει γίνει ως τώρα. Φυσικά η μεγαλύτερη αλλαγή για μας έχει επηρεάσει μόνο την πλευρά του Valentino και αυτή έχει να κάνει με την αλλαγή του προμηθευτή ελαστικών (από την Michelin στη Bridgestone). Μετά από αυτήν την αλλαγή περάσαμε ένα δύσκολο διάστημα μέχρι να μάθουμε πως θα βγάλουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση από τα λάστιχα και όλα αυτά χωρίς να έχουμε στοιχεία. Πέρσι ο Valentino προέβλεψε ότι η αλλαγή στον προμηθευτή ελαστικών θα ήταν το καλύτερο γι' αυτόν και είχε δίκιο, αν και φυσικά δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πόσο διαφορετικά θα συμπεριφέρονταν τα άλλα ελαστικά. Έπρεπε να δουλέψουμε αρκετά πάνω στις ρυθμίσεις του πλαισίου και χρειάστηκε να αλλάξουμε τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας με σκοπό να βρεθεί μια καλή ισορροπία με τον χαρακτήρα των ελαστικών. Από τότε που μπήκαν στη ζωή μας τα 800άρια, για να μπορέσει να κάνεις καλύτερους χρόνους και να νικήσεις αγώνες χρειάζεται να μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Κατά συνέπεια δοκιμάσαμε πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο με σκοπό να βρούμε την καλύτερη γεωμετρία για τη μοτοσυκλέτα, το καλύτερο κέντρο βάρος, την καλύτερη θέση οδήγησης για τον αναβάτη, το μεταξόνιο, την ακαμψία του πλαισίου»

Για την πορεία της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας:
«Oι μοτοσυκλέτες των motoGP δεν είναι μοτοσυκλέτες παραγωγής και γι' αυτό λέω συνέχεια ότι ο Valentino, ο Jorge και όλοι οι αναβάτες των motoGP δεν είναι ανθρώπινα πλάσματα! Αγώνα με τον αγώνα ο Valentino γίνεται όλο και πιο ικανοποιημένος και έχουμε καταφέρει να βρούμε ένα ιδανικό set-up που του επέτρεψε να πάρει τρεις συνεχόμενες νίκες. Στη συνέχεια ο Casey Stoner και η ομάδα του βρήκαν κάποιες νέες λύσεις που τους επέτρεψαν να κάνουν ένα τεράστιο βήμα προόδου και τώρα γνωρίζουμε ότι οι εναπομείναντες αγώνες θα είναι δύσκολοι, εξακολουθούμε όμως να προηγούμαστε με 25 βαθμούς χάρη στην εκπληκτική νίκη στη Λαγκούνα Σέκα».

Για τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση:
«Οι εξαιρετικές εμφανίσεις του ανταγωνιστή μας είναι ένα τεράστιο κίνητρο για μας για να βελτιώσουμε την Μ1, ίσως ακόμα περισσότερο απ' ότι κάναμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Θα ήθελα να βελτιώσουμε το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου και την δύναμη του κινητήρα. Προς το παρόν δεν υπάρχει λόγος να δουλέψουμε πάνω στο πλαίσιο, αν και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας για του χρόνου. Τελευταία αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα με την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, γι' αυτό λοιπόν θα πρέπει να δουλέψουμε για να βρούμε καλύτερη γεωμετρία και ρυθμίσεις στο πλαίσιο μαζί με την εξέλιξη του συστήματος ελέγχου του κινητήρα».

Για το κεφάλαιο ηλεκτρονικά και το αν θα πρέπει να αλλάξουν οι κανονισμοί:
«Είναι ένα συνηθισμένο θέμα συζήτησης τον τελευταίο καιρό. Πρέπει να δούμε συνολικά την κατάσταση: Πρέπει να αλλάξουμε τους κανονισμούς; Είναι αλήθεια ότι αρκετοί αναβάτες έχουν σημειώσει πτώσεις φέτος, μεταξύ αυτών και ο Jorge, ο οποίος μάλιστα είχε μια σειρά από άσχημες πτώσεις, αλλά και ο Ντάνι (Πεντρόσα). Το θέμα είναι αν αυτές οι πτώσεις έχουν κάποια σχέση με την τεχνολογία που εφαρμόζεται στις μοτοσυκλέτες. Αποφασίσαμε να μειώσουμε την χωρητικότητα των κινητήρων από τα 990cc στα 800cc ώστε να έχουμε πιο ασφαλείς μοτοσυκλέτες, αλλά οι νέες μοτοσυκλέτες στρίβουν με μεγαλύτερη ταχύτητα και αυτό ίσως αποτελεί πρόβλημα για κάποιους οδηγούς. Νομίζω ότι χρειάζεται να κάνουμε κάτι και το μεγαλύτερο θέμα είναι η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Σε κάθε περίπτωση, είναι ξεκάθαρο ότι εμείς στη Yamaha θα πρέπει να εξελίξουμε μια καλύτερη ECS προκειμένου να νικήσουμε τους αντιπάλους μας. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η M1 είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, παρόλο που ο Casey Stoner έχει μια σειρά από εντυπωσιακά αποτελέσματα».

Για τον Valentino Rossi:
«Ο λόγος που πάντα είμαι αισιόδοξος είναι γιατί εμπιστεύομαι τόσο πολύ τον Valentino! Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται, είναι πάντα θετικός και αυτό το μεταδίδει και στους άλλους. Ποτέ δεν παραπονιέται, ούτε ασκεί κριτική. Αντιθέτως, πάντα κοιτάει μπροστά και ψάχνει για νέες λύσεις! Προσεγγίζει τα προβλήματα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το κάνω και εγώ. Έχει πάντα θετικό και λογικό τρόπο σκέψης, όπως εγώ. Έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και αυτό μου αρέσει πολύ. Μου αρέσει ως άνθρωπος πάρα πολύ. Είναι κρίμα που έχω σχεδόν τα διπλάσια χρόνια από αυτόν, το επίπεδο όμως σκέψης είναι το ίδιο! Η μοναδική διαφορά είναι ότι είναι μόνο 29 χρόνων. Όταν εγώ ήμουν 29, ποτέ δεν σκέφτηκα για τακτικές και στρατηγικές! Έχω τεράστιο σεβασμό προς το πρόσωπό του. Είναι μια ιδιοφυία πίσω από τη μοτοσυκλέτα».

Για τον Jorge Lorenzo:
«Mου αρέσει πάρα πολύ. Είναι καλό παιδί και πολύ καλός αναβάτης. Ειλικρινά είναι πολύ διαφορετικός απ' ότι περίμενα πριν έρθει στη Yamaha. Εντυπωσιάστηκα από την ωριμότητά του αλλά και την ευφράδειά του στα Αγγλικά. Είναι πολύ έξυπνος, εξυπνότερος απ' ότι περίμενα και πολύ ταλαντούχος. Είναι πολύ ήπιος και πολύ αποτελεσματικός. Είμαι σίγουρος ότι στο μέλλον θα κυριαρχήσει στα motoGP. Ξεκινήσαμε τη χρονιά χωρίς φιλοδοξίες. Σκεφτήκαμε ότι ήταν πολύ νωρίς γι' αυτόν να νικήσει κάποιο αγώνα γιατί ήταν πρωτοεμφανιζόμενος. Ήταν εδώ για να μάθει την M1. Αλλά μετά μας εξέπληξε όλους παίρνοντας τρεις συνεχόμενες pole positions αλλά και την νίκη του στην Πορτογαλία. Όλα έγιναν πολύ νωρίτερα απ' ότι περιμέναμε. Μετά τις άσχημες πτώσεις του, άλλαξε σε κάποιο βαθμό το οδηγικό του στιλ με στόχο να βελτιώσει την αυτοπεποίθησή του στα ηλεκτρονικά, κάτι που μπορεί να τον βοηθήσει. Πριν την πτώση στη Λαγκούνα Σέκα βρισκόταν στο στάδιο ανάρρωσης και είχε αρχίσει να βρίσκει ένα διαφορετικό τρόπο να συμπεριφέρεται στη μοτοσυκλέτα. Η Λαγκούνα ήταν ένα τεράστιο κρίμα. Άλλο ένα πισωγύρισμα. Ήταν πολύ άτυχος, αλλά παραμένω αισιόδοξος για το υπόλοιπο της σεζόν, μολονότι θα συνεχίσουμε να μην του ασκούμε πίεση και δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε αφού βρίσκεται στη διαδικασία εκμάθησης».

Για την Fiat Yamaha
«Όλη η ομάδα απαρτίζεται από καλούς ανθρώπους και καλούς εργάτες! Σε ό,τι αφορά στους αναβάτες μας, έχουμε ένα πολύ δυνατό όπλο. Ο Valentino είναι το παρόν και ο Jorge το μέλλον!»

Επόμενο άρθρο »

Eτοιμάζεται για ρεκόρ ο Capirex

« Προηγούμενο άρθρο

Stoner: «Έχασα το σεβασμό μου προς τον Rossi»

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ